Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Majitel české módní značky Pietro Filipi si pro tvorbu svých kolekcí vybírá v rámci odvětví designu experty a profesionály na slovo vzaté. A to, že je na to patřičně pyšný, nám potvrdil i v následujícím rozhovoru.

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky. | foto: PIETRO FILIPI

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jak vaše produkty vznikají, kdo je navrhuje?
Svému zákazníkovi se snažíme předat skutečnou hodnotu a s ní je spojená kvalita. Stojíme si za tím, že velká přidaná hodnota produktu je jeho design. Design má v rámci České republiky velkou tradici nejen v módním průmyslu.

Značka Pietro Filipi se může pyšnit tím, že zaměstnává profesionály ze svého oboru. Produkty Pietro Filipi navrhuje v současné chvíli šest talentovaných designérů, které vede Pavel Ivančic, mj. vedoucí katedry Užitého umění na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze (UMPRUM). Ti tvoří v Praze dámské i pánské kolekce, které pak vidíte na našich prodejnách.

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky.

Spolupracovali jste i s řadou známých osobností, návrhářů, celebrit. S kým konkrétně?
Ano, je to tak. Spolupracovali jsme s řadou známých osobností. Pro kampaně jsme se v minulosti rozhodli pro spolupráci například se světově uznávanou Terezou Maxovou, Alenou Šeredovou nebo například českou herečkou Aňou Geislerovou. Aňa Geislerová také pro Pietro Filipi navrhla dvě sezóny kolekce „Aňa for Pietro with Love“. Již šestou sezónu spolupracujeme s uznávanou českou designérkou Ivanou Mentlovou, která byla v roce 2015 za kolekci Pietro Filipi Silverline jaro/léto 2015 nominována na cenu Czech Grand Design.

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky.

Zmínil jste se, že designéři navrhují kolekce pro muže i ženy. Můžete nám pro představu prozradit, v jakém množství necháváte své produkty vyrábět?
Kolekce jsou vždy limitované. V překladu to znamená, že od každého produktu necháváme vyrábět mezi 30 – 400 kusy. Nejsme velký globální řetězec, jsme česká značka s originálním designem, a proto svému zákazníkovi dáváme originální produkt v exkluzivním limitovaném počtu kusů. Asi nejlepším příkladem je prémiová dámská řada Pietro Filipi Silverline. Zde je 30 kusů od každého produktu opravdu maximum.

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky.

Co je poselstvím společnosti (značky) Pietro Filipi?
Hlavním poselstvím společnosti je „vyjádření své osobnosti“. Oblečení lze chápat hned z několika úhlů pohledů: můžete jej vnímat jako čistě spotřební zboží, nutnost, naplnění požadovaného dresscode. Pietro Filipi ale vnímá své produkty jako možnost sebevyjádření. Věříme, že zákazník Pietro Filipi zná sám sebe a oblékáním vyjadřuje svou osobnost. A my mu to umožňujeme.

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Stoly s centrální nohou jsou zajímavé i praktické

Stoly s centrální nohou jsou zajímavé i praktické

Stůl se čtyřmi nohami najdeme v každém domě. Buďte hraví a originální! Představujeme vám stoly s centrální nohou, které...

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Jak si poradit s podzimním úklidem zahrady?

Chcete mít zahradu před zimou uklizenou stejně dobře jako obývací pokoj v neděli odpoledne? Poradíme vám, jak si s tím...

Dá se při zařizování interiéru spolehnout na jediného partnera?

Luxusní prémiová kuchyně a sestava skříní HANÁK FOTO: HANÁK NÁBYTEK

A kde ho najít? Vyhněte se stresu, ztrátě času i špatným rozhodnutím a najměte jednoho spolehlivého dodavatele. Obraťte...

Značka Strongbow osvěží město Brno

Značka Strongbow osvěží město Brno

V rámci kampaně značky Strongbow „Osvěž město jablky“ bylo možné hlasovat pro město, ve kterém bude uspořádána cider...

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Sledujte Tipsport extraligu na TV Tipsport a získejte zdarma 150 Kč

Tipsport extraliga se už zase blíží! 14 týmů, 52 kol, 364 zápasů v základní části a elektrizující bitvy v play off....

Další z rubriky

Oborů MBA opět přibylo. Nabídka reaguje na zvyšující se zájem manažerů

Oborů MBA opět přibylo. Nabídka reaguje na zvyšující se zájem manažerů

Jednoroční dálkové programy Master of Business Administration, ve zkratce MBA, stále získávají na popularitě. Zaměřují...

Přínos business inteligence řešení vám pomohou zvýšit externí data

Přínos business inteligence řešení vám pomohou zvýšit externí data

Vložte do rukou svých B2B obchodníků účinnou zbraň! Je čas vidět svůj business z větší perspektivy, přes externí data....

Průmyslové centrální vysavače udrží čistotu i v nejnáročnějším provozu

Průmyslové centrální vysavače udrží čistotu i v nejnáročnějším provozu

Ve výrobě je zapotřebí dodržovat přísné hygienické normy. Jak ale v náročném provozu udržovat čisto? Řešení nabízí...

Najdete na iDNES.cz