Sobota 30. května 2020, svátek má Ferdinand
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 30. května 2020 Ferdinand

Cloudových kontaktních center přibývá. Digitalizují péči o zákazníky

  7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Svět míří do cloudu a péče o zákazníky s ním. Agentura Gartner konstatuje, že globální trh s veřejnými cloudovými službami poroste v roce 2019 o 17,5 procenta a dosáhne tak těžko uvěřitelné hodnoty 214,3 miliardy amerických dolarů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Cloudová call centra sjednocují komunikaci a odstraňují geografická a hardwarová omezení. | foto: Jiří Zeman je odborníkem na cloudová kontaktní centra ve společnosti Genesys (www.Genesys.com)

Výjimkou není ani zákaznická péče, která se z tradičních call center přesunuje do cloudových kontaktních center.

Čím dál větší počet organizací po celém světě totiž považuje cloudové technologie za relativně jednoduchý a vysoce efektivní nástroj digitální transformace. Cloudové technologie totiž nabízejí široké spektrum funkcí, jež slibují zlepšení pracovních toků napříč firmou, odstranění překážek v oblasti firemního řízení a vyšší produktivitu práce zaměstnanců na různých úrovních a ve všech odděleních organizace. Do cloudového call centra proto migruje stále více zákaznických center, protože z migrace do cloudu maximálně těží.

Call centra se musí přizpůsobit rostoucím požadavkům zákazníků

Kontaktní centrum coby nejexponovanější místo každé firmy se musí vyvíjet v souladu s požadavky a očekáváním zákazníků. Musí se například přizpůsobit „vícekanálové“ realitě, kdy zákazníci putují napříč komunikačními kanály a očekávají, že se jim dodavatel služeb přizpůsobí. To znamená, že jim poskytne proaktivní podporu v okamžiku, kdy ji potřebují bez ohledu na formu komunikace: jestli chatují, posílají SMS zprávu či e-mail, používají sociální sítě či telefonnují.

​Aby bylo možné tato očekávání naplnit, musí firmy využívat efektivní, výkonné a flexibilní technologie pro péči o zákazníky. Musí vytvořit tzv. CX (Customer Experience) prostředí, kde kontakt s call centrem je pro zákazníka pozitivní zážitek a nikoli frustrující martyrium. Cloudová kontaktní centra při budování vztahů se zákazníky pomáhají ve všech ohledech. Jaké cloudové kontaktní centrum zvolit?

Mezi odborníky nejoceňovanější cloudové kontaktní centrum patří platforma Genesys PureCloud od technologické společnosti Genesys. Podle výročních zpráv agentur Gartner a Forrester je Genesys dlouhodobým lídrem tohoto odvětví, který nabízí komplexní řešení pro péči o zákazníky a optimalizaci pracovní síly call center.

Cloudové call centrum PureCloud analytici označili za lídra segmentu cloudových...

Cloudové call centrum PureCloud analytici označili za lídra segmentu cloudových kontaktních center.

V roce 2018 byla společnost Genesys díky své platformě PureCloud označena za lídra celého segmentu v hodnotící analýze „The Forrester Wave: cloudová kontaktní centra ve třetím čtvrtletí roku 2018“. Vedle toho byla společnost Genesys jmenována lídrem ve studii „Ovum Decision Matrix: vybíráme vícekanálové cloudové řešení pro kontaktní centra 2017–2018“.

Přechod do cloudového call centra je snadný a rychlý

Cloudová call centra zcela odstraňují veškerá geografická a hardwarová omezení, která by týmy kontaktních center mohla svazovat. Nabízí kompletní vzdálený přístup ke komunikačním kanálům a nástrojům v rámci jednoho prostředí, a to z jakéhokoli zařízení. Řešení hostovaná v cloudu obvykle nevyžadují žádnou hardwarovou ani softwarovou instalaci nebo integraci.

Například platformu PureCloud je možné zprovoznit během několika dní. Škáluje se automaticky v závislosti na aktuálních potřebách a úkolech. Cloudová technologie je ideální pro organizace, které hledají jednoduché a okamžitě použitelné řešení pro kontaktní centra ve škále od pěti po více než pět set operátorů.

Cloudové kontaktní centrum je možné zprovoznit během několika dní.

Cloudové kontaktní centrum je možné zprovoznit během několika dní.

Potenciální výhody migrace do cloudového kontaktního centra jsou četné a jasně hmatatelné: od flexibilního financování a řízení zdrojů přes bezprecedentní škálovatelnost a přístup k těm nejmodernějším funkcím až po výkonné nástroje pro řízení geograficky rozptýlených týmů a zajištění vysokého uživatelského komfortu pro zákazníky.

Jak cloudové kontaktní centrum funguje, je možné podrobně zjistit na https://www.genesys.com/cs-cz/campaign/purecloud.

  • Nejčtenější

Jihočeská firma vyrábí hygienické produkty na ochranu proti koronaviru

Komerční sdělení Když koronavirus zasáhl do života v Česku, mnohé se muselo ze dne na den změnit. Na pandemii zareagovala velmi rychle...

Zájem o nové byty v krizi vzrostl. V Praze se zahajují nové projekty

Komerční sdělení I přes koronavirovou krizi zájem o nové byty vzrostl. Proto už v dubnu zařadil Central Group do prodeje byty v projektu...

Léto na zahradě nebo na terase? Bioklimatická pergola vám dopřeje stín

Komerční sdělení Blíží se léto a spousta z nás musela změnit svoje plány a dovolenou u moře vyměnit za krásy Česka. Ať už se chystáte na...

Zabere Sparta? Vsaďte si a získejte 150 Kč zdarma!

Komerční sdělení Sparta vs. Plzeň! Česká první fotbalová liga nabírá hned po nucené pauze pořádné tempo a láká na dlouho očekávané mače....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Už nikdy nechci být tlustá. Jak zdravě jíst a zhubnout?

Komerční sdělení Přečtěte si příběh Hanky Púllové, která zhubla 18 kg díky správné volbě. Dnes říká: „Už nikdy nechci být tlustá!“

Virus se mění pod rukama. Přírodní izoláty se tak nechovají, vysvětluje Peková

Premium Do povědomí širší veřejnosti se molekulární bioložka a viroložka Soňa Peková z laboratoře Tilia dostala pro své neshody...

Svoboda na dvou kolech Čechy láká. Porovnali jsme nejpopulárnější skútry

Premium Skútr, to znamená hlavně svobodu pohybu namísto stání v kolonách. V porovnání s automobilem nabízí levnější a...

Mám už celé krize dost, hyperbola strachu je šílená, říká šéfkuchař Pohlreich

Premium Když vidíte sedět Zdeňka Pohlreicha v úplně prázdné restauraci Next Door v centru Prahy, kde jste si dřív bez rezervace...

  • Další z rubriky

Úprava vody v jezírkách je s profesionálními přípravky hračka

Komerční sdělení Také jste vždy toužili po jezírku s lekníny nebo okrasnými rybami, ale nevíte, jak na to, aby voda byla krásně...

Jihočeská firma vyrábí hygienické produkty na ochranu proti koronaviru

Komerční sdělení Když koronavirus zasáhl do života v Česku, mnohé se muselo ze dne na den změnit. Na pandemii zareagovala velmi rychle...

Krize mění status quo na trhu

Komerční sdělení Současnou obtížnou dobu vnímáme jako příležitost pro další zlepšení našich právních a daňových služeb, říká Jaroslav...

ČR se snaží dokončit pavilon na EXPO v původním termínu

Komerční sdělení Česko se snaží dokončit svůj pavilon pro světovou výstavu EXPO 2020 k jejímu původnímu termínu, přestože...

Najdete na iDNES.cz