Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Majitel české módní značky Pietro Filipi si pro tvorbu svých kolekcí vybírá v rámci odvětví designu experty a profesionály na slovo vzaté. A to, že je na to patřičně pyšný, nám potvrdil i v následujícím rozhovoru.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky. | foto: PIETRO FILIPI

Jak vaše produkty vznikají, kdo je navrhuje?
Svému zákazníkovi se snažíme předat skutečnou hodnotu a s ní je spojená kvalita. Stojíme si za tím, že velká přidaná hodnota produktu je jeho design. Design má v rámci České republiky velkou tradici nejen v módním průmyslu.

Značka Pietro Filipi se může pyšnit tím, že zaměstnává profesionály ze svého oboru. Produkty Pietro Filipi navrhuje v současné chvíli šest talentovaných designérů, které vede Pavel Ivančic, mj. vedoucí katedry Užitého umění na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze (UMPRUM). Ti tvoří v Praze dámské i pánské kolekce, které pak vidíte na našich prodejnách.

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky.

Spolupracovali jste i s řadou známých osobností, návrhářů, celebrit. S kým konkrétně?
Ano, je to tak. Spolupracovali jsme s řadou známých osobností. Pro kampaně jsme se v minulosti rozhodli pro spolupráci například se světově uznávanou Terezou Maxovou, Alenou Šeredovou nebo například českou herečkou Aňou Geislerovou. Aňa Geislerová také pro Pietro Filipi navrhla dvě sezóny kolekce „Aňa for Pietro with Love“. Již šestou sezónu spolupracujeme s uznávanou českou designérkou Ivanou Mentlovou, která byla v roce 2015 za kolekci Pietro Filipi Silverline jaro/léto 2015 nominována na cenu Czech Grand Design.

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky.

Zmínil jste se, že designéři navrhují kolekce pro muže i ženy. Můžete nám pro představu prozradit, v jakém množství necháváte své produkty vyrábět?
Kolekce jsou vždy limitované. V překladu to znamená, že od každého produktu necháváme vyrábět mezi 30 – 400 kusy. Nejsme velký globální řetězec, jsme česká značka s originálním designem, a proto svému zákazníkovi dáváme originální produkt v exkluzivním limitovaném počtu kusů. Asi nejlepším příkladem je prémiová dámská řada Pietro Filipi Silverline. Zde je 30 kusů od každého produktu opravdu maximum.

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky.

Co je poselstvím společnosti (značky) Pietro Filipi?
Hlavním poselstvím společnosti je „vyjádření své osobnosti“. Oblečení lze chápat hned z několika úhlů pohledů: můžete jej vnímat jako čistě spotřební zboží, nutnost, naplnění požadovaného dresscode. Pietro Filipi ale vnímá své produkty jako možnost sebevyjádření. Věříme, že zákazník Pietro Filipi zná sám sebe a oblékáním vyjadřuje svou osobnost. A my mu to umožňujeme.

Témata: Tereza Maxová

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Třetina Generace Z nespoří

Třetina Generace Z nespoří

Mladí lidé si v převážné většině představují, že budou v penzi žít z úspor a investic. Zároveň ale třetina Generace Z...

Sledujte Australian Open na TV Tipsport živě a vsaďte si!

Sledujte Australian Open na TV Tipsport živě a vsaďte si!

Je tady první sportovní vrchol roku! V Melbourne probíhá 106. ročník Australian Open, který od začátku až po finále...

Hubnutí: malé změny přináší velké výsledky

Hubnutí: malé změny přináší velké výsledky

Zdravý životní styl patří v posledních letech mezi horká témata. Denně vycházejí články o tom, jaký výživový směr je...

Sedm důvodů, proč je dovolená na lodi zajímavější než v hotelu u moře

7 důvodů, proč je dovolená na lodi zajímavější než v hotelu u moře

Stále ještě váháte, je-li pro vás okružní plavba lodí to pravé? Pokud vyznáváte tradiční plážovou dovolenou na jednom...

Netrapte se zbytečně. Hojení vám výrazně urychlí ActiMaris

Netrapte se zbytečně. Hojení vám výrazně urychlí ActiMaris.

Trápí vás akné, afty, opary, řezné rány, bodnutí hmyzem, popáleniny, bércové vředy nebo puchýře? Vyzkoušejte švýcarský...

Další z rubriky

Olej z řízku do kanalizace nepatří. Přijímají jej sběrné dvory

Olej z řízku do kanalizace nepatří. Přijímají jej sběrné dvory

Co by to bylo za štědrovečerní večeři bez smaženého kapra nebo řízku? Co ale s použitým olejem? Neucpávejte si jím...

Jak se české maminky připravují na příchod miminka

Jak se české maminky připravují na příchod miminka

Čtyřicet týdnů plných emocí, nových situací a také zařizování před narozením miminka. Začíná zcela nová etapa v životě...

Podpora růstu vlasů? Skvělé výsledky nabízí aplikace krevní plazmy

Podpora růstu vlasů? Skvělé výsledky nabízí aplikace krevní plazmy

Ošetření krevní plazmou je jedním z mála skutečně účinných, trvalých a cenově dostupných zákroků na podporu růstu...

Najdete na iDNES.cz