Sobota 26. září 2020, svátek má Andrea
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 26. září 2020 Andrea

Cloudových kontaktních center přibývá. Digitalizují péči o zákazníky

  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Svět míří do cloudu a péče o zákazníky s ním. Agentura Gartner konstatuje, že globální trh s veřejnými cloudovými službami poroste v roce 2019 o 17,5 procenta a dosáhne tak těžko uvěřitelné hodnoty 214,3 miliardy amerických dolarů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Cloudová call centra sjednocují komunikaci a odstraňují geografická a hardwarová omezení. | foto: Jiří Zeman je odborníkem na cloudová kontaktní centra ve společnosti Genesys (www.Genesys.com)

Výjimkou není ani zákaznická péče, která se z tradičních call center přesunuje do cloudových kontaktních center.

Čím dál větší počet organizací po celém světě totiž považuje cloudové technologie za relativně jednoduchý a vysoce efektivní nástroj digitální transformace. Cloudové technologie totiž nabízejí široké spektrum funkcí, jež slibují zlepšení pracovních toků napříč firmou, odstranění překážek v oblasti firemního řízení a vyšší produktivitu práce zaměstnanců na různých úrovních a ve všech odděleních organizace. Do cloudového call centra proto migruje stále více zákaznických center, protože z migrace do cloudu maximálně těží.

Call centra se musí přizpůsobit rostoucím požadavkům zákazníků

Kontaktní centrum coby nejexponovanější místo každé firmy se musí vyvíjet v souladu s požadavky a očekáváním zákazníků. Musí se například přizpůsobit „vícekanálové“ realitě, kdy zákazníci putují napříč komunikačními kanály a očekávají, že se jim dodavatel služeb přizpůsobí. To znamená, že jim poskytne proaktivní podporu v okamžiku, kdy ji potřebují bez ohledu na formu komunikace: jestli chatují, posílají SMS zprávu či e-mail, používají sociální sítě či telefonnují.

​Aby bylo možné tato očekávání naplnit, musí firmy využívat efektivní, výkonné a flexibilní technologie pro péči o zákazníky. Musí vytvořit tzv. CX (Customer Experience) prostředí, kde kontakt s call centrem je pro zákazníka pozitivní zážitek a nikoli frustrující martyrium. Cloudová kontaktní centra při budování vztahů se zákazníky pomáhají ve všech ohledech. Jaké cloudové kontaktní centrum zvolit?

Mezi odborníky nejoceňovanější cloudové kontaktní centrum patří platforma Genesys PureCloud od technologické společnosti Genesys. Podle výročních zpráv agentur Gartner a Forrester je Genesys dlouhodobým lídrem tohoto odvětví, který nabízí komplexní řešení pro péči o zákazníky a optimalizaci pracovní síly call center.

Cloudové call centrum PureCloud analytici označili za lídra segmentu cloudových...

Cloudové call centrum PureCloud analytici označili za lídra segmentu cloudových kontaktních center.

V roce 2018 byla společnost Genesys díky své platformě PureCloud označena za lídra celého segmentu v hodnotící analýze „The Forrester Wave: cloudová kontaktní centra ve třetím čtvrtletí roku 2018“. Vedle toho byla společnost Genesys jmenována lídrem ve studii „Ovum Decision Matrix: vybíráme vícekanálové cloudové řešení pro kontaktní centra 2017–2018“.

Přechod do cloudového call centra je snadný a rychlý

Cloudová call centra zcela odstraňují veškerá geografická a hardwarová omezení, která by týmy kontaktních center mohla svazovat. Nabízí kompletní vzdálený přístup ke komunikačním kanálům a nástrojům v rámci jednoho prostředí, a to z jakéhokoli zařízení. Řešení hostovaná v cloudu obvykle nevyžadují žádnou hardwarovou ani softwarovou instalaci nebo integraci.

Například platformu PureCloud je možné zprovoznit během několika dní. Škáluje se automaticky v závislosti na aktuálních potřebách a úkolech. Cloudová technologie je ideální pro organizace, které hledají jednoduché a okamžitě použitelné řešení pro kontaktní centra ve škále od pěti po více než pět set operátorů.

Cloudové kontaktní centrum je možné zprovoznit během několika dní.

Cloudové kontaktní centrum je možné zprovoznit během několika dní.

Potenciální výhody migrace do cloudového kontaktního centra jsou četné a jasně hmatatelné: od flexibilního financování a řízení zdrojů přes bezprecedentní škálovatelnost a přístup k těm nejmodernějším funkcím až po výkonné nástroje pro řízení geograficky rozptýlených týmů a zajištění vysokého uživatelského komfortu pro zákazníky.

Jak cloudové kontaktní centrum funguje, je možné podrobně zjistit na https://www.genesys.com/cs-cz/campaign/purecloud.

  • Nejčtenější

Ordinace bez virů a bakterií. Český výrobce nabízí speciální svítidla

Komerční sdělení Slovo dezinfekce se v posledních měsících skloňuje víc než kdy dřív. Lidem už začíná vadit všudypřítomný ethanolový...

4 tipy, jak ušetřit na dovolené v Tatrách

Komerční sdělení Vysoké Tatry znamenají často i vysoké ceny. I tak jsou ale slovenské velehory oblíbeným místem naší dovolené. Tento rok...

Start Tipsport extraligy i s hvězdami z NHL!

Komerční sdělení Hokejová Tipsport extraliga netrpělivě vyhlíží svůj začátek. Po loňském nedohraném ročníku je chuť do hokeje obrovská....

Je vám každá televize malá? Sestavte si televizi přes celou stěnu

Komerční sdělení Líbí se vám obří obrazovka v pozadí zpravodajského studia CNN Prima News? Právě takovou můžete mít ve vaší rezidenci...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Mechové stěny a obrazy dodají vašemu interiéru harmonický kus přírody

Komerční sdělení Pohled na svěží, sametově zelené mechové plochy navozuje blahodárný pocit pohody, relaxace a klidu. Mechové stěny a...

Sundej vlajku, nebo ti vypálíme dům. Agresivita demonstrantů v USA roste

Premium Demonstrace proti policejní brutalitě, jak to nazývají protestující i média, začínají být docela brutální i vůči...

Felák, flexit nebo chillovat. Slovník dnešní mládeže uvádí rodiče do rozpaků

Premium Ač to možná ani netušíte, nejspíš i kolem vás denně chodí shiperky, které flexí s teniskami nebo iPhonem, díky čemuž...

Prodlužte životnost filtru pevných částic. Stačí pár jednoduchých kroků

Premium Výměna filtru pevných částic stojí desítky tisíc korun, jeho čištění a renovace pět až patnáct tisíc korun. Těmto...

  • Další z rubriky

Ordinace bez virů a bakterií. Český výrobce nabízí speciální svítidla

Komerční sdělení Slovo dezinfekce se v posledních měsících skloňuje víc než kdy dřív. Lidem už začíná vadit všudypřítomný ethanolový...

Vodní kámen už je minulostí, nanotechnologie pomůže i vám

Komerční sdělení 82 % domácností v ČR používá vodu se zvýšeným obsahem krystalů minerálních látek, tedy vodu tvrdou. To způsobuje...

S projektem Flexibilně jsme skutečně flexibilní

Komerční sdělení Poprat se s „handicapy“, jakými jsou péče o děti či své blízké a sladění pracovního a osobního života pomáhá projekt...

Na Světové výstavě v Dubaji se objeví i český robot

Komerční sdělení Organizátoři EXPO v Dubaji vydali rok před zahájením první Všeobecné světové výstavy v arabském světě knihu pohádek z...

Octavia za 3 500 korun: boj s krizí, chaos a riskantní sázka na superslevy

Octavia za 3 500 Kč měsíčně, Kodiaq za 4 899 Kč, Passat za něco málo přes 6 000 Kč… Ačkoli automobilkám docházejí...

Blíží se katastrofa, jež zastíní pandemii covidu-19, říká princ Charles

Britský princ Charles (71) vyzval v pondělí ke zlepšení boje proti klimatickým změnám, jejichž dopad podle něj zastíní...

Herec Petr Čtvrtníček se nakazil koronavirem, leží v nemocnici na JIP

Herec Petr Čtvrtníček (56) skončil kvůli covidu-19 v nemocnici. Minulý týden měl pozitivní testy, a když se mu...

Počet úmrtí bude stoupat. Podívejte se, jaké měla křivka zpoždění jinde

Počet úmrtí s nemocí covid-19 u nás poroste. Byť ještě není jasné o kolik. Příklady z jiných zemí jasně ukazují, že...

Nebudu všem po rozchodu ukazovat, jaká jsem čičina, říká Mottlová

Muž roku 2016 Josef Kůrka (28) nedávno oznámil rozchod s herečkou a modelkou Barborou Mottlovou (33). Fitness trenér...