Zákazník si udělá obrázek již podle obalu zboží

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
První dojem je klíčový, což by si měli uvědomit všichni výrobci a prodejci. Týká se to pak zejména e-shopů, které denně rozesílají desítky balíčků, aniž by se zamýšlely nad tím, v čem vlastně zboží k zákazníkům putuje. Investice do obalového materiálu se jim určitě vyplatí.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Zákazník si udělá obrázek již podle obalu zboží | foto: Komplexmat

Každá firma se snaží bez výjimky ušetřit. Ne všechny ale šetří v té správné oblasti. Obalové materiály nejsou až tak drahou záležitostí, aby si je nemohly dovolit. Přesto spousta firem posílá balíky v již použitých krabicích vycpaných letáky z obchodů.

Pevná krabice je základ

Základním vybavením jsou kartonové krabice v odpovídající velikosti. Do příliš velkých padne zbytečně moc výplňového materiálu, do malých se bude muset zboží zmáčknout, což je jedna z horších variant. Některé společnosti se snaží zapůsobit na své zákazníky ekologickým chováním a využívají krabice již použité. Je to v pořádku do té míry, dokud to na krabicích není příliš znát. Pokud jsou již potrhané a nepříliš pevné, je lepší pořídit nové.

Musí je být čím vyplnit

Zboží by v krabici nemělo být jen tak volně pohozené. Volný prostor okolo je potřeba něčím vyplnit. Jako nízkonákladová varianta se dají použít noviny. Mnohé firmy jsou domluvené, že jim někdo nosí nevyužité letáky. Jenže upřímně řečeno papír zboží před poškozením příliš neuchrání. Bylo by vhodné jej obalit aspoň do bublinkové fólie, jestliže tedy nejde o oblečení či něco podobného, kdy při přepravě nehrozí žádná újma.

Dobré je i jasné označení zvenku

Poslední třešničkou na dortu jsou pak potištěné lepicí pásky. Krabici je potřeba pořádně zalepit, a kdo si objedná potisk lepících pásek, zabije dvě mouchy jednou ranou. Zalepí krabici, a ještě si udělá skvělou reklamu. Víte, kolik lidí přijde během přepravy do kontaktu s balíkem? Ti všichni uvidí jméno firmy a možná si z ní jednoho dne také něco objednají. U potištěné lepicí pásky navíc nehrozí, že by ji někdo odlepil, přetrhal, prohlédl si obsah balíku a znovu jej zalepil. Stejnou pásku mít určitě nebude.

Nejčtenější

Bývalý profesionální cyklista to roztáčí ve světě elektrokol

Jakub Danačík na horském elektrokole MTF MOUNT 7.0.

Startoval v řadě velkých cyklistických závodů po celém světě, doma se stal v roce 2007 mistrem republiky v silničním...

Mountfield rozjíždí prodej elektrokol

Jízdu po zpevněných cestách si nádherně užijete na trekingovém či krosovém...

Společnost Mountfield zahájila ve čtvrtek 29. listopadu ve všech svých prodejnách v České republice, na Slovensku...

Televizní svět čekají změny. Připravte se včas s O2 TV

Televizní světě čekají změny. Připravte se včas s O2 TV.

Svět technologií se neustále vyvíjí. Už v únoru 2021 totiž svůj oblíbený seriál, film nebo diskuzní pořad nenaladí ti,...

OLED: nejvyšší kvalita televizního zobrazení

OLED – nejvyšší kvalita televizního zobrazení

Ploché televizory, tak jak je známe dnes, vstoupily na trh zhruba v polovině poslední dekády minulého století, kdy...

Češi chtějí místo zlatého prasátka raději vánočního medvěda.

Češi opouštějí od zlatého prasátka, místo něho očekávají vánočního medvěda

Zlaté prasátko je spojeno s půstem a vánoční medvěd z e-shopu GRIZLY.cz přináší tolik dobrůtek, že by to člověk určitě...

Další z rubriky

Značka Q přitahuje klienty

Značka Q přitahuje klienty

Q je rozdíl. Cítit se dobře a vrátit se. Nebo ještě lépe: cítit se dobře, vrátit se a doporučit. To je důležité.

Výhody a nevýhody krátkodobých půjček

Výhody a nevýhody krátkodobých půjček

Jakákoli finanční tíseň není rozhodně nic příjemného. Zná to snad každý, zaměstnavatel se opět opozdil s vyplacením...

OKIN BPS pokračuje v expanzi, otevřel pobočku v USA

OKIN BPS pokračuje v expanzi, otevřel pobočku v USA

Ve společnosti OKIN BPS dochází k pomyslnému uzavření kruhu kapitálových investic. Letos v říjnu společnost otevřela...

Najdete na iDNES.cz