Akademie ČTK zve znovu mladé novináře do vzdělávacího programu o EU

Komerční sdělení
Jste začínající novinář nebo novinářka se zájmem o Evropu? Chcete se dozvědět více o fungování Evropské unie a Evropského parlamentu a přiblížit veřejnosti evropská témata? Víte, jaká práce čeká nové české europoslance? A chcete, aby byl váš hlas slyšet v debatách o Evropě?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Akademie ČTK zve znovu mladé novináře do vzdělávacího programu o EU | foto: ČTK

Pak se přihlaste do bezplatného třídenního vzdělávacího programu, který je součástí snahy Evropského parlamentu o kvalitní novinářské informování o EU. Na tréninku vám detailně představíme evropské instituce a jejich pravomoce, seznámíme vás s rolí Evropského parlamentu a evropských poslanců. Seznámíme vás také s novináři, kteří o EU píší nebo v Bruselu pracují či pracovali. Pod jejich vedením se uskuteční i praktická cvičení, kdy budou účastníci zpracovávat evropská témata ve formátech text, audio a video.

Školení a přednášky se budou konat v prostorách zpravodajské agentury ČTK v Praze, v České televizi a Českém rozhlase. Povedou je diplomaté, analytici, akademici, odborní novináři a zkušení profesionálové v oblasti komunikace. Osloveni byli nově zvolení čeští europoslanci, kteří vzešli z červnových voleb, aby se podělili o své první zkušenosti s unijním prostředím. Jde o druhý ročník vzdělávací akce a pokud vás zajímá, jak vypadal první ročník, podívejte se na web Akademie ČTK do sekce EP - vzdělávání.

Počet míst na tréninku je omezen – do programu bude přijato pouze 20 zájemců z celé České republiky. Mimopražským zajistíme bezplatné ubytování a proplatíme dopravu. Čtveřice nejlepších získá pozvánku k pracovnímu pobytu v Evropském parlamentu v Bruselu.

Termín: pondělí 18. až středa 20. listopadu 2024

Čas: od 9:00 do 17:00 hodin (pro všechny tři dny)

Předpoklady pro přijetí do programu:

  • ukončené vysokoškolské studium (stačí bakalář) nebo odborné vzdělání;
  • práce v celostátním nebo regionálním médiu, veřejnoprávním nebo komerčním;
  • profesní zkušenost v oblasti médií max. tří let praxe;
  • pokud pracujete na volné noze, požádáme vás o ukázku několika vašich textů nebo jiných mediálních výstupů;
  • pokud nepůsobíte jako novinář v tištěných, televizních nebo rozhlasových médiích, ale jako tvůrce obsahu, multimediální manažer, televizní autor, influencer či datový specialista, máte šanci i vy.

Motivační dopis a životopis zašlete do pondělí 30. září na e-mail akademie@ctk.cz.

Případné další dotazy zodpoví ředitelka Akademie ČTK Martina Vašíčková (vasickova@ctk.cz, tel. 602 632 170). Více informací najdou zájemci také na webu Akademie ČTK v sekci EP - vzdělávání.

Akademie ČTK zve znovu mladé novináře do vzdělávacího programu o EU

Trénink pro mladé novináře je program Evropského parlamentu řízený / poskytovaný agenturou ČTK

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Nejčtenější

Strategická průmyslová zóna Holešov vítá nového investora

Komerční sdělení

Společnost International CZ zde vybuduje nové sídlo i školicí centrum.

Prázdniny v Zoo Ostrava: Osvěžení pod stromy i delší otevírací doba

Komerční sdělení

Léto je v plném proudu – co takhle ho prožít v příjemném chládku uprostřed přírody? ZOO Ostrava nabízí ideální prázdninový program pro rodiny s dětmi i milovníky zvířat.

Expedice Robot překročila čínskou hranici. Ujela přes 8000 kilometrů

Komerční sdělení

Česká retro výprava zažila perný týden. Po vylodění z trajektu přes Kaspické moře ji čekal náročný průjezd Kazachstánem, který prověřil odolnost posádek i jejich historických vozů. V kazašských...

„Pružiny najdete všude.“ Firma Sečkař je chrlí na přání zákazníků

Komerční sdělení

Když těsně po revoluci Josef Sečkař zakládal podnik na výrobu pružin, začínal doma a v pronajatých prostorách bývalého Státního statku ve Velké nad Veličkou na Hodonínsku.

Porodnice Slezské nemocnice v Opavě má už druhý porodní gauč

Komerční sdělení

V zájmu uspokojení přání většiny nastávajících maminek pořídila porodnice SNO druhý porodní gauč. Velké poděkování patří zejména Nadačnímu fondu Propolis33, který gauč daroval.

Co je elektronické časové razítko a jak funguje?

Komerční sdělení

Elektronické časové razítko je technologie, která potvrzuje existenci konkrétního dokumentu nebo dat v určitém čase a zajišťuje, že údaje nebyly po tomto okamžiku změněny a že se shodují s původní...

16. července 2025

Úspěšné ženy v Teleflexu: Svou práci mají rády a dává jim smysl

Komerční sdělení

Teleflex je součástí americké korporace, jejíž unikátní cesta započala již v roce 1943. Postupně se od spirálového kabelu dostali až k výrobě lékařských zařízení a Teleflex se stal nadnárodním...

15. července 2025

Pár piv a pak na kolo? Česká realita, která zabíjí

Komerční sdělení

Léto, slunce, cyklostezky plné výletníků a... pivo po cestě. Pro řadu Čechů klasický scénář, který ale může skončit tragicky. Cyklisté pod vlivem alkoholu stáli za více než čtvrtinou nehod. Přestože...

15. července 2025

Když klasická reklama nestačí. Firmy znovu objevují sílu osobního dárku

Komerční sdělení

Reklama na sítích nestačí. Firmy znovu objevují sílu fyzických dárků – osobních, kvalitních a promyšlených. Reklamní předměty a firemní dárky dnes pomáhají budovat vztah, nejen značku.

15. července 2025

Pojištění obytného vozu: ochraňte se před drahou chybou na dovolené

Komerční sdělení

Vyrazit v obytňáku za dobrodružstvím? Skvělý nápad – dokud nepřijde nehoda, ztracené klíče nebo škrábanec od keře. Tyhle drobnosti vás můžou stát i sto tisíc. Naštěstí existuje chytré řešení:...

15. července 2025

Ústecký kraj podporuje pokračování Fondu spravedlivé transformace

Komerční sdělení

Ústecký kraj jako jeden ze tří českých uhelných regionů vyzývá k pokračování podpory z Fondu spravedlivé transformace i v dalším programovém období po roce 2027.

15. července 2025

Eko program Enviropolu - exkurze loni navštívily 2 tisíce dětí

Komerční sdělení

Školáci z celé ČR navštěvují recyklační závod Enviropol v Jihlavě, kde se dozvídají, jak se recykluje elektroodpad a jaké cenné suroviny lze získat ze starých spotřebičů. V loňském roce se exkurzí...

14. července 2025

„Pružiny najdete všude.“ Firma Sečkař je chrlí na přání zákazníků

Komerční sdělení

Když těsně po revoluci Josef Sečkař zakládal podnik na výrobu pružin, začínal doma a v pronajatých prostorách bývalého Státního statku ve Velké nad Veličkou na Hodonínsku.

14. července 2025

Strategická průmyslová zóna Holešov vítá nového investora

Komerční sdělení

Společnost International CZ zde vybuduje nové sídlo i školicí centrum.

14. července 2025

Prázdniny v Zoo Ostrava: Osvěžení pod stromy i delší otevírací doba

Komerční sdělení

Léto je v plném proudu – co takhle ho prožít v příjemném chládku uprostřed přírody? ZOO Ostrava nabízí ideální prázdninový program pro rodiny s dětmi i milovníky zvířat.

14. července 2025

Porodnice Slezské nemocnice v Opavě má už druhý porodní gauč

Komerční sdělení

V zájmu uspokojení přání většiny nastávajících maminek pořídila porodnice SNO druhý porodní gauč. Velké poděkování patří zejména Nadačnímu fondu Propolis33, který gauč daroval.

14. července 2025

Tlak na výkon sílí. Co může firma udělat pro zdraví svých zaměstnanců?

Komerční sdělení

Zaměstnanci, kteří se cítí dobře fyzicky i psychicky, podávají lepší výkon, méně chybují a jsou loajálnější. Stále více firem proto přehodnocuje, co doopravdy znamená „péče o zaměstnance“. Opravdu to...

14. července 2025
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.