Podravka neznamená pouze koření, Lagris není jen rýže

  0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Značka Podravka je u nás synonymem pro univerzální kořenicí přísadu do jídel a značka Lagris je známá především z obalů rýže a dalších luštěnin. Obě však ukrývají daleko širší sortiment výrobků a na českém trhu působí společně pod hlavičkou firmy Podravka - Lagris.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Podravka neznamená pouze koření, Lagris není jen rýže | foto: Lagris

Podravka je dnes jednou z nejvýznamnějších skupin v oblasti potravinářského průmyslu regionu jihovýchodní, střední a východní Evropy. Kromě kořenicích směsí nabízí také širokou škálu dalších potravin (těstoviny, výrobky z rajčat, džemy, slané i sladké pečivo, pomazánky, výrobky z mořských ryb, instantní jídla a další), nápoje a farmaceutické produkty. Podravka dnes působí ve 40 zemích světa. Kořeny společnosti sahají až do roku 1934, pod současným názvem funguje od roku 1947. Ten je odvozen od regionu Podravina v Chorvatsku, kde má společnost svou centrálu.

Nejznámější značkou skupiny je Vegeta - univerzální kořenicí přísada, která se v současnosti prodává ve více než 50 zemích celého světa. V ČR a SR se výrobky Vegeta z legislativních důvodů obchodují pod značkou Podravka.

V České republice Podravka prodává své výrobky prostřednictvím dceřiné společnosti Podravka - Lagris, která je od roku 2002 součástí skupiny Podravka. Skupina Podravka na český trh kromě kořenicích směsí, zeleninových výrobků, jako je směs paprik a lilků Ajvar nebo výrobků z rajčat, dodává také rýži, luštěniny a výrobky racionální výživy pod značkou Lagris.

Podravka neznamená pouze koření, Lagris není jen rýže

Společnost Lagris vznikla roku 1991 jako rodinná firma zabývající se obchodem se zemědělskými plodinami. Už počátkem 90. let Lagris českým spotřebitelům představil do té doby neznámé druhy rýže – basmati, indiánskou nebo jasmínovou. Snaha nabízet zákazníkům stále nové produkty je značce Lagris vlastní dodnes – před několika lety uvedla na český trh fazole mungo a adzuki, výrobky ze sortimentu zdravé výživy - černou a bílou quinou, chia semínka, bulgur a k nim nedávno přibyla rýže carnaroli, čočky beluga a francouzská či další výrobky.

Ve svém závodě Podravka – Lagris v Dolní Lhotě u Luhačovic pro uchovávání luštěnin používá nejmodernější technologii využívající řízenou dusíkovou atmosféru. Od roku 2018 se také můžete v obchodech setkat s novým logem a novými obaly výrobků Lagris.

Až příště uvidíte značku Podravka a nebo Lagris, budete vědět, že patří k sobě a představují velkou rodinu moderních potravin, z nichž si vyberou opravdu všichni.

  • Nejčtenější

Sledujte aukční událost roku umění v Mánesu

V pražské výstavní síni Mánes se dne 20. října 2019 od 14 hodin uskuteční prestižní aukce uměleckých děl, kterou pořádá...

HANÁK INTERIOR CONCEPT

Dokonale sladěný interiér od jediného výrobce díky HANÁK INTERIOR CONCEPT. Výroba veškerého nábytku v interiéru...

Nakupujte s nEKOnečným sáčkem. Budoucnost máme ve svých rukou

Při nákupu ovoce, zeleniny spotřebuje zákazník několik mikrotenových sáčků, které po prvním použití většinou vyhodí....

5 věcí, které potřebujete pro úspěšný rozjezd startupu

Startup můžete řídit i doma z obýváku. Máte dobrý nápad, začínáte s podnikáním a přemýšlíte, jaké nástroje, technologie...

Investice do zlata? Ideální řešení před finanční krizí

Z aktuálního stavu ekonomiky je patrné, že se brzy dočkáme další hospodářské krize. Momentálně nedokážeme předpovědět,...

Premium

Náš kluk umí. Otec talentu Hložka o plánech i batůžku za padesát tisíc

Minulý týden ho v tramvaji načapal revizor: „Lístek, prosím.“ Adam Hložek, sedmnáctiletá fotbalová raketa, zčervenal....

Premium

Vzestupy a pády Mika Tysona. Dokument zdarma o tom, co ho poslalo až na samé dno

Dokument o životě jednoho z nejslavnějších boxerů na světě, Mika Tysona, si odbyl svou premiéru na prestižním filmovém...

Premium

Chci chlapa, co má větší koule než ego, říká svobodná matka Nikol Štíbrová

Před pár dny oslavila třiatřicítku a cítí se šťastná a spokojená. Nebylo to ale zadarmo – moderátorka a hvězda...

  • Další z rubriky

Objevujte krásu bez hranic

Vydejte se poznávat krásy dvou regionů a poznejte místa, která jste ještě neviděli. I tak lze charakterizovat projekt,...

V hledání nových cest v byznysu pomůže Technologické inovační centrum

Nejtěžší je začít. Platí to do puntíku také v byznysu. Ve Zlínském kraji proto už čtrnáct let podnikatelské nováčky...

Janek Ledecký vystoupí za týden ve Zlíně s filharmonií a Ivanem Hlasem

Zpěvák Janek Ledecký právě absolvuje symfonické turné, jež si odbylo vyprodanou premiéru v Ostravě. Zlínská zastávka se...

Dvě moravské kapely spolu „uvařily“ letní hit k Černému Citronu

Hanácká rádia od července rozezvučí nová letní písnička „Všude dobře, u nás nejlépe“. Pod taktovkou Pivovaru Litovel ji...

Najdete na iDNES.cz