Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Náměstkyně hejtmana Jindra Zalabáková a vedoucí Odboru školství, mládeže a tělovýchovy Roman Kovář (uprostřed)
| foto: Ústecký kraj
Spolu s ním přišla na Krajský úřad Ústeckého kraje probrat a zhodnotit strategii vzdělávání i ředitelka ústeckého inspektorátu ČŠI Varja Paučková.
„Z dat je patrné, že v některých oblastech jsme se ve vzdělávání v kraji zlepšili, za což jsem velmi ráda. Vnímáme potřeby škol, žáků, rodičů a dětí. Dokážeme připravit programy, které nás posouvají dopředu. Je před námi stále velký kus práce, ale jdeme správným směrem. Není to jen o kraji, ale i o ostatních zřizovatelích. Děkuji všem za práci, kterou pro školství dělají,“ uvedla po jednání Jindra Zalabáková
Mluvilo se také o nadaných dětech, financování sportovních aktivit, pomoci ČŠI v terénu a plánech Ústeckého kraje na letošní rok. „Čtyřleté období, které skončilo, bylo dobré, máme na co navazovat a školství bude stále jednou z priorit. Věříme, že další výroční zpráva bude opět pozitivní,“ dodala 1. náměstkyně hejtmana.