Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Na veletrhu v Ústí nad Labem se prezentují střední školy všech odvětví. Nechybí třeba gymnázia, hotelové školy, ale ani střední školy s technickým zaměřením. Žákům byl k dispozici také stánek úřadu práce či stánky organizací zajišťujících studium v zahraničí, dobrovolnictví a projekty pro mladé lidi.
Při otevírání nových oborů se Ústecký kraj, jako zřizovatel velké části středních škol, soustředí také na požadavky zaměstnavatelů. „Můžeme si na rovinu říct, že skoro teď neznáme zaměstnavatele, který by nepoptával pracovníky. Další záležitostí je nějaká dlouhodobější strategie kraje a České republiky a dalším významným hlediskem je i zájem samotných žáků nebo rodičů,“ vysvětlil Roman Kovář, vedoucí odboru školství.
Další veletrh škol se bude konat v neděli 20. října v Krušnohorském divadle v Teplicích.