Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Majitel české módní značky Pietro Filipi si pro tvorbu svých kolekcí vybírá v rámci odvětví designu experty a profesionály na slovo vzaté. A to, že je na to patřičně pyšný, nám potvrdil i v následujícím rozhovoru.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky. | foto: PIETRO FILIPI

Jak vaše produkty vznikají, kdo je navrhuje?
Svému zákazníkovi se snažíme předat skutečnou hodnotu a s ní je spojená kvalita. Stojíme si za tím, že velká přidaná hodnota produktu je jeho design. Design má v rámci České republiky velkou tradici nejen v módním průmyslu.

Značka Pietro Filipi se může pyšnit tím, že zaměstnává profesionály ze svého oboru. Produkty Pietro Filipi navrhuje v současné chvíli šest talentovaných designérů, které vede Pavel Ivančic, mj. vedoucí katedry Užitého umění na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze (UMPRUM). Ti tvoří v Praze dámské i pánské kolekce, které pak vidíte na našich prodejnách.

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky.

Spolupracovali jste i s řadou známých osobností, návrhářů, celebrit. S kým konkrétně?
Ano, je to tak. Spolupracovali jsme s řadou známých osobností. Pro kampaně jsme se v minulosti rozhodli pro spolupráci například se světově uznávanou Terezou Maxovou, Alenou Šeredovou nebo například českou herečkou Aňou Geislerovou. Aňa Geislerová také pro Pietro Filipi navrhla dvě sezóny kolekce „Aňa for Pietro with Love“. Již šestou sezónu spolupracujeme s uznávanou českou designérkou Ivanou Mentlovou, která byla v roce 2015 za kolekci Pietro Filipi Silverline jaro/léto 2015 nominována na cenu Czech Grand Design.

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky.

Zmínil jste se, že designéři navrhují kolekce pro muže i ženy. Můžete nám pro představu prozradit, v jakém množství necháváte své produkty vyrábět?
Kolekce jsou vždy limitované. V překladu to znamená, že od každého produktu necháváme vyrábět mezi 30 – 400 kusy. Nejsme velký globální řetězec, jsme česká značka s originálním designem, a proto svému zákazníkovi dáváme originální produkt v exkluzivním limitovaném počtu kusů. Asi nejlepším příkladem je prémiová dámská řada Pietro Filipi Silverline. Zde je 30 kusů od každého produktu opravdu maximum.

Talent a design si hýčkám pod svou střechou, říká majitel české módní značky.

Co je poselstvím společnosti (značky) Pietro Filipi?
Hlavním poselstvím společnosti je „vyjádření své osobnosti“. Oblečení lze chápat hned z několika úhlů pohledů: můžete jej vnímat jako čistě spotřební zboží, nutnost, naplnění požadovaného dresscode. Pietro Filipi ale vnímá své produkty jako možnost sebevyjádření. Věříme, že zákazník Pietro Filipi zná sám sebe a oblékáním vyjadřuje svou osobnost. A my mu to umožňujeme.

Témata: Tereza Maxová

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Skákat pro zdravé srdce dorazilo přes pět stovek žáků.
Na akci Skákat pro zdravé srdce dorazilo přes pět stovek žáků

I za nepříznivého počasí dorazilo na akci Skákejme pro zdravé srdce, kterou pořádal v pondělí 25. září 2017 na Kostelním náměstí v Ústí nad Labem Nadační fond...  celý článek

Vinotéky již nabízí vína ve vyšší kvalitě.
Vinotéky již nabízejí vína ve vyšší kvalitě

Volání po vyšší kvalitě v prodeji sudových vín přináší své ovoce. Víno ve vinotékách nahrazují kvalitní jednorázové obaly VINOBOX.   celý článek

St. Petersburg Festival Ballet uvede úchvatná baletní představení.
St. Petersburg Festival Ballet uvede úchvatná baletní představení

Skvělé a velkolepé umělecké těleso St. Petersburg Festival Ballet disponuje vším, co lze nazvat ruskou školou klasického baletu, tj. veškerou přísnou elegancí...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.