Centropol chce být blíže svým klientům. Kamenné pobočky nejsou přežitkem

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Celkem 12 zákaznických center otevře společnost Centropol Energy do konce tohoto roku. V novém hávu naposledy zpřístupnila veřejnosti 3.července své prostory v domovském městě, tedy v Ústí nad Labem ve Vaníčkově ulici.

Ing. Jaromír Chabr, ředitel společnosti, předseda představenstva. | foto: CENTROPOL ENERGY a.s.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

„I doma chceme být prorokem. V Ústí máme centrum již pět let, muselo ale projít nezbytnou rekonstrukcí. Je jasné, že i místním občanům je třeba nabídnout komfort, jaký mají zákazníci v ostatních koutech republiky,“ říká Aleš Kaděra, regionální ředitel Centropolu pro severní Čechy.

Otevírání zákaznických center je součástí nové obchodní firemní strategie. „Dlouho jsme o všem diskutovali. Nakonec jsme se jednoznačně shodli, že intenzivní osobní dialog je tím nejlepším přístupem k zákazníkům. Budujeme zákaznická centra, která v tuto chvíli vyrůstají jako houby po dešti. Jde o velkou investici spojenou s intenzivní prací našich lidí i externích firem. Pevně věřím, že to naši zákazníci přivítají a ocení,“ vysvětluje ředitel společnosti Jaromír Chabr.

Centropol chce být blíže svým klientům. Kamenné pobočky nejsou přežitkem.

Není to ale tak dávno, co panoval poměrně silný názor, že kamenné pobočky jsou tak trochu přežitkem. „Časy se mění a především velké společnosti si začínají uvědomovat, že není dobré ztrácet osobní kontakt se svými zákazníky. Návrat ke kamenným pobočkám, kde je možné vést dialog i jinak než u počítače a chytrého telefonu, vítají především starší lidé, ale nejen oni,“ doplňuje manažer vnějších vztahů a mluvčí společnosti Aleš Pospíšil.

To potvrzuje i paní Květa Jonáková, která byla jednou z prvních zákaznic centra: „Účty u nás vždy vedl manžel, ale před dvěma lety zemřel. Já se ve všech těch předpisech moc neorientuji. Mladá paní mně řekla, že jsem loni zaplatila zbytečně o čtyři tisíce navíc. Tady jsme dali vše do pořádku a mám radost!“

„Paní Jonáková jen podtrhla smutný fakt, který potvrzují mnohé studie. Podle nich až 95 procent populace nemá potřebné informace a znalosti. Energetická negramotnost vám tak brání v uzavírání výhodných smluv. Lidé potřebují informace, mnohé sice načtou na internetu, ale to nestačí. Chtějí si s odborníkem povídat a až poté učinit rozhodnutí. Právě toto umožňují kamenné pobočky, které mají většinou jen silné společnosti,“ dodává Aleš Pospíšil.

Centropol chce být blíže svým klientům. Kamenné pobočky nejsou přežitkem.

Zdá se, že tato obchodní strategie spojená s osobním kontaktem s klientem je cestou správným směrem. „Rostoucí počet zákazníků, kteří se rozhodli změnit dodavatele a uzavřeli s námi letos smlouvu o dodávce a elektřiny a plynu, je toho nejlepším důkazem. Do budoucna jsme velkými optimisty. I nyní máme ale důvody k radosti. Před dvěma týdny jsme byli na Pražském hradě vyhlášeni mezi stovkou nejvýznamnějších firem České republiky. Pozice z loňského roku jsme tak obhájili,“ uzavírá Aleš Pospíšil.

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Tmavší barvy v interiéru? Rezidence Waltrovka inspiruje vzorovým bytem

Ve Waltrovce se v lednu 2019 otevírá nový vzorový byt. O jeho podobu se...

Nový vzorový byt navrhla designérka Beata Haškovcová, která nás pozvala do Rezidence Waltrovka na jeho návštěvu. Nejvíc...

Držitelé karet Mastercard platí v Česku pomocí služby Apple Pay

Držitelé karet Mastercard platí v Česku pomocí služby Apple Pay

Uživatelé platebních karet Mastercard a mobilů Apple mohou od 19. února platit pomocí Apple Pay. K dispozici je...

Plzeň vs. Slavia! Vsaďte si a sledujte živě na TV Tipsport

Plzeň vs. Slavia! Vsaďte si a sledujte živě na TV Tipsport

První z fotbalových vrcholů jara je tady! Viktoria Plzeň vs. Slavia Praha. Souboj prvních dvou klubů tabulky nabídne...

Odvety českých klubů v Evropské lize! Vsaďte si a získejte 150 Kč

Odvety českých klubů v Evropské lize! Vsaďte si a získejte 150 Kč

Dnes jsou v Evropské lize na programu odvety českých zástupců. Plzeň jede do Záhřebu ve velmi nadějné pozici, když před...

České kluby v jarní části Evropské ligy! Vsaďte si a získejte 150 Kč

České kluby v jarní části Evropské ligy! Vsaďte si a získejte 150 Kč zdarma

Náš fotbal má dva zástupce ve vyřazovacích bojích Evropské ligy! Týmy Slavie a Plzně se utkají v 1. kole play-off s...

Další z rubriky

Co všechno řeší dědické právo? A na koho se obrátit?

Co všechno řeší dědické právo? A na koho se obrátit?

Právo jako takové je vskutku široký pojem, přičemž jednou z jeho oblastí je dědické právo. To určuje, kdo a za jakých...

„Špehovací“ hodinky ohlídají děti i nemocné

Kde všude využijete špehovací hodinky?

Zprvu zatracované, dnes na vzestupu. I když jim mnozí nepředpovídali dlouhou budoucnost, opak je pravdou. Chytré...

Akční nabídka od Samsungu: QLED televizory nyní až o čtvrtinu levněji!

Akční nabídka od Samsungu: QLED televizory nyní až o čtvrtinu levněji!

Povánoční výprodeje udeřily i na trh s prémiovými televizory. Špičkové modely společnosti Samsung s technologií QLED,...

Najdete na iDNES.cz