Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Mezi hlavní body setkání patřila transformace služeb Úřadu práce
| foto: Ústecký kraj
Setkání bylo zaměřeno na problematiku klientů sociálně vyloučených či sociálním vyloučením ohrožených a možnosti, které jim ke zlepšení situace nabízí Úřad práce. Přednášející byla krajská ředitelka Úřadu práce Martina Bečvářová a specialistka na dávky hmotné nouze Jitka Buldrová z téže instituce.
O setkání byl velký zájem a přítomní si odnesli řadu nových informací a přispělo i k prohloubení spolupráce veřejných institucí s neziskovými organizacemi.