Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Rozpočet Ústeckého kraje na rok 2025 vychází ze současné a predikované hospodářské situace České republiky, která počítá s mírným růstem hrubého domácího produktu, se snížením inflace, navýšením spotřeby domácností a dopady zákona o konsolidaci veřejných rozpočtů.
Je sestaven s meziročním nárůstem vlastních příjmů o 375 milionů korun, tedy o 4 % a zapojením vlastních prostředků minulých let ve výši 1 425 milionů korun, takže ve výdajích umožnuje standardní zajištění kompetencí i rozvoj kraje. Nejvyšší výdaje jsou plánovány v oblasti vzdělávání, konkrétně 17 267 milionů korun, což je 56 % celkových výdajů.
Základní parametry rozpočtu Ústeckého kraje na rok 2025: Příjmy: 29 338 mil. Kč Výdaje, z toho: 31 064 mil. Kč Běžné výdaje 26 707 mil. Kč Kapitálové výdaje 4 357 mil. Kč saldo (příjmy – výdaje): -1 726 mil. Kč Financování: 1 726 mil. Kč |
Jde o rozpočet schodkový (výdaje převyšují příjmy roku 2025), kdy schodek je kryt vlastními prostředky minulých let a úvěrovým rámcem 2023–2030 na předfinancování evropských projektů.

Nejvíce peněž poputuje opět do oblasti školství.