Butikové reality pro náročné klienty

Komerční sdělení
Jen dobré nápady v realitní a developerské branži úspěch nezajistí. V případě potřeby je nutné mít také ostré lokty a ¬občas volit radikální přístup. Jinak se nepodaří realizovat byť sebelepší nápad.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Adam Kuchař | foto: NISEKO s.r.o.

Vysoká kvalita a také osobní přístup ke klientům. To představuje cestu, jak menší developerská společnost dokáže obstát a úspěšně se prosadit vedle velkých hráčů v téhle branži. „Soustředíme se na prémiový rezidenční segment v co nejzajímavějších lokalitách. Ať jde o Prahu, nebo hory, každé místo našich projektů je něčím unikátní,“ představuje svou podnikatelskou filozofii Adam Kuchař, spoluzakladatel Niseko.

Praha je z pohledu klienta městem s nejnižší dostupností bydlení. Co podle developera představuje největší brzdu bytové výstavby?

Je to téma omílané stále dokola. Největším problémem je povolovací proces, který trvá několik let. Tím, že stavíme i mimo Prahu, mohu konstatovat, že se tento problém netýká jen hlavního města, ale celé České republiky. Dohody se sousedy nebo úřady kolikrát nemají konce. Urychlení stavebního řízení by znamenalo větší jistotu už jen proto, že když máte v „pipelině“ několik projektů v počáteční fázi, jste schopen je v čase na sebe navázat. Nyní v České republice v takové situaci nejsme a nejspíš nějakou dobu ještě nebudeme.

Můžete představit segment, na nějž se vaše společnost specializuje? Kolika projekty a kde se aktuálně zabýváte?

Soustředíme se na prémiový rezidenční segment v co nejzajímavějších lokalitách. Ať jde o Prahu, nebo hory, každé místo našich projektů je něčím unikátní. Všechny naše projekty disponují standardy, které jsme u jiných developerů v ČR zatím neviděli. Nyní máme v nabídce dva projekty na horách. Přestavbu proslulé horské chaty Klecanda ve Strážném v Krkonoších, kde se jedná o moderní objekt osmi jednotkách v naprosto klidné lokalitě bez sousedů, a revitalizaci lidového domu v Bedřichově v Jizerských horách. V Bedřichově jsme pořídili i část sjezdovek a nyní pracujeme na novém moderním skiareálu. Máme i několik dalších projektů v přípravě, které brzy představíme. Například rezidence Slavičí v Praze.

Je pro menší společnost „dostatek místa“ na trhu vedle velkých hráčů jako jsou například Central Group, Penta a podobně? A jak se podle vás lze nejlépe prosadit v obdobné konkurenci?

Pro nás takto velké společnosti nejsou konkurence. Příležitosti, jaké hledáme my, jsou mimo rozlišovací schopnost takto velkých hráčů. Pro nás držet menší počet jednotek v projektech znamená dodat větší kvalitu a hlavně osobní přístup. To jste ale schopen zajišťovat jen do určitého počtu klientů v projektu. Tím, že naše projekty jsou pro určitý segment velmi náročných klientů, vyžadují také velmi osobitý přístup, na rozdíl od velkých developerů. Je to, jako byste si chtěl koupit například hodinky. Jiného přístupu se vám dostane v obchodním centru a jiný servis dostanete v butiku specializovaném na jednu značku. Taková je filozofie, s níž přistupujeme k našim zákazníkům a jejich nárokům. Celkově v developmentu potřebujete mít dobré nápady, ale bez ostrých loktů a občas radikálního přístupu nikdy nebudete schopen ty nápady realizovat.

Kdo jsou kupci butikových nemovitostí? Představují pro ně nemovitosti hlavně například investiční příležitost?

Většina klientů si naše nemovitosti kupuje pro svoje osobní užívání. Vzhledem ke standardům a kvalitě zpracování je málokdy chtějí pronajímat. Převážná část jsou rodiny s dětmi.

Vzhledem k vašim zkušenostem můžete porovnat developerskou branži u nás a za hranicemi. Čím se především liší a co podle vás je ze zahraničí obzvláště inspirativní?

Opět se vracíme k povolovacímu procesu. Ve spoustě zemí zabere nejdelší dobu projektování, tudíž se dá počítat, že do roka od akvizice může developer začít stavět.

nemovitosti pro náročné

Adam a Lucia Kuchařovi založili společnost Niseko a začali developovat vlastní projekty, ve kterých se soustředí především na lokalitu a funkčnost finálního produktu.

Mimořádné zkušenosti: Adam Kuchař má zkušenosti z USA, Lucemburska a Singapuru. Působil i ve společnosti Penta Real Estate.

https://www.niseko.cz/

Nejčtenější

Dovolená v roce 2050: Slunce, pláž a plasty

Komerční sdělení

Praha 31. březen 2025 – V roce 2050 bude v oceánech více plastového odpadu než ryb. Světová produkce plastů již překročila 400 milionů tun ročně, přičemž méně než 10 % skutečně projde recyklačním...

FotbalTour mění sny ve skutečné sportovní zážitky

Komerční sdělení

Fotbal, hokej, F1 nebo tenis? FotbalTour je sportovní cestovní kancelář pro všechny fanoušky, kteří chtějí zažít světové sporty na vlastní kůži. S námi můžete navštívit nejslavnější události v...

Podpořme ženy na ledě a dejme jim hlas, který jim náleží

Komerční sdělení

České hokejistky skončily na domácím mistrovství světa čtvrté a chystají se na olympiádu v Itálii. Přestože je ženský hokej rychlý, tvrdý a plný emocí - stále čelí stereotypům a zůstává v médiích i...

Brňané mají až do 15. května možnost svými nápady vylepšit město

Komerční sdělení

Ještě necelý měsíc mohou obyvatelky a obyvatelé Brna vymýšlet, jak by obohatili město. Chybí ve vaší městské části vyžití pro děti? Nebo kulturní festival? Chcete zpopularizovat nějaké důležité téma?...

Pět projektů pro lepší budoucnost: Women in Tech 2025

Komerční sdělení

Odborná porota čtvrtého ročníku vzdělávacího programu Women in Tech vybrala pět talentovaných podnikatelek, jejichž projekty přinášejí technologicky inovativní řešení v oblastech mobility, zdraví,...

Podpořme ženy na ledě a dejme jim hlas, který jim náleží

Komerční sdělení

České hokejistky skončily na domácím mistrovství světa čtvrté a chystají se na olympiádu v Itálii. Přestože je ženský hokej rychlý, tvrdý a plný emocí - stále čelí stereotypům a zůstává v médiích i...

25. dubna 2025

Prozkoumejte s dětmi Třebíč

Komerční sdělení

Výlety a dovolené jsou časem odpočinku a relaxace, ale též pohybu, objevování a poznávání! Pojďte si protáhnout tělo i mozkové závity a objevujte s námi Třebíč. Postavte baziliku i celé město. Třebíč...

25. dubna 2025

DomyIQ vám přivezou na pozemek hotový dům

Komerční sdělení

Potřebujete dům k bydlení, případně i podnikání? Nebo jen jako víkendovou chatu umístěnou na pozemku v přírodě? Pokud hledáte alternativu ke zděným domům, ale zároveň celoročně obyvatelnou, existuje...

25. dubna 2025

Klíčové vlastnosti instrumentáře: zručnost a smysl pro detail

Komerční sdělení

Vojtěch Dobeš pracuje na centrálních operačních sálech už třetím rokem. Ačkoliv jeho cesta ke zdravotnictví vedla oklikou, v profesi perioperační sestry se našel a dnes by neměnil. Svitavská...

25. dubna 2025

Francouzská pobočka církve Shincheonji vyvrací zprávu Le Parisien

Komerční sdělení

Nedávno vydaný článek francouzským médiem ukazuje na neprofesionalitu a neobjektivitu tím, že obsahuje zavádějící výroky bývalého člena církve. Upřímnému vyjádření církve v něm byly věnovány pouze...

25. dubna 2025

Ústecký kraj zvyšuje odměny lékařům dětské pohotovosti

Komerční sdělení

Ústecký kraj podniká konkrétní kroky k zajištění dostupnosti lékařské pohotovostní služby pro děti a dorost. Od 1. května 2025 se navýší hodinové sazby lékařům, kteří slouží dětskou pohotovost v...

25. dubna 2025

Praktický návod na osobní rozvoj

Komerční sdělení

Touha po seberozvoji se dotýká každého člověka. Neexistuje zřejmě nikdo, kdo by nechtěl být tou nejlepší verzí sebe sama. Mnoho z nás se tak usilovně věnuje svým koníčkům a péči o tělo. Přečtěte si...

25. dubna 2025

Zlato jsou jediné skutečné peníze. Virtuální čísla hodnotu nezachrání

Komerční sdělení

Zlato provází lidstvo tisíce let a i dnes zůstává jistotou a bezpečím v turbulentních časech.

25. dubna 2025

Zoo Dvorec vás okouzlí autentickou atmosférou

Komerční sdělení

Už jste někdy snili o safari, ale cesta do Afriky se vám zdála příliš vzdálená? Pak se vydejte do jižních Čech. Nedaleko Českých Budějovic láká návštěvníky Zoologická zahrada Dvorec, která vás...

25. dubna 2025

Nový dvoupokoják s funkcí 3+KK? V Letnianu realita. A jde to i bez hypotéky

Komerční sdělení

Toužíte po vlastním bydlení v Praze, ale nemáte dost našetřeno? Projekt Letnian má teď akci na neotřelé byty 2+KK s financováním rent-to-own. Bydlet „ve svém“ můžete už letos, s nízkou počáteční...

24. dubna 2025  10:25

C-energy optimalizuje energetické zdroje pro vyšší výkon a zisk

Komerční sdělení

Skupina C-energy, inovátor v energetice a teplárenství, zpřístupnila své moderní technologie ostatním majitelům energetických zdrojů s výkonem nad 1 MW. Zajistí optimalizaci, řízení a uplatnění...

24. dubna 2025

Bez systémových změn budou ve stavebnictví chybět tisíce odborníků

Komerční sdělení

České stavebnictví se potýká s nedostatkem kvalifikovaných pracovníků, který způsobuje mimo jiné rapidní pokles absolventů technických oborů i neúprosná demografická křivka.

24. dubna 2025
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.