Byty
Byty - forma vlastnictví
Dům
Pozemky
Komerční nemovitosti
Lokalita
Kraje
» Hlavní město Praha
» Středočeský kraj
» Jihočeský kraj
» Jihomoravský kraj
» Karlovarský kraj
» Kraj Vysočina
» Královéhradecký kraj
» Liberecký kraj
» Moravskoslezský kraj
» Olomoucký kraj
» Pardubický kraj
» Plzeňský kraj
» Ústecký kraj
» Zlínský kraj
» Evropa
» Severní Amerika
» Afrika
Cenové rozpětí v Kč  
(?)
Plocha v m² Plocha parcely v m² (?)
Stav nemovitosti
Konstrukce budovy
Podle počtu podlaží budovy
Počet podlaží budovy
Poschodí bytu
Počet místností
Zařízenost nemovitosti
Vybavení
Způsob vytápění objektu
Aktuálnost
+ další volby
Zavřít box Vymazat formulář
Cenové rozpětí v Kč Plocha v m²
Lokalita
>> Hlavní město Praha
>> Středočeský kraj
>> Jihočeský kraj
>> Jihomoravský kraj
>> Karlovarský kraj
>> Kraj Vysočina
>> Královéhradecký kraj
>> Liberecký kraj
>> Moravskoslezský kraj
>> Olomoucký kraj
>> Pardubický kraj
>> Plzeňský kraj
>> Ústecký kraj
>> Zlínský kraj
Zavřít box Vymazat formulář
Lokalita
Název nebo adresa RK
Zavřít box Vymazat formulář

Věřte, nevěřte

Komerční sdělení   8:30aktualizováno  8:30 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
S naprosto bezkonkurenčními podmínkami pro makléře, ale i realitní kanceláře, přichází jedna z největších realitních sítí, Národní realitní holding. Tato ryze česká síť nabízí něco, co nemá obdoby. I to se ale neobejde bez otázek, nebo pochybností ze strany potencionálních nových partnerů. O věcech, na které při akvizičních schůzkách regionální ředitelé naráží a třeba čemu lidé vůbec nevěří, se rozpovídal regionální ředitel Reality 11 pro Karlovarský, Plzeňský a Jihočeský kraj Roman Bukovjan

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Věřte, nevěřte| foto: Reality 11

V souvislosti s novými koncepcemi pro naše partnery z řad realitních makléřů i realitních kanceláří se mě velmi často kolegové ptají, na jaké problémy při akvizičních schůzkách narážím. Odpověď je naprosto jednoduchá. Nikdo tomu nechce věřit. Schůzky a jednání probíhají, představím nové koncepce a možnosti, které Národní realitní holding nově nabízí a světe div se. Téměř všichni čekají na konci naší schůzky, že vyslovím nějaké velké „ale“ nebo „podmínku“ či „další skryté platby“. Přeci není možné, abych měl 100 % provizi a platil jen 3.311,- Kč za měsíc, včetně inzerce na více než 70 realitních serverech, topování, nového realitního a exportního softwaru a dalších tisíc výhod velké realitní sítě. A ještě mít možnost se při trošce snahy dostat na 111,- Kč za měsíc? Jenomže ono žádné „ale“ nepřichází.

Jak je sakra možné, že třetí největší realitní síť v České republice je schopna poskytnout makléřům a kancelářím takové podmínky? Jsem regionální ředitel Reality 11 pro tři kraje a stejné udivení slýchám bez ohledu na lokalitu. Je jedno, zda jednám v krajském, okresním městě, nebo v malé, lokální realitce. Proboha proč to děláte, co za tím vším je? Jak Roman Bukovjan říká, odpověď je naprosto jednoduchá.

Vše se mění

Realitní zprostředkování se za více než dvacet let mého působení v realitní branži vyvíjí. Mění se trh, mění se technické možnosti (video prohlídky nebo virtuální prohlídky jsou dnes samozřejmostí) mění se výše provizí, které si makléři za svou práci nárokují. Jiný je přístup realitních serverů, klienti od nás, realitních zprostředkovatelů, vyžadují úplně jiné služby než za dob minulých.

Navíc leží v parlamentu návrh zákona o realitním zprostředkování. Makléře čekají zkoušky odborné způsobilosti, povinné pojištění makléřů na velmi vysoké částky, bohužel také za velmi vysoké pojistné (v řádu tisíců korun měsíčně), ale také velmi tučné pokuty, při nějakém pochybení. A na všechny tyto změny je potřeba nějak reagovat. Nechci být špatným prorokem a nikomu nic zlého opravdu nepřeji, ale domnívám se, že samostatný makléř, nebo malá realitní kancelář, to bude mít velmi, velmi těžké a bude bojovat o samotnou existenci. Boj v jednom proti přesile se vyhrává pouze v akčních filmech. My máme tu obrovskou výhodu, že je nás hodně a každým dnem se naše řady rozrůstají o další makléře a kanceláře. A to je už velmi slušná armáda. Navíc s jednotným velením, velmi dobře vyzbrojena, za zády s Realitní komorou ČRRealitní akademií. A pokud je někdo silný, vzdělaný a sebevědomý, může si dovolit nejenom požadovat po realitních serverech nebo pojišťovnách exkluzivní podmínky, ale může být a měl by být velkorysý. A rozhodnutí bylo jen naše, nevlastní a neřídí nás žádná zahraniční korporace, ani nějaký pan „neznámý“. Proto jsme schopni takové šokující podmínky svým partnerům poskytnout.  

Témata: ks-nalevo