Kreativní vouchery pro malé a střední firmy jsou tady

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Malé a střední podniky se mohou těšit na dotační podporu ve formě tzv. kreativních voucherů. Co to znamená a na co se dají použít? Vouchery lze využít na širokou škálu oblastí - na tvorbu videa, mobilní aplikaci, interiérový, průmyslový či módní design, PR, online marketing a mnoho dalších aktivit.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Kreativní vouchery se dají využít v mnoha oblastech. | foto: Ústecký kraj

„Cílem je zefektivnění prezentací, vzhled nebo funkčnost výrobku či služby, které dané podniky nabízí,“ vysvětlila Lucie Podrápská, která se v Inovačním centrum Ústeckého kraje věnuje Kulturnímu a kreativnímu odvětví (KKO).

V praxi to znamená, že firma si vybere oblast, kterou chce podpořit - třeba grafický design svých webových stránek. V Celostátní galerii kreativců si pomocí filtru najde kreativce, na kterého pak uplatní kreativní voucher. Výše voucheru se pohybuje od padesáti tisíc do dvě stě tisíc korun. Podniky mohou žádat o podporu na kreativce jednou ročně. Samotný Ústecký kraj plánuje v blízké době vyhlásit obdobnou regionální dotaci.

Národní či regionální dotační výzvy, informace ke Kulturnímu a kreativnímu odvětví, pozvánky na akce a další informace zveřejňuje platforma www.kreativni.uk, která je ideálním místem pro kreativce a nadšence KKO. Zájemci o kreativní vouchery z Ústeckého kraje mohou kontaktovat přímo Lucii Podrápskou (podrapska@icuk.cz) z Inovačního centra Ústeckého kraje.

Témata: Ústecký kraj
  • Nejčtenější

Atypická řešení vyžadují masivní zdivo s velkou únosností

25. března 2024

Komerční sdělení Přijít včas a být otevřený. Dvě pravidla, která lze vztáhnout na mnoho životních situací. Pokud od...

Osamělost je skutečné postižení. Autisté volají o pomoc

25. března 2024

Komerční sdělení Třináctiletá Nikolka vyžaduje péči čtyřiadvacet hodin denně. Špatně spí, vadí jí změny. Je autistka...

V nejlepším kamenném obchodě v Česku se snoubí příroda s tradicí

28. března 2024

Komerční sdělení Kvalita služeb spojených s nákupem v kamenných prodejnách si v Česku drží vysokou úroveň....

Trh s drony jde nahoru, ve vývoji vede Asie, říká expert

22. března 2024

Komerční sdělení Dálkově ovládané létající stroje předpověděl již v roce 1898 vynálezce Nikola Tesla. Jejich boom...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Téma vždy určuje pacient, říká kaplan Orlickoústecké nemocnice

22. března 2024

Komerční sdělení Být nablízku. To je hlavní motto služby nemocničního kaplana. Jeho pomoc je určená všem –...

Zelená voda v bazénu? Poradíme vám, jak na průzračně čistou vodu

29. března 2024

Komerční sdělení Zelená voda v bazénu není jen estetický problém, ale může představovat i zdravotní riziko. Řasy a...

Tipy z internetu

29. března 2024

Komerční sdělení Nevíte, co dělat v nadcházejícím týdnu? My vám rádi poradíme! Tento článek přináší tipy na tento...

V nejlepším kamenném obchodě v Česku se snoubí příroda s tradicí

28. března 2024

Komerční sdělení Kvalita služeb spojených s nákupem v kamenných prodejnách si v Česku drží vysokou úroveň....

Cestování již nebude jako dřív, proč a kam vyrazit?

28. března 2024

Komerční sdělení Proč už nebudeme cestovat jako dříve? Kdo a co za to může? Plus 10 skvělých tipů na nej dovolenou.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...