WellMall: příběh české značky koupelnového vybavení

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Společnost WellMall s.r.o. působí na českém trhu od roku 2010. Není to dlouhá doba, ale je nutné zmínit, že majitel firmy Lukáš Štursa právě založením této společnosti zúročil mnohaleté zkušenosti v oboru výroby a prodeje koupelnového vybavení.

Nástěnný sprchový kout Well NICOL COMBI II clear | foto: WellMall s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Firma se skládá ze dvou významných podmnožin. První z nich je Well, značka komplexního vybavení koupelny od vodovodních baterií a sprchových doplňků až po celé sprchové kouty. A Wellmall, e-shop s koupelnovým vybavením a doplňky.

Za vším stojí právě Lukáš Štursa. Jak již bylo naznačeno, k založení této úspěšné značky bylo zapotřebí ujít dlouhou cestu. Rodák od Svitav se v oboru stavebnictví začal pohybovat v roce 2004, ve věku pouhých dvaceti let. Proces stavby, rekonstrukce a vybavení domů a bytů poznal na všech úrovních. Začínal jako zedník a podlahář a byl zvyklý poctivě míchat beton, bouchat omítku i pokládat dlažbu.

Úspěšný rodinný podnik

K mládí patří ambice a tak záhy Lukáš projevil zájem rozjet podnikání. Prvním krokem byla podlahářsko-zednická firma, kterou založil společně s bratrem. Díky poctivé a kvalitní práci se rychle dostavil úspěch, ale Lukáš se chtěl posunout ještě dál. Začal se blíže zajímat o koupelny. 

Výsledkem bylo koupelnové a podlahové studio založené oběma bratry ve Svitavách v roce 2006. V této fázi se ale Lukáš rozhodl úzce zaměřit na koupelnové vybavení. Cesty obou bratrů se tak rozešly – Lukáš rozjel vlastní projekty, z nichž nakonec vzešly dvě klíčové jednotky – Well a Wellmall.

Informace o každém produktu vypsány do poslední podrobnosti

Úspěch české firmy byl od samého počátku dán hlavně tím, že společnost vsadila na prodej opravdu kvalitního vybavení – ať už vlastní značky Well, nebo jiných osvědčených značek, za velmi dobré ceny. Také jako jedna z prvních nabízela na svých stránkách produkty s velmi detailními popisky a především podrobnou fotografickou dokumentací. To byl vynikající tah, který umožnil zákazníkům objednat zboží přímo přes internet bez nutnosti si ho “osahat”.

Každá koupelna je unikátní

Dnes je zřejmé, že musíme vzít v potaz jedinečnost koupelny – každá má totiž jiný provoz, obklady, dlažbu, liší se prostorovými možnostmi i stářím. Vhodným výběrem vybavení se dá z dlouhodobého hlediska značně ušetřit, například v otázce spotřeby vody. Existuje široký výběr nejen van a sprchových koutů, ale dnes již i sprchových koutů s hlubokou či mělkou vaničkou. Zákazník si může vyhrát i s volbou závěsů, zástěn, baterií, umyvadel i koupelnového nábytku.

Vybere si každý

Well se z původní skromné nabídky nabízející několik sérií baterií a sprchových koutů rozrostl a dnes již nabízí širokou škálu výrobků charakteristických povedeným designem a vynikající cenou.

WellMall s.r.o.: příběh české značky koupelnového vybavení

Na stránkách Wellmall se nachází nabídka 6 400 produktů. Firma se pyšní prostornými skladovými prostory a tak je většina zboží okamžitě dostupná. Český (či slovenský) zákazník si může vybrat pohodlně z domova a zboží je k němu pak dodáno v krátkém termínu.

Chcete-li vsadit na českou kvalitu, navštivte Wellmall.cz.

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Na stáří nemusíte jen šetřit, můžete na něm i vydělat

Na stáří nemusíte jen šetřit, můžete na něm i vydělat

V České republice se investoři na výnosech ze Silver Economy mohou rovněž podílet.

Top trendy zimy 2018/2019: ikonické pohorky jsou zpět

Top trendy zimy 18/19: Ikonické pohorky jsou zpět!

S posledními paprsky slunce vás přicházejí oslnit novinky z oblasti obuvi, módy a životního stylu. Nadcházející sezona...

Líbí se vám minimalistické betonové stěrky? Splňte si svůj sen

Betonepox

S přicházejícím podzimem, kdy trávíme všichni mnohem více času uvnitř domova, vám přinášíme inspiraci pro zvelebení...

Raketově rychle. Tak funguje půjčka od lidí

Raketově rychle. Tak funguje půjčka od lidí

O tom, že je půjčka od lidí levnější, už všichni vědí. Že mají peníze do pěti minut na účtu, si teprve lidé zvykají....

Audioknižní bestsellery za 149 Kč? Audiotéka slaví sedm let

Audioknižní bestsellery za 149,- Kč? Audiotéka slaví 7 let!

Audiotéka, největší distributor audioknih v Česku a poskytovatel stejnojmenné mobilní aplikace, právě slaví 7....

Další z rubriky

Brýle na počítač se stávají nutností i bez dioptrií

Brýle na počítač se stávají nutností – i bez dioptrií

Pracujete několik hodin denně na počítači? Brouzdáte často na tabletu nebo na telefonu? Díváte se na filmy na notebooku...

PVK připravily soutěž pro základní školy

PVK připravily soutěž pro základní školy

Pražské vodovody a kanalizace vyhlašují soutěž Voda v krajině, která je určena pro 3. až 6. ročníky základních škol....

Audioknižní bestsellery za 149 Kč? Audiotéka slaví sedm let

Audioknižní bestsellery za 149,- Kč? Audiotéka slaví 7 let!

Audiotéka, největší distributor audioknih v Česku a poskytovatel stejnojmenné mobilní aplikace, právě slaví 7....

Najdete na iDNES.cz