V ČR odstartoval projekt na podporu kreativního podnikání žen

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Projekt ArtBees je devítiměsíční motivační a vzdělávací program pro 50 vybraných podnikatelek z České republiky a ze Slovenska.

V České republice odstartoval unikátní projekt na podporu podnikatelek v oblasti rukodělné výroby a designové tvorby. | foto: Mgr. Jitka Novotná

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Do projektu byly za velkého zájmu vybrány ženy, které jsou v 2.- 5. roce podnikání, mají kvalitní ověřený produkt a potřebují rozvinout své podnikání, nastavit obchodní a marketingové strategie a vytvořit nová pracovní místa. Účastnice budou své podnikání rozvíjet za podpory silné značky jako je Coca-Cola a partnerů – platforem Moudré podnikání žen a ArtBe.

Projekt ArtBees iniciovala v České republice společnost Coca-Cola, která v rámci svého celosvětového projektu 5by 20 podporuje ekonomickou a podnikatelskou nezávislost žen po celém světě. „Do roku 2020 chceme podpořit 5 milionů žen ve 200 zemích světa a ženy z ArtBees jsou jedny z nich,“uvádí Kateřina Eliášová, manažerka komunikace společnosti Coca-Cola Česká republika a Slovensko.

Cílem projektu je kultivovat a rozvíjet místní kreativní podnikání a pomoci vytvářet nové pracovní příležitosti v Čechách i na Slovensku.

V České republice odstartoval unikátní projekt na podporu podnikatelek v...

„Baví nás podporovat a rozvíjet malé podnikání žen, spojovat ženy a učit se společně. Záměr programu vznikl z touhy všech partnerů po reálné a praktické podpoře lokálnímu, férovému a kreativnímu podnikání v České a Slovenské republice. Tento program chce pomoci odvážným a šikovným ženám, proto jsme projekt pojmenovali po včelách, které symbolizují pracovitost, krásu, soudržnost a péči o celek,“ uvádí Lenka Papadakisová, odborná garantka projektu za platformu Moudré podnikání žen.

„Malé podnikání žen, za využití kreativních a tvůrčích schopností, je pro ženy, které chtějí sladit svou práci s rodinou vhodnou formou pro aktivní zapojení do lokální ekonomiky. Vytváří tak komunity, které se vzájemně podporují a rozvíjí jedinečné a originální značky. Vidíme to v mnoha zemích, kde ženy v rámci našeho projektu podporujeme,“ doplňuje Kateřina Eliášová ze společnosti Coca-Cola.

V České republice odstartoval unikátní projekt na podporu podnikatelek v...

Výběr účastnic do projektu proběhl na základě otevřené výzvy v průběhu července a srpna, kdy bylo z téměř stovky přihlášených žen vybráno odbornou porotou 50 podnikatelek. 60% z nich je ve fázi stabilizace svého podnikání a chtějí posílit prodej, 40% účastnic chce své podnikání dále rozvíjet a získat ekonomickou nezávislost a stabilitu. Nejčastější kritické otázky, které účastnice ve svém podnikání řeší je navýšení prodeje, zlepšení komunikace s cílovou skupinou, posílení marketingu, delegování práce a zapojení další pracovní síly, stanovení strategie na delší období.

V České republice odstartoval unikátní projekt na podporu podnikatelek v...

Jedna z účastnic projektu Nikoleta Macinská, slovenská podnikatelka v oblasti tvorby oblečení s vlastním autorským potiskem, matka 8 dětí, ke své účasti v projektu uvedla: „Mojí největší motivací je posunout se dále, myslím si, že mám dost nových nápadů pro tvorbu, ale současně s tím potřebuji podpořit i praktickou stránku svého podnikání. Cílem je rozšířit výrobu o vlastní modely, přijmout zaměstnance, dostat svou značku více do povědomí a zvýšit výnosnost.“

V průběhu devítiměsíčního konzultačně vzdělávacího programu se účastnice prostřednictvím tzv. bootcampů (několikadenní intenzivní výukové tréninky), pravidelných konzultačních dnů učí využívat svůj podnikatelský talent, budovat svoji značku a komunikovat s klienty a veřejností, efektivně používat nástroje online marketingu. Dozví se jak přemýšlet o svém nápadu v číslech, stanovit cenu, přejít z živnostníka na podnikání, strategicky a ekonomicky uvažovat, rozvíjet svůj tým a zaměstnávat nové lidi. Výstupem bude rozvojová strategie na 2 roky, která povede podnikatelku dále i po skončení projektu.

V České republice odstartoval unikátní projekt na podporu podnikatelek v...

Autoři projektu mysleli i na podporu prodeje výrobků a značek zapojených tvůrkyň prostřednictvím design marketů tzv.Pop up Koncept Storů v Ostravě a v Praze, které budou vyvrcholením celého projektu.

Více informací o projektu najdete na www.artbees.cz či na FB projektu.

Autor:

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Samsung, nebo iPhone, to je oč tu běží

Black friday

Sparta, nebo Slavia? Blondýnky, nebo brunetky? Kančí se šípkovou, nebo se zelím? Svět je plný dilemat, což platí...

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

Při příležitosti festivalu Whisky Life Prague navštívil Prahu John Quinn, Global Brand Ambassador irské whiskey...

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Sedíte právě nad výpočty a cenami svého budoucího domu či přestavby? Myslete na to, aby se úspora v materiálu...

Série IT povídek Backend Stories se dočkala pokračování

Série IT povídek Backend Stories se dočkala pokračování

Právě vychází nová povídka z edice Backend Stories, 700 EXABYTŮ NESMRTELNOSTI od Julie Novákové. Za vědeckofantastickou...

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na originální Priessnitzovy zábaly

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na originální Priessnitzovy zábaly

V již šestém ročníku grantového programu Komerční banky a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP...

Další z rubriky

DELTA hovořila k tématu digitalizace na konferenci Real Estate Market

Erik Štefanovič – téma: Digitalizace ve stavebnictví

Financování nemovitostí, problematika bytového trhu či perspektivy kancelářských budov a mnohá další témata byla...

Vítězové ankety Český výrobek roku 2018 převzali své ceny

Vítězové ankety Český výrobek roku 2018 převzali své ceny

Dvacátého sedmého října byl Den českých výrobků. Při této příležitosti a na počest 100. výročí založení republiky byly...

Lidé už nechodí pro půjčku do banky. Obracejí se přímo na lidi

Lidé už nechodí pro půjčku do banky. Obracejí se přímo na lidi

To, co se před lety zdálo nepředstavitelné, je skutečností. Kvůli půjčce už lidé nechodí na pobočku, stačí jim...

Najdete na iDNES.cz