Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Znáte lehokolo? Poznejte tajemství alternativní cyklistiky

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
AZUB BIKE je pro mnohé již známou cyklistickou firmou a mnozí ví, že jejím hlavním segmentem je tzv. alternativní cyklistika. Pokud vám AZUB nic neříká, stačí si vybavit jejich hlavní produkt: lehokolo.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

AZUB BIKE - Lehokolo | foto: AZUB BIKE

K založení firmy vedla poměrně krkolomná cesta.

"V roce 1997 jsem v Norsku viděl poprvé v životě lehokolo. Byl to jen okamžik. Něco zvláštního projelo kolem autobusu velkou rychlostí. Takovou, že běžné prvotní myšlenky na vozítko pro postižené byli pasé. A stačilo to ke vzniku společnosti AZUBu, jejíž hlavním cílem je alternativní cyklistika. Někdy na podzim toho roku vyšel shodou okolností test lehokola Radius ve známém cyklistickém časopisu. Byla to má druhá bible na několik měsíců," říká majitel firmy Aleš Zemánek o svých začátcích.

A pokračuje: "Jediný styčný bod se snem a realitou mít vlastní lehokolo byl drobný poznatek z fotografie v již zmiňovaném článku. Vidlice nesla název Kangaroo a ty se vyráběly v Praze. Podařilo se mi kontaktovat zakladatele společnosti Kangaroo a ten mi poradil, že jistý pan Nakládal několik lehokol vyrobil.

AZUB BIKE - Skládací kolo

AZUB BIKE - Skládací kolo

Nakládal/Brno - jediné informace, které jsem měl - několika Nakládalům nalezeným v telefonním seznamu jsem zavolal a vyšlo to. Za par dní byla domluvena návštěva, první metry na lehokole, návrhy na změny v jeho konstrukci a za měsíc jsem si odvážel rám. Ten dlouho nevydržel v původním stavu, systém pilka-svářečka fungoval spolehlivě a já začal postupně objevovat taje konstrukce, které lehokolo mělo.

Pak nastalo uspokojení z dosaženého výsledku. Lehokolo jezdilo. Tehdy to nebylo ještě tak silné pouto. Veškerý čas jsem věnoval cestování (bez kola) a naddělávání času, který jsem pak strávil na cestách. Zhruba na konci roku 1999 jsem začal stavět první opravdu vlastní lehokolo, s myšlenkou jeho budoucí komerční výroby. To se stalo opravdovým předchůdcem současných modelů lehokol AZUB. Na jaře roku 2001 odešly první tři  AZUBy k zákazníkům."

AZUB BIKE - společnost, jejíž hlavní segment je alternativní cyklistika

Jenže těch krásných myšlenek a konstrukcí, které cyklistika nabízí mimo hlavní proud, bylo moc a byly lákavé jak pro Aleše Zemánka, tak pro české zákazníky. A proto není divu, že se postupem času firma dopracovala i k zastupování několika významných světových firem. Mezi ně patří především značka Dahon, největší výrobce skládacích kol na světě.

Dnes už si skládačky nemůžete spojovat s těmi předrevolučními. Ty dnešní jsou pohodlné, rychlé, lehké a po složení daleko menší. Dají se použít při cestě do práce, lehce se s nimi svezete metrem, vlakem, nebo autobusem. Bez problému se vejdou do kufru malého auta a uskladnit je doma ve skříni není žádný problém. Dahon je lídr v oboru cyklistika nejen počtem prodaných kol, ale především technickými inovacemi a používanými technologiemi.

AZUB BIKE - Dětský vozík

Dalším důležitým segmentem, kterým se AZUB zabývá, jsou dětské vozíky. Nejenže vyvinul vlastní modely Tom a Jerry, které byly navrženy přesně pro potřeby českých zákazníků, ale zastupuje i americkou firmu Burley.

Její vozíky jsou považovány za nejbezpečnější na světě a Burley je značkou, která má s vývojem a výrobou dětských vozíků více než třicetiletou tradici. Stejně tak výborně zapadá do portfolia AZUBu i německý Ortlieb, který vyrábí legendarní vodotěsné cyklistické baršny a další voděodolné produkty pro fotografy, motorkáře a další sportovní a cestovatelské nadšence.

Lehokolo, hlavní produkt společnosti AZUB

AZUB BIKE - logo

Pokud vás zajímá alternativní cyklistika nebo jen to, jak vypadá lehokolo či moderní skládací kolo, navštivte stránky www.azub.cz.

Dále na těchto stránkách najdete spoustu dalších zajímavých produktů jako jsou dětská odrážedla, kožená sedla Brooks, dynama v náboji, tříkolky atd.

Autor:
Témata: Norsko, Bible, Vlak

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Nejčtenější

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

Všichni cpeme operátorům po celý rok nekřesťanské peníze. Nyní máte šanci si to od nich vybrat zpět! Vytáhnout z nich...

Užívat vůz v pronájmu, nebo vlastnit?

Užívat vůz v pronájmu, nebo vlastnit?

I pořízení vozu může být rychlé a jednoduché. Pokud máte vybrané auto, stačí najít toho pravého prodejce a nakonec...

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem.

Neodborné opravy výtluků, použití nekvalitních materiálů a obecně nezájem o udržování vozovek. To jsou podle Ing....

Vyhrajte inteligentní osvětlení Philips Hue

Vyhrajte inteligentní osvětlení Philips Hue.

Dnešní svět nejmodernějších technologií otvírá nové možnosti v použití domácího osvětlení. Philips Hue je světlo, které...

Do měst a obcí míří miliony proti suchu a povodním

Do měst a obcí míří miliony proti suchu a povodním.

Chránit obyvatele před následky sucha i extrémů počasí pomohou starostům nové dotace z fondů EU. Rezort životního...

Další z rubriky

Adam je chodící reklama na Janské Lázně, říkají v Kyjově

Adam je chodící reklama na Janské Lázně, říkají v Kyjově.

Desetiletý Adam je po těžké operaci mozkového nádoru. Do dětské léčebny Vesna v Janských Lázních jezdí s maminkou sedm...

Vývoj restauratérství a hoteliérství sahá až do dob Mezopotámie

Vývoj restauratérství a hoteliérství sahá až do dob Mezopotámie.

Člověk je nejen tvor společenský, ale také pohostinný. Původně znamenala pohostinnost bezplatné poskytnutí jídla a...

Nastává doba dřevěná. Dejte jí prostor, dáte ho i sobě

Nastává doba dřevěná. Dejte jí prostor, dáte ho i sobě.

Můžete namítnout, že doba dřevěná nikdy neskončila. Je to pravda, ale i není. Poslední desetiletí zatlačila dřevo do...

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.