Buga je móda #ProKazdeTveJa

Komerční sdělení
Je to přibližně patnáct let, co Petra Šindlerová při brouzdání na internetu narazila na mladé módní návrháře a zrodil se nápad na to stvořit vlastní značku oblečení. „Neměla jsem jasnou vizi od začátku, ta se formovala postupně během mé tvorby.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Buga je móda #ProKazdeTveJa | foto: BUGA s.r.o.

Impulsem bylo i to, že jsem byla na mateřské a občas jsem pomáhala manželovi Ondrovi s jeho podnikám, ale zbývalo mi celkem dost času, tak jsem si řekla, že to zkusím,“ říká Petra Šindlerová. Dnes pod značkou Buga prodává oblečení za více než 150 milionů ročně.

Petra Šindlerová

Jaký kousek byl váš první „bestseller“? Šijete ho dodnes?

Úplně první byly asi takové mikinové kabátky. Dream se jmenovaly. Měly šikmo střižené dvouřadé zapínání, byly hodně barevné a velké knoflíky. Vystřídali jsme asi třicet barevných variant. Byl to kousek, který si získal srdce mnoha žen, a i po deseti letech v těch nejstarších modelech občas někoho potkáme. Buga zaplavily postupně víc elegantní kousky, takže „dreamky“ už asi rok nešijeme. Ale zvažuju, že jim přidám několik moderních úprav, aby odpovídal aktuálním trendům a zase je pustíme na podzim do světa.

Jaké oblečení z vašeho sortimentu se prodává nejvíce?

Je toho víc. Hodně oblíbené jsou naše kalhoty. Máme široký výběr typů, střihů a materiálů, což nám umožňuje nabídnout kalhoty pro různé příležitosti. V naší nabídce najdete čtyřicet druhů kalhot, od elegantních modelů pro formální události až po pohodlné a stylové kalhoty na běžné nošení. Velká část našich kalhot je navržena tak, aby se hodila pro různé příležitosti, což potvrzuje, že Buga je šitá #ProKazdeTveJa. Ženy oceňují nejen kvalitu našich materiálů, ale i variabilitu a pohodlí, které naše kalhoty poskytují. Tento široký sortiment umožňuje každé zákaznici najít ideální kousek, který splní její konkrétní potřeby a preference. Hodně oblíbené jsou v posledních dvou letech zavinovací Mawe sukně. Ty nestíháme došívat a také je nabízíme v různých barvách, které se hodí například k aktuální sezoně. No a nesmím zapomenout na šaty Shania.

Buga je móda #ProKazdeTveJa
Buga je móda #ProKazdeTveJa

Buga dbá na to, aby materiály, ze kterých šije, byly kvalitní a byly vyrobeny s respektem k přírodě i lidem. Odkud je vozíte? Máte nějaký oblíbený materiál

Dodavatele materiálů máme z celé Evropy a pečlivě je vybíráme. Nakupujeme třeba v Polsku, kde nás nikdy nezklamali v kvalitě ani spolehlivosti. Podobně to máme s renomovanou holandskou společností. Nedávno jsme navázali spolupráci s portugalskou firmou specializující se na recyklovaná vlákna. Mým oblíbeným materiálem je organická bavlna a bambusová vlákna, která jsou nejen příjemná na nošení, ale také šetrná k životnímu prostředí.

Máte prodejnu v Chrudimi a také e-shop. Máte v plánu otevřít další kamenné obchody?

Už 15. července otevíráme obchod v pražském Karlíně a asi týden na to v Brně. Už se fakt těšíme. Chceme být blíže našim zákaznicím a nabídnout jim možnost osobního nákupu a vyzkoušení našeho oblečení. Po prázdninách směřujeme s kamenným obchodem i do Bratislavy. Pro holky ze Slovenska momentálně spouštíme slovenskou mutaci e-shopu. Naše expanze je součástí plánu, jak zpřístupnit naši módu co širšímu okruhu žen.

Buga je móda #ProKazdeTveJa

Nákup na internetu je pohodlný, ale mnoho žen má strach, zdali trefí velikost a jestli jí bude sedět materiál. Máte nějakého „rádce“, který jim případně pomůže?

Ano, na našem e-shopu máme podrobný průvodce velikostmi a materiály, který pomáhá zákaznicím vybrat tu správnou velikost. Kromě toho máme na telefonu, e-mailu, chatu a sociálních sítích skvělou Verču, Denisu a Monču - holky, které poradí s výběrem nejen velikostí, ale i třeba s tím, jak nakombinovat zajímavý outfit pro příležitost, ke které ho potřebují. Často se na nás obrací i muži, kteří chtějí udělat radost svým partnerkám. Snažíme se našim zákaznicím maximálně usnadnit nákup a zajistit, aby byly s výběrem spokojeny.

Buga je móda #ProKazdeTveJa
Buga je móda #ProKazdeTveJa

Buga není jen obchod. Vytvořili jste kolem sebe komunitu. Co společně podnikáte? Jsou nějaké akce během léta nebo podzimu, kde vás mohou lidé potkat?

Ano, toho mám asi největší radost, jak s námi to všechno naše zákaznice žijí. Jak komunikují, inspirují nás svými přáními a tak dále. Máme spoustu věrných „Bugaček“. Baví mě, jak už holky o některých zákaznicích vědí i třeba to, že se vrátily z dovolené a jaký mají zrovna den. Letos plánujeme v Praze a v Brně větší setkání s našimi zákaznicemi v nově otevřených obchodech. Jednou za dva roky pořádáme roky módní přehlídku. V loňském roce jsme pořádali kurzy sebeobrany a první pomoci. O Vánocích vaříme, pečeme, tvoříme adventní věnce. Navíc jsme začali vydávat ve spolupráci s agenturou Boomerang magazín „Já“, který vychází čtyřikrát ročně a jehož cílem je sdílet inspiraci a novinky z naší tvorby. Je to vždycky tak, že přijde nějaký spontánní nápad a díky tomu, že mám ten nejlepší tým se většinou rychle povede vše zrealizovat. Já moc dopředu neplánuji.

https://www.buga.cz/
https://www.instagram.com/buga_cz/

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Nejčtenější

Zrcadlovky zestárly. Na prodej nebo výměnu ale ještě pozdě není

Komerční sdělení
Zrcadlovky zestárly. Na prodej nebo výměnu ale ještě pozdě není

Máte doma starší zrcadlovku a přemýšlíte o tom, že byste ji prodali, nebo si pořídili novější fotoaparát? Vyčkávat se vám nevyplatí. Podpora zrcadlovek ze strany těch největších hráčů skončila a...

Škoda Auto ukázala zákulisí výroby. Zjistěte, jak vzniká nové auto

Komerční sdělení

Nahlédnout do výroby automobilky zůstává pro většinu lidí vzácná příležitost. Šest odborníků ze Škody Auto popisuje, jak se v Mladé Boleslavi z návrhů a tisíců dílů stává hotové auto.

Češi se nedobrovolně smiřují s realitou menších bytů s vyšším nájmem

Komerční sdělení

Rostoucí ceny energií, inflace i vysoké úrokové sazby brzdí plány na pořízení vlastního domova natolik, že 6 z 10 Čechů už s ním do budoucna vůbec nepočítá. Aktuální situace na nemovitostním trhu se...

Rezidence Aušperský potok: stylové bydlení u Brna v harmonii s přírodou

Komerční sdělení

Klidné prostředí u lesů a rybníků, výborná dostupnost do centra Brna i chytrá řešení snižující náklady na bydlení. Nový developerský projekt Rezidence Aušperský potok v Popůvkách přináší vysoký...

Souboj na Caravaningu – Pohlreich, Forejt a Fotr na Tripu vaří

Komerční sdělení
Souboj na Caravaningu – Pohlreich, Forejt  a Fotr na Tripu vaří

V sobotu 8.11. ve 13.00 se v pavilonu P představí šéfkuchařské osobnosti Zdeněk Pohlreich a Přemek Forejt. Jejich kuchařský souboj plný humoru i kulinárních triků bude moderovat Pepa Vrtal alias Fotr...

Digitální showroom: když technologie dává firmám duši

Komerční sdělení
Filip Major

Rozhovor s Filipem Majorem, zakladatelem iShowroom.eu.

7. listopadu 2025

Teplárny Brno připravují budoucnost elektromobility v každé čtvrti

Komerční sdělení
Po Academy parku vznikne nový dobíjecí hub na Červeném mlýně.

Teplárny Brno stojí u zrodu bezemisní éry dopravy v Brně a stávají se motorem městské elektromobility. Tradiční dodavatel tepla a dalších energií chce postavit několik set dobíjecích stanic.

7. listopadu 2025

Tam, kde rostou značky

Komerční sdělení

GIVET míří mezi lídry kosmetiky v Evropě. Z malého hráče vyrostl v silný house of brands.

7. listopadu 2025

Uspesnynaburze.cz otestoval brokery XTB a eToro: fakta místo reklamy

Komerční sdělení
Uspesnynaburze.cz otestoval brokery XTB a eToro: fakta místo reklamy

V investování je stále obtížnější rozlišit, kdo má reálné zkušenosti a kdo jen přebírá texty z marketingových brožur. Investor Lukáš Ištvan a zakladatel portálu Uspesnynaburze.cz patří mezi ty, kteří...

7. listopadu 2025

Vize budoucnosti: Z Prahy do Liberce za 69 minut

Komerční sdělení
Vize budoucnosti: Z Prahy do Liberce za 69 minut

Železniční spojení mezi Prahou a Libercem čeká v následujících letech zásadní modernizace. Tento strategický infrastrukturní projekt má za cíl zkrátit cestovní dobu vlaků mezi oběma městy a zároveň...

7. listopadu 2025

Češi se nedobrovolně smiřují s realitou menších bytů s vyšším nájmem

Komerční sdělení

Rostoucí ceny energií, inflace i vysoké úrokové sazby brzdí plány na pořízení vlastního domova natolik, že 6 z 10 Čechů už s ním do budoucna vůbec nepočítá. Aktuální situace na nemovitostním trhu se...

6. listopadu 2025

Tradice, poctivost a kvalita. Nahlédněte do masozávodu v Modleticích

Komerční sdělení

Jen pár kilometrů od Prahy, v Modleticích, se denně píše příběh desítek tun čerstvého masa. Sídlí zde masozávod Kauflandu, který už přes dvě dekády zajišťuje na stoly českých a slovenských domácností...

6. listopadu 2025

Jak překladač Vasco Translator Q1 zvyšuje pohodlí na dovolené

Komerční sdělení

Existuje zvláštní druh klidu, když víte, že se můžete dorozumět s kýmkoli a kdekoli. Ať už se procházíte zářícími ulicemi Tokia, objednáváte si oběd na marockém trhu nebo se ptáte na cestu v malé...

6. listopadu 2025

Města a obce obdrží dotace na zkvalitnění turistické infrastruktury

Komerční sdělení
Ilustrační foto

Přes 38 milionů korun dá Ústecký kraj obcím a městům na podporu oživení cestovního ruchu na území Ústeckého kraje. Bude se jednat především o zkvalitnění turistické infrastruktury.

6. listopadu 2025

Český fintech dospěl: z experimentu vyrostl obor s miliardovým výkonem

Komerční sdělení
Český fintech dospěl: z experimentu vyrostl obor s miliardovým výkonem

Český fintech se definitivně zařadil mezi klíčová ekonomická odvětví.

6. listopadu 2025

Jak vybrat správnou výšku a šířku lešení

Komerční sdělení
Jak vybrat lešení

Výběr správné výšky lešení rozhoduje o tom, zda bude práce bezpečná a pohodlná, nebo naopak zdlouhavá a nepříjemná. Správné rozměry lešení určují nejen váš dosah a stabilitu, ale i celkovou...

5. listopadu 2025  17:19

Jan Révai zve na Zakázané zóny. Adrenalin, poučení i síla práce v týmu

Komerční sdělení
Jan Révai zve na Zakázané zóny. Adrenalin, poučení i síla práce v týmu

Herec Jan Révai se už příští týden představí v nové dobrodružné roli. Jako hlavní průvodce pořadu Zakázané zóny, který poběží každý večer na TV Spektrum, nahlédne společně s diváky do 20 tajemných...

5. listopadu 2025
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.