Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zastřešení teras od českého výrobce je žádané i v zahraničí

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Ryze česká tradiční firma ALUKOV, která staví na míru posuvná zastřešení teras, bazénů, vířivých van, ale i zastřešení pro hotely či restaurace, oslaví v letošním roce své 22. výročí. V čem tví tajemství jejího úspěchu? A jak si vedla v uplynulém roce? Na to jsme se zeptali jejích představitelů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Zastřešení teras od českého výrobce je žádané i v zahraničí | foto: Alukov

Společnost ALUKOV byla založena v roce 1995 v Chrudimi a dnes patří mezi významné domácí strojírenské firmy se 100% českým kapitálem. Svá mimořádně kvalitní zastřešení CORSO vyrábí a montuje po celém světě. Jen v České republice ročně vyrobí více než 3000 zastřešení.

V minulém roce byl nejvyšší odbyt výroby ALUKOVU podle marketingového ředitele Mgr. Zdeňka Koháka, MBA na americkém, německém a rakouském trhu. ALUKOV nově rozšiřuje výrobní závod v Maďarsku, těší se úspěchu mezi movitou klientelou v Číně, kde pro ni otevírá nové showroomy, a v Česku staví výzkumné a vývojové středisko za 30 milionů korun.

Rodinná společnost ALUKOV podobně jako značka plzeňský Budvar nebo LASVIT úspěšně reprezentuje český um v zahraničí. Značka ALUKOV patří mezi historické bohatství Českého hospodářství. Je zárukou kvalitního českého zboží a reprezentantem Zlatých českých rukou.

Jan Zitko, zakladatel a ředitel společnosti, má na úspěch v zahraničí jasný recept: „Vyrábět kvalitní a poctivé produkty, které se dokážou prosadit i v zahraniční konkurenci. České výrobky mají stejnou šanci na úspěch jako ty zahraniční, protože lidské chápání a myšlení není omezeno hranicemi. Nepodporujeme krátkozraké slevové bláznovství, máme férovou cenu za férový výrobek a své práce si vážíme, stejně jako např. lidé ve Švýcarsku.“ ALUKOV je důkazem, že se zlaté české ručičky ve světě neztratí. Navazuje na tradici českého řemesla a jeho jméno rezonuje po celém světě.

Nejen při zastřešení teras platí: Klient vždy na prvním místě

Společnost ALUKOV si zakládá na profesionálním přístupu ke každému ze zákazníků, aby se jim dostalo maximálního komfortu. Klientovi vše dovezou, namontují a po své práci uklidí. Samozřejmostí je také profesionální záruční i pozáruční servis. Zastřešení od ALUKOVu se vyznačuje čistým a elegantním designem, který se inspiruje moderní architekturou. Skvěle padne ke každému typu domu, chaty či chalupy. Zastřešení jsou vždy na míru a jde o ruční zpracování.

V současné době firma zaměstnává jen na českém území přibližně 250 kmenových zaměstnanců, v sezóně jim pomáhá dalších 150 pracovníků. Každým rokem se jejich počet navyšuje. Výrobní prostory zabírají již více než 20 000 čtverečních metrů plochy.

„Za uplynulý rok 2016 jsme měli hrubý obrat cca 520 mil. Kč. Oproti předchozím letům stále rosteme. V letošním roce očekáváme hrubý obrat 550 mil. Kč a čistý zisk 25 milionů,“ prozradila Blanka Turková, ekonomická a personální ředitelka společnosti ALUKOV.

Zastřešení teras od českého výrobce je žádané i v zahraničí

Nemalé investice do výroby se vyplácejí

Podle technického ředitele Ing. Josefa Šumpíka je důležité investovat do kvalitních, přesných a moderních strojů i zařízení. „Nejdražší stroj, který máme, slouží pro zakružování profilů a jeho cena se pohybuje okolo 100 000 EUR. Neděláme výrobky na koleni, jsme světovou špičkou v oboru a abychom se tam udrželi a zákazníkům přinášeli to nejlepší, musí tomu odpovídat i kvalita strojů a technické zázemí firmy.“

„Pro naši práci je důležité být u zákazníka včas. Aby bylo zastřešení bezpečně přepraveno až k zákazníkovi musíme se spolehnout sami na sebe, proto máme k dispozici 16 osobních vozidel, 11 dodávek, 20 nákladních automobilů, 14 přívěsů a dva vysokozdvižné vozíky,“ říká Oto Tuček, ředitel logistiky. Celkově ujetými více než 3 miliony kilometrů a čerpáním více než 300 000 litrů pohonných hmot za rok, se stáváme nejen významným odběratelem, ale i nadnárodním dopravcem. S tím je spojena naše péče o životní prostředí a ekologickou likvidaci odpadů.

Když už jsme u čísel, dodává Michal Láznička, ředitel nákupu, že společnost ALUKOVza uplynulý rok spotřebovala 1100 tun hliníku, 580 tun kompaktního polykarbonátu a komůrkového polykarbonátu 85 tun. Roční spotřeba skla činí 150 tun. „Dodavatele si pečlivě vybíráme právě s ohledem na kvalitu a termíny dodání. Minimalizujeme skladové zásoby a dáváme přednost zásobování „just in time“, proto u nás mají šanci i tuzemští dodavatelé. S některými máme dobré letité zkušenosti, a jsme za to rádi.“

Zastřešení teras od českého výrobce je žádané i v zahraničí

Navštivte Den otevřených dveří nebo veletrh FOR HABITAT

Firma ALUKOV se snaží aktivně ovlivňovat situaci v odvětví, je členem v hospodářských komorách, ve Svazu průmyslu ČR a také zakládajícím členem sdružení zastřešovatelů z celého světa – IPC Team.

Není jí cizí ani společenská odpovědnost. „Podporujeme pardubický hokej, Východočeské divadlo v Pardubicích, spolupracujeme s divadlem Kalich a pomáháme místním organizacím,“ uvedl Mgr. Zdeněk Kohák, MBA, marketingový ředitel. „Také se pravidelně účastníme mezinárodních výstav, v letošním roce jich plánujeme navštívit více než 30. Na českém trhu se jedná o výstavy FOR HABITAT, STAVOTECH nebo FOR ARCH.“

Přijďte se o kvalitě zastřešení přesvědčit na veletrh FOR HABITAT 23. - 26. 3. 2017, kde si můžete zastřešení teras, bazénů i restaurací osobně prohlédnout a vyzkoušet. Zároveň vás firma zve na Den otevřených dveří do svých showroomů, který se koná 11. 3. 2017. Bude zde pro vás připravena nabídka montáže terasového zastřešení zdarma.

Showroomy jsou umístěny v Praze a v Orli u Chrudimi.

Prohlédněte si zastřešení v galerii a takéreference našich spokojených zákazníků.

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Copy General používá špičkovou technologii GMC Inspire.
Copy General používá špičkovou technologii GMC Inspire

Společnost Copy General, jeden z nejvýznamnějších poskytovatelů digitálních tiskových a marketingových služeb ve střední a východní Evropě, využívá ve své...  celý článek

Nejlepší manažer inspiruje. Stát se jím můžete i vy
Nejlepší manažer inspiruje. Stát se jím můžete i vy

Manažerské pozice jsou lákavé, zajímavé se zdají zejména platové podmínky a možnost být si svým vlastním pánem. Tedy aspoň takhle to navenek vypadá. Skutečnost...  celý článek

Poskytnutí virtuálního sídla firmy je snadné. Jak na to?
Poskytnutí virtuálního sídla firmy je snadné. Jak na to?

Toužíte po prestižní adrese pro svou firmu? Kvůli dobré vizitce a prestiži nemusíte celou svou společnost stěhovat. Poskytnutí virtuálního sídla firmy vám...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.