Středa 12. května 2021, svátek má Pankrác
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 12. května 2021 Pankrác

Spokojenost klientů Moravské vodárenské dle podzimního průzkumu roste

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Zákazníci společnosti Moravská vodárenská jsou se svým dodavatelem vody stále spokojenější, a to jak s celkovou úrovní služeb, tak i s poskytovaným zákaznickým servisem. Tyto závěry přinesl průzkum z přelomu září a října, který připravila a realizovala společnost IBRS.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Spokojenost klientů Moravské vodárenské dle podzimíno průzkumu vzrůstá | foto: MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.

„Každoroční průzkum zákaznické spokojenosti je pro nás nejen nesmírně cenným zdrojem informací, ale především vodítkem pro další zkvalitňování služeb. Poskytovat našim zákazníkům stále lepší služby je jedním z našich hlavních cílů a velmi mě těší, že se nám jej daří naplňovat,“ komentuje výsledky šetření Ing. Martin Bernard, MBA, generální ředitel společnosti Moravská vodárenská.

Z průzkumu především vyplynulo, že:

  • s celkovou úrovní služeb Moravské vodárenské bylo spokojeno celkem 97 % respondentů. Na desetistupňové škále tázaní hodnotili celkovou kvalitu služeb v průměru 8,2 body z maximálních deseti.
  • spokojenost s kvalitou vody je na stejné výši jako v roce 2019, stejnou úroveň si drží také spokojenost s plynulostí dodávek vody.
  • 73 % odběratelů, kteří v posledním roce využili zákaznických služeb společnosti, uvedlo, že získat odpověď na položenou otázku či vyřešit konkrétní požadavek pro ně bylo „snadné“. Kvalitu zákaznického servisu společnosti ohodnotili na pětibodové stupnici celými čtyřmi body.
Spokojenost klientů Moravské vodárenské dle podzimíno průzkumu vzrůstá

Vzhledem k jarním karanténním opatřením, která citelně zasáhla do komunikace odběratelů se zákaznickým centrem, byl v letošním průzkumu kladen velký důraz na zkušenosti s vyřizováním zákaznických požadavků. Třetina respondentů odpověděla, že koronavirová pandemie ovlivnila způsob, jakým své požadavky vyřizovali; 4 % dotazovaných uvedla, že kvůli koronaviru nemohli navštivit zákaznické centrum. Svůj požadavek v takovém případě nejčastěji vyřešili pomocí emailu.

Nejoblíbenějším způsobem řešení požadavků byla zákaznická linka, již využívala přibližně polovina všech dotazovaných, především pak z řad individuálních odběratelů. U všech skupin respondentů vzrostla znalost zákaznického portálu či aplikace. Se svým zákaznickým účtem bylo spokojeno plných 100 % uživatelů.

Stejně tak vzrostla znalost služby SMS info, jejímž prostřednictvím Moravská vodárenská informuje o velkých haváriích vodovodu či kanalizace nebo plánovaných přerušeních dodávek vody. Spokojeno se službou bylo 96 procent všech zákazníků.

Telefonického dotazníkového šetření se zúčastnilo celkem 700 respondentů, převážně z řad individuálních odběratelů vody. Segment správců bytových domů nebo bytových družstev byl zastoupen 50 respondenty, stejný počet tazatelů byl vybrán také za segment firem a průmyslových zákazníků.

Více na www.smv.cz

  • Nejčtenější

Central Group zahajuje prodej unikátních bytů v Parkové čtvrti

Komerční sdělení Největší český rezidenční stavitel Central Group spouští prodej luxusních bytů s klimatizací v projektu Parková čtvrť v...

Internet na chatu a chalupu? Připojte se i na samotě u lesa

Komerční sdělení Útěky z ruchu města za klidem a krásou přírody jsou stále častější. Potřeby lidí se ale mění, a tak není divu, že ani...

Proč a jak zadržovat dešťovou vodu?

Komerční sdělení Využívejte dešťovou vodu na zálivku zahrady, splachování WC, praní či úklid. Poradíme vám, jak na to.

Byty zdražují, nájmy zlevňují. Kam dnes schovat peníze před inflací?

Komerční sdělení Odpověď přináší pandemie. Na jednu stranu totiž postavila lidi s největšími úsporami za posledních pětadvacet let, a na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Víme, čím se udržuje v kondici olympijský vítěz Aleš Valenta

Komerční sdělení Aleš Valenta je náš nejúspěšnější akrobatický lyžař v historii. Nad jeho „zlatým skokem“ na ZOH 2002 v Salt Lake City...

Lékařské špičky v kauze obřích pojistných podvodů. Hrozí jim až 10 let

Premium Uznávaní doktoři „léčili“ neexistující zranění. V kauze tří stovek pojistných podvodů za 50 milionů korun je obžalováno...

Procházku vypnu, slibuje Rakić. Uznávaný sudí analyzuje: Dokázal by to, ale...

Premium Z Jiřího Procházky se mezi konkurenty polotěžké váhy UFC (93 kg) stává žádané zboží. O novou dvojku divize si hlasitě...

Nejproočkovanější země světa zavádí tvrdá opatření. Covid mají i očkovaní

Premium Na Seychelách vyskočil součet všech případů za více než rok pandemie v posledních třech dnech o třináctinu. Problém je...

  • Další z rubriky

AVE ART otevírá novou vyšší odbornou školu

Komerční sdělení Značka AVE ART Ostrava zastřešuje tři stupně uměleckého vzdělávání – základní, střední a vyšší odborné. Střední škola...

Automatizované a funkční účetnictví pro e-shopy? Spojte se s Trivi

Komerční sdělení Propojení e-shopu s účetním systémem nikdy nebylo jednodušší. V případě, že využíváte e-shopovou platformu Shoptet,...

V nouzi poznáš dobrého zaměstnavatele

Komerční sdělení Pandemie koronaviru významně zasáhla i do fungování otrokovické teplárny. Díky dodržování přísných preventivních...

Spokojenost klientů Moravské vodárenské dle podzimního průzkumu roste

Komerční sdělení Zákazníci společnosti Moravská vodárenská jsou se svým dodavatelem vody stále spokojenější, a to jak s celkovou úrovní...

Výchova šokem: policie vytáhla čumila z auta, aby si prohlédl mrtvolu

Na německé dálnici A3 v Hesensku v neděli zahynuli při dopravní nehodě dva mladí lidé, muž ve věku 35 let na místě,...

Své důchodové konto si nehlídal. Dostane tak od státu nižší penzi

Kontrolujete si pravidelně své důchodové konto, které vede Česká správa sociálního zabezpečení. Hlídejte si také, zda...

Havlové je po očkování špatně. Nerada jsem se podřídila celku, napsala

Dagmar Havlová (68) se fanouškům na sociálních sítích svěřila s tím, že jí momentálně není dobře. Po první dávce...

Udělal chybu, bude pykat, říká moderátorka Křížková o manželově trestu vězení

Modelka a moderátorka Lucie Křížková (36), rozená Váchová, se na Instagramu svěřila s překvapivou novinkou z osobního...

Největší realitka chystá hromadné aukce bytů. Ceny zvýšíme o statisíce, tvrdí

Společnost M&M Reality začíná ve čtvrtek streamovat aukce svých nemovitostí. Největší tuzemská realitní kancelář tím...