Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

V ČR odstartoval projekt na podporu kreativního podnikání žen

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Projekt ArtBees je devítiměsíční motivační a vzdělávací program pro 50 vybraných podnikatelek z České republiky a ze Slovenska.

V České republice odstartoval unikátní projekt na podporu podnikatelek v oblasti rukodělné výroby a designové tvorby. | foto: Mgr. Jitka Novotná

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Do projektu byly za velkého zájmu vybrány ženy, které jsou v 2.- 5. roce podnikání, mají kvalitní ověřený produkt a potřebují rozvinout své podnikání, nastavit obchodní a marketingové strategie a vytvořit nová pracovní místa. Účastnice budou své podnikání rozvíjet za podpory silné značky jako je Coca-Cola a partnerů – platforem Moudré podnikání žen a ArtBe.

Projekt ArtBees iniciovala v České republice společnost Coca-Cola, která v rámci svého celosvětového projektu 5by 20 podporuje ekonomickou a podnikatelskou nezávislost žen po celém světě. „Do roku 2020 chceme podpořit 5 milionů žen ve 200 zemích světa a ženy z ArtBees jsou jedny z nich,“uvádí Kateřina Eliášová, manažerka komunikace společnosti Coca-Cola Česká republika a Slovensko.

Cílem projektu je kultivovat a rozvíjet místní kreativní podnikání a pomoci vytvářet nové pracovní příležitosti v Čechách i na Slovensku.

V České republice odstartoval unikátní projekt na podporu podnikatelek v...

„Baví nás podporovat a rozvíjet malé podnikání žen, spojovat ženy a učit se společně. Záměr programu vznikl z touhy všech partnerů po reálné a praktické podpoře lokálnímu, férovému a kreativnímu podnikání v České a Slovenské republice. Tento program chce pomoci odvážným a šikovným ženám, proto jsme projekt pojmenovali po včelách, které symbolizují pracovitost, krásu, soudržnost a péči o celek,“ uvádí Lenka Papadakisová, odborná garantka projektu za platformu Moudré podnikání žen.

„Malé podnikání žen, za využití kreativních a tvůrčích schopností, je pro ženy, které chtějí sladit svou práci s rodinou vhodnou formou pro aktivní zapojení do lokální ekonomiky. Vytváří tak komunity, které se vzájemně podporují a rozvíjí jedinečné a originální značky. Vidíme to v mnoha zemích, kde ženy v rámci našeho projektu podporujeme,“ doplňuje Kateřina Eliášová ze společnosti Coca-Cola.

V České republice odstartoval unikátní projekt na podporu podnikatelek v...

Výběr účastnic do projektu proběhl na základě otevřené výzvy v průběhu července a srpna, kdy bylo z téměř stovky přihlášených žen vybráno odbornou porotou 50 podnikatelek. 60% z nich je ve fázi stabilizace svého podnikání a chtějí posílit prodej, 40% účastnic chce své podnikání dále rozvíjet a získat ekonomickou nezávislost a stabilitu. Nejčastější kritické otázky, které účastnice ve svém podnikání řeší je navýšení prodeje, zlepšení komunikace s cílovou skupinou, posílení marketingu, delegování práce a zapojení další pracovní síly, stanovení strategie na delší období.

V České republice odstartoval unikátní projekt na podporu podnikatelek v...

Jedna z účastnic projektu Nikoleta Macinská, slovenská podnikatelka v oblasti tvorby oblečení s vlastním autorským potiskem, matka 8 dětí, ke své účasti v projektu uvedla: „Mojí největší motivací je posunout se dále, myslím si, že mám dost nových nápadů pro tvorbu, ale současně s tím potřebuji podpořit i praktickou stránku svého podnikání. Cílem je rozšířit výrobu o vlastní modely, přijmout zaměstnance, dostat svou značku více do povědomí a zvýšit výnosnost.“

V průběhu devítiměsíčního konzultačně vzdělávacího programu se účastnice prostřednictvím tzv. bootcampů (několikadenní intenzivní výukové tréninky), pravidelných konzultačních dnů učí využívat svůj podnikatelský talent, budovat svoji značku a komunikovat s klienty a veřejností, efektivně používat nástroje online marketingu. Dozví se jak přemýšlet o svém nápadu v číslech, stanovit cenu, přejít z živnostníka na podnikání, strategicky a ekonomicky uvažovat, rozvíjet svůj tým a zaměstnávat nové lidi. Výstupem bude rozvojová strategie na 2 roky, která povede podnikatelku dále i po skončení projektu.

V České republice odstartoval unikátní projekt na podporu podnikatelek v...

Autoři projektu mysleli i na podporu prodeje výrobků a značek zapojených tvůrkyň prostřednictvím design marketů tzv.Pop up Koncept Storů v Ostravě a v Praze, které budou vyvrcholením celého projektu.

Více informací o projektu najdete na www.artbees.cz či na FB projektu.

Autor:

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Vyberte si spolehlivé elektrokolo

Vyberte si spolehlivé elektrokolo

Díky výkonným elektrokolům SCOTT můžete zjednodušit a zrychlit svůj pohyb po městě, vyjet si na delší výlet, ale i...

Nový Scott Genius 2018. Geniální kolo do terénu

Nový Scott Genius 2018. Geniální kolo do terénu!

Takový je nový Scott Genius 2018. Je pátou generací špičkových celoodpružených trailových kol této modelové řady. A je...

ALPINE PRO: značka, která pronikla až na stupně olympijských vítězů

ALPINE PRO: značka, která pronikla až na stupně olympijských vítězů

Když Václav Hrbek a Vladislav Fedoš zakládali v roce 1998 novou značku sportovního oblečení, netušili, že jejich ALPINE...

HOPI: Na čem vyrostl český přepravní gigant?

HOPI: Na čem vyrostl český přepravní gigant?

S názvem HOPI se většina z nás setká nejčastěji na silnici. Někdejší menší firma, která v 90. letech začínala s...

Vsaďte si na MS v Rusku v Tipsportu a získejte 1 000 Kč zdarma

fotbal

Obhájí titul Němci, nebo konečně na trůn vrátí Brazilce? Vstupte do největší komunity sázkařů a vyzvedněte si během MS...

Další z rubriky

Videopřenos: Český autoprůmysl i nadále motorem tuzemské ekonomiky

Auto

Rok 2017 byl rekordním rokem v celé historii výroby motorových vozidel v České republice a totéž platí pro celý český...

Zásoby na dovolenou, chatu či túru do hor? Vše nakoupíte na Grizly.cz

GRIZLY.cz

Chystáte se vyrazit s rodinou k moři do Chorvatska, vybavit dítě na prázdninový tábor zdravými sladkostmi nebo strávit...

Díky udržitelnosti k lepšímu světu budoucnosti

Díky udržitelnosti k lepšímu světu budoucnosti

Do roku 2050 bude na planetě žít téměř 10 miliard lidí. Celosvětové HDP bude čtyřnásobné. Velmi důležitým úkolem se...

Najdete na iDNES.cz