Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Energetické společnosti musejí být dnes mnohem aktivnější, protože zákazník je stále náročnější. Řada hráčů na trhu si ale plete obchodní aktivity s praktikami, pro které se v Čechách vžil termín šmejdství. Hitem sezóny jsou šibalové, kteří zákazníkům kromě smlouvy na dodávku levné elektřiny a plynu vnutí pod příslibem ještě větších úspor „dáreček“ jako pozornost podniku.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Velké a tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům | foto: CENTROPOL ENERGY, a.s.

Dárečky jsou fajn, má to ale jeden háček.

Aby zákazník tento dárek získal, musí kromě smlouvy na dodávku energií podepsat na první pohled neškodný předávací protokol, který je ve skutečnosti samostatnou kupní smlouvou se sankcemi. No, a jestliže již nechce energie více odebírat, dočká se několikatisícového účtu za všechny ty skvělé dárečky!

Velké a tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům

„Každý je strůjcem svého štěstí. Na druhou stranu, takové jednání kompromituje i společnosti, které toto nemají zapotřebí. V naší nabídce něco podobného nenajdete,“ uvedl Aleš Pospíšil, manažer vnějších vztahů společnosti CENTROPOL ENERGY, a.s.

Vedle LED žárovek, které jsou tím nejvypečenějším firemním dárečkem, se zákazníci často stávají obětí samozvaných telefonistů. Tito šibalové pro změnu sází na to, že dnes teoreticky není nutné sepisovat smlouvu mezi dodavatelem a odběratelem, stačí si jen zatelefonovat. Jednoduchost je fajn ale na druhou stranu to může být pro některé lidi past.

Je určitě nepříjemné, když nezávazný rozhovor s operátorem je vám o několik dní později prezentován jako uzavření platné smlouvy, která pro vás nemusí být vůbec výhodná. „My radíme jediné - hned zkraje rozhovoru jednoznačně říci, že si nepřejete uzavírat smlouvu po telefonu,“ říká Pospíšil.

Vzdorovat nekalým praktikám především malých alternativních dodavatelů není vždy jednoduché. V této souvislosti je zajímavé, že stále více Čechů nachází oblibu v kamenných zákaznických centrech, která otevírají zavedené velké společnosti. „S našimi klienty chceme být v co možná nejčastějším a nejosobnějším kontaktu. V době pochybných způsobů získávání zákazníků to považujeme za zvlášť důležité,“ doplnil Pospíšil.

Více informací na www.centropol.cz.

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

ČAObH na konferenci Předcházení vzniku odpadů 2017.
ČAObH se představí na konferenci Předcházení vzniku odpadů

Oběhové hospodářství šetří primární zdroje, předchází odpadům a znovu je využívá. Jedním z hlavních řečníků na konferenci Předcházení vzniku odpadů a lídrů...  celý článek

Skákat pro zdravé srdce dorazilo přes pět stovek žáků.
Na akci Skákat pro zdravé srdce dorazilo přes pět stovek žáků

I za nepříznivého počasí dorazilo na akci Skákejme pro zdravé srdce, kterou pořádal v pondělí 25. září 2017 na Kostelním náměstí v Ústí nad Labem Nadační fond...  celý článek

První globální ročník soutěže „P&G CEO Challenge“ je otevřen.
První globální ročník soutěže „P&G CEO Challenge“ je otevřen

Zájemci se mohou začít registrovat do prvního globálního ročníku prestižní soutěže společnosti Procter & Gamble – P&G CEO CHALLENGE. Soutěž CEO CHALLENGE...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.