Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Majitel české módní značky Pietro Filipi si pro tvorbu svých kolekcí vybírá v rámci odvětví designu experty a profesionály na slovo vzaté. A to, že je na to patřičně pyšný, nám potvrdil i v následujícím rozhovoru.

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky. | foto: PIETRO FILIPI

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jak vaše produkty vznikají, kdo je navrhuje?
Svému zákazníkovi se snažíme předat skutečnou hodnotu a s ní je spojená kvalita. Stojíme si za tím, že velká přidaná hodnota produktu je jeho design. Design má v rámci České republiky velkou tradici nejen v módním průmyslu.

Značka Pietro Filipi se může pyšnit tím, že zaměstnává profesionály ze svého oboru. Produkty Pietro Filipi navrhuje v současné chvíli šest talentovaných designérů, které vede Pavel Ivančic, mj. vedoucí katedry Užitého umění na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze (UMPRUM). Ti tvoří v Praze dámské i pánské kolekce, které pak vidíte na našich prodejnách.

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky.

Spolupracovali jste i s řadou známých osobností, návrhářů, celebrit. S kým konkrétně?
Ano, je to tak. Spolupracovali jsme s řadou známých osobností. Pro kampaně jsme se v minulosti rozhodli pro spolupráci například se světově uznávanou Terezou Maxovou, Alenou Šeredovou nebo například českou herečkou Aňou Geislerovou. Aňa Geislerová také pro Pietro Filipi navrhla dvě sezóny kolekce „Aňa for Pietro with Love“. Již šestou sezónu spolupracujeme s uznávanou českou designérkou Ivanou Mentlovou, která byla v roce 2015 za kolekci Pietro Filipi Silverline jaro/léto 2015 nominována na cenu Czech Grand Design.

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky.

Zmínil jste se, že designéři navrhují kolekce pro muže i ženy. Můžete nám pro představu prozradit, v jakém množství necháváte své produkty vyrábět?
Kolekce jsou vždy limitované. V překladu to znamená, že od každého produktu necháváme vyrábět mezi 30 – 400 kusy. Nejsme velký globální řetězec, jsme česká značka s originálním designem, a proto svému zákazníkovi dáváme originální produkt v exkluzivním limitovaném počtu kusů. Asi nejlepším příkladem je prémiová dámská řada Pietro Filipi Silverline. Zde je 30 kusů od každého produktu opravdu maximum.

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky.

Co je poselstvím společnosti (značky) Pietro Filipi?
Hlavním poselstvím společnosti je „vyjádření své osobnosti“. Oblečení lze chápat hned z několika úhlů pohledů: můžete jej vnímat jako čistě spotřební zboží, nutnost, naplnění požadovaného dresscode. Pietro Filipi ale vnímá své produkty jako možnost sebevyjádření. Věříme, že zákazník Pietro Filipi zná sám sebe a oblékáním vyjadřuje svou osobnost. A my mu to umožňujeme.

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Užívejte si oblíbené aplikace bez čerpání dat

Užívejte si oblíbené aplikace bez čerpání dat

Sedíte v dálkovém autobuse z Ostravy do Prahy. Vlak má zase zpoždění. Potřebujete zabavit děti při čekání u lékaře nebo...

Plzeňské překvapení? Ne! Tipéři to vidí na druhou výhru Realu

Plzeňské překvapení? Ne! Tipéři to vidí na druhou výhru Realu

Druhá prohra s Realem, nebo plzeňské překvapení? Největší komunita sázkařů žene za druhou výhrou Real.

Tipsport spustil novou registraci. Už nemusíte na pobočku!

Tipsport spustil novou registraci. Už nemusíte na pobočku!

Máme skvělou zprávu pro klienty České spořitelny, Moneta Money Bank a Air Bank. Díky novince v podobě online ověření...

Galerie Harfa k narozeninám naděluje 8 dní slev a Čokoládový festival

Galerie Harfa k narozeninám naděluje 8 dní slev a Čokoládový festival

Galerie Harfa oslaví 11. listopadu už 8. narozeniny a k nim nadělí návštěvníkům obchodního centra 8 dní nabitých...

Bestseller s velkým B

Bestseller s velkým B

Oblíbená dodávka značky Ford již dlouhá desetiletí určuje standard užitkových automobilů. Aktuálně ji značka nabízí za...

Další z rubriky

Lidé už nechodí pro půjčku do banky. Obracejí se přímo na lidi

Lidé už nechodí pro půjčku do banky. Obracejí se přímo na lidi

To, co se před lety zdálo nepředstavitelné, je skutečností. Kvůli půjčce už lidé nechodí na pobočku, stačí jim...

Obrana republiky nekončí na našich hranicích, říká ministr obrany

Ministr obrany Lubomír Metnar

Závazky České republiky vůči spojencům jsou stejné jako závazky našich spojenců vůči nám. Mají stejnou hodnotu a...

V soutěži KB Nastartujte se uspěl nápad na Priessnitzovy zábaly

V programu KB Nastartujte se uspěl nápad na Priessnitzovy zábaly

V již šestém ročníku grantového programu Komerční banky a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP...

Najdete na iDNES.cz