Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

V ČR odstartoval projekt na podporu kreativního podnikání žen

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Projekt ArtBees je devítiměsíční motivační a vzdělávací program pro 50 vybraných podnikatelek z České republiky a ze Slovenska.

V České republice odstartoval unikátní projekt na podporu podnikatelek v oblasti rukodělné výroby a designové tvorby. | foto: Mgr. Jitka Novotná

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Do projektu byly za velkého zájmu vybrány ženy, které jsou v 2.- 5. roce podnikání, mají kvalitní ověřený produkt a potřebují rozvinout své podnikání, nastavit obchodní a marketingové strategie a vytvořit nová pracovní místa. Účastnice budou své podnikání rozvíjet za podpory silné značky jako je Coca-Cola a partnerů – platforem Moudré podnikání žen a ArtBe.

Projekt ArtBees iniciovala v České republice společnost Coca-Cola, která v rámci svého celosvětového projektu 5by 20 podporuje ekonomickou a podnikatelskou nezávislost žen po celém světě. „Do roku 2020 chceme podpořit 5 milionů žen ve 200 zemích světa a ženy z ArtBees jsou jedny z nich,“uvádí Kateřina Eliášová, manažerka komunikace společnosti Coca-Cola Česká republika a Slovensko.

Cílem projektu je kultivovat a rozvíjet místní kreativní podnikání a pomoci vytvářet nové pracovní příležitosti v Čechách i na Slovensku.

V České republice odstartoval unikátní projekt na podporu podnikatelek v...

„Baví nás podporovat a rozvíjet malé podnikání žen, spojovat ženy a učit se společně. Záměr programu vznikl z touhy všech partnerů po reálné a praktické podpoře lokálnímu, férovému a kreativnímu podnikání v České a Slovenské republice. Tento program chce pomoci odvážným a šikovným ženám, proto jsme projekt pojmenovali po včelách, které symbolizují pracovitost, krásu, soudržnost a péči o celek,“ uvádí Lenka Papadakisová, odborná garantka projektu za platformu Moudré podnikání žen.

„Malé podnikání žen, za využití kreativních a tvůrčích schopností, je pro ženy, které chtějí sladit svou práci s rodinou vhodnou formou pro aktivní zapojení do lokální ekonomiky. Vytváří tak komunity, které se vzájemně podporují a rozvíjí jedinečné a originální značky. Vidíme to v mnoha zemích, kde ženy v rámci našeho projektu podporujeme,“ doplňuje Kateřina Eliášová ze společnosti Coca-Cola.

V České republice odstartoval unikátní projekt na podporu podnikatelek v...

Výběr účastnic do projektu proběhl na základě otevřené výzvy v průběhu července a srpna, kdy bylo z téměř stovky přihlášených žen vybráno odbornou porotou 50 podnikatelek. 60% z nich je ve fázi stabilizace svého podnikání a chtějí posílit prodej, 40% účastnic chce své podnikání dále rozvíjet a získat ekonomickou nezávislost a stabilitu. Nejčastější kritické otázky, které účastnice ve svém podnikání řeší je navýšení prodeje, zlepšení komunikace s cílovou skupinou, posílení marketingu, delegování práce a zapojení další pracovní síly, stanovení strategie na delší období.

V České republice odstartoval unikátní projekt na podporu podnikatelek v...

Jedna z účastnic projektu Nikoleta Macinská, slovenská podnikatelka v oblasti tvorby oblečení s vlastním autorským potiskem, matka 8 dětí, ke své účasti v projektu uvedla: „Mojí největší motivací je posunout se dále, myslím si, že mám dost nových nápadů pro tvorbu, ale současně s tím potřebuji podpořit i praktickou stránku svého podnikání. Cílem je rozšířit výrobu o vlastní modely, přijmout zaměstnance, dostat svou značku více do povědomí a zvýšit výnosnost.“

V průběhu devítiměsíčního konzultačně vzdělávacího programu se účastnice prostřednictvím tzv. bootcampů (několikadenní intenzivní výukové tréninky), pravidelných konzultačních dnů učí využívat svůj podnikatelský talent, budovat svoji značku a komunikovat s klienty a veřejností, efektivně používat nástroje online marketingu. Dozví se jak přemýšlet o svém nápadu v číslech, stanovit cenu, přejít z živnostníka na podnikání, strategicky a ekonomicky uvažovat, rozvíjet svůj tým a zaměstnávat nové lidi. Výstupem bude rozvojová strategie na 2 roky, která povede podnikatelku dále i po skončení projektu.

V České republice odstartoval unikátní projekt na podporu podnikatelek v...

Autoři projektu mysleli i na podporu prodeje výrobků a značek zapojených tvůrkyň prostřednictvím design marketů tzv.Pop up Koncept Storů v Ostravě a v Praze, které budou vyvrcholením celého projektu.

Více informací o projektu najdete na www.artbees.cz či na FB projektu.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Nejčtenější

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

Všichni cpeme operátorům po celý rok nekřesťanské peníze. Nyní máte šanci si to od nich vybrat zpět! Vytáhnout z nich...

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem.

Neodborné opravy výtluků, použití nekvalitních materiálů a obecně nezájem o udržování vozovek. To jsou podle Ing....

Do měst a obcí míří miliony proti suchu a povodním

Do měst a obcí míří miliony proti suchu a povodním.

Chránit obyvatele před následky sucha i extrémů počasí pomohou starostům nové dotace z fondů EU. Rezort životního...

Jak vybrat vánoční stromek a jak se o něj starat

Jak vybrat vánoční stromek a jak se o něj starat

Jen málokdo v ČR nemá na Štědrý den ozdobený stromeček. Většina lidí a určitě všechny rodiny s dětmi pak chtějí vánoční...

Uspějí české týmy v Evropské lize? Tipér makula80 míří na 676 700 Kč

Uspějí české týmy v Evropské lize? Tipér makula80 míří na 676 700 Kč

Po Lize mistrů i o postup do play off zahrají i tři české týmy v Evropské lize. Plzni a Slavii tipéři věří, naopak Zlín...

Další z rubriky

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

Všichni cpeme operátorům po celý rok nekřesťanské peníze. Nyní máte šanci si to od nich vybrat zpět! Vytáhnout z nich...

Jak vybrat vánoční stromek a jak se o něj starat

Jak vybrat vánoční stromek a jak se o něj starat

Jen málokdo v ČR nemá na Štědrý den ozdobený stromeček. Většina lidí a určitě všechny rodiny s dětmi pak chtějí vánoční...

Zná vaše společnost strategickou hodnotu korporátních cen?

Ocenění v oblasti podnikání jsou skvělým nástrojem pro směřování firem, udržení...

Firmy všech velikostí dnes čelí výzvám stále rostoucí globální ekonomiky. Zatímco mnoho korporací hledá cesty pro...

Ford Mondeo 2.0 TDCI 2015 ·
Ford Mondeo 2.0 TDCI 2015 ·

r.v. 2015, naj. 40 256 km, diesel
600 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz