Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Vyslechnout si přednášky a diskutovat s odborníky přišla řada pedagogů a ředitelů školských zařízení, ale i zástupci studentů a veřejnosti.
„Pro nás je velmi důležité, že se veletrh vzdělávání koná opakovaně, což znamená, že má svůj význam. Chtěla bych všem moc poděkovat, že se akce organizačně vydařila a ráda bych také vyzdvihla letošní motto – Společně za duševní pohodou. My děláme maximum, abychom tu duševní pohodu do škol dostali. To je možné právě díky takovému veletrhu a workshopům, na kterých se objevují nejen ředitelé našich středních škol, ale i zástupci základních škol, kteří to pak přenášejí přímo do organizací,“ uvedla radní pro oblast školství, mládeže a sportu Jindra Zalabáková.