Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Kreativní vouchery se dají využít v mnoha oblastech.
| foto: Ústecký kraj
„Cílem je zefektivnění prezentací, vzhled nebo funkčnost výrobku či služby, které dané podniky nabízí,“ vysvětlila Lucie Podrápská, která se v Inovačním centrum Ústeckého kraje věnuje Kulturnímu a kreativnímu odvětví (KKO).
V praxi to znamená, že firma si vybere oblast, kterou chce podpořit - třeba grafický design svých webových stránek. V Celostátní galerii kreativců si pomocí filtru najde kreativce, na kterého pak uplatní kreativní voucher. Výše voucheru se pohybuje od padesáti tisíc do dvě stě tisíc korun. Podniky mohou žádat o podporu na kreativce jednou ročně. Samotný Ústecký kraj plánuje v blízké době vyhlásit obdobnou regionální dotaci.
Národní či regionální dotační výzvy, informace ke Kulturnímu a kreativnímu odvětví, pozvánky na akce a další informace zveřejňuje platforma www.kreativni.uk, která je ideálním místem pro kreativce a nadšence KKO. Zájemci o kreativní vouchery z Ústeckého kraje mohou kontaktovat přímo Lucii Podrápskou (podrapska@icuk.cz) z Inovačního centra Ústeckého kraje.