Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Tajemství komunikační dovednosti

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Dobré komunikační dovednosti znamenají až 85 procent vašeho úspěchu v každé oblasti. Tato míra úspěchu, štěstí, bohatství, rozvoje, prodeje je výsledkem mnoha statistických výzkumů. Komunikační dovednosti každého z nás rozhodují o kvalitě kontaktu s jinými lidmi.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Tajemství komunikační dovednosti | foto: Vzdelavacifilmy.cz

Nikdo se s dobrou komunikační dovedností nerodí, naštěstí je možné naučit se ji praxí - jako každou jinou dovednost.

Klíčem ke komunikační dovednosti je naplnění pěti lidských tužeb:

  • Chceme, aby nás lidé měli rádi a vážili si nás.
  • Chceme, aby si nás pozorně všímali, když vás vidí a mluví s vámi, aby nás považovali za hodnotnou osobu.
  • Chceme, aby posilovali náš vlastní obraz, protože víme, že už v útlém dětství se učíme, kým jsme, hlavně na základě toho, jak s námi lidé zacházejí.
  • Za čtvrté chceme dokázat přesvědčit druhé, aby změnili svůj názor a spolupracovali s námi při realizaci našich nápadů.
  • Za páté chceme mít vliv ve všech osobních a obchodních vztazích. Toto je klíč, abyste se stali vůdcem, abyste dosáhli velké úspěchy, vysoké příjmy a skvělý pocit hrdosti na sebe sama.

Komunikační dovednosti, stejně tak dovednost přesvědčování druhých je projevem emoční inteligence na nejvyšší úrovni. Jinak řečeno dovednost přesvědčování jiných lidí a nepodléhání jejich přesvědčování je opravdovou mírou vaší emoční inteligence. Tuto dovednost je možné se naučit.

Komunikační dovednosti a schopnost přesvědčit závisí na pohledu každého z nás. Lidé udělají něco jen z vlastních důvodů, ne kvůli nám. Lidé jsou egoisté. Klasik říká: Sobec prodává sobci. Někdy je to zdravý a někdy je to nezdravý egoismus, protože lidé celou dobu myslí na sebe, na své potřeby, chutě, touhy, co chtějí dělat dnes, co zítra a tak dále.

Proto jestliže chcete někoho přesvědčit, musíte vycházet od něj, od toho, co chce on, ne od toho, co chcete vy. Velmi často dochází k problémům s komunikační dovedností u telefonování.

Přitom nejjednodušší komunikační dovedností je zbavit se stydlivosti v rozhovorech s lidmi. Tehdy, když zapomeneme na sebe a budeme se zcela soustředit na druhou osobu, naslouchat jí, nervozita nás opustí.

komunikační dovednosti

Další skvělé pravidlo komunikační dovednosti:

Můžete mít vliv a přesvědčit jiné pouze tehdy, když uvěří, že pro ně něco uděláte anebo zamezíte určité hrozbě.

Možná, že se vám to zdá trochu přísné, ale buďme realisté. Jestliže někdo skutečně není schopen pro nás něco udělat nebo nemůže mít vliv na náš život, jsme zaneprázdnění a děláme si svoje. Ale jestliže cítíme, že nám druhý člověk může nějakým způsobem pomoci - číšník nám může najít lepší stůl, kamarád nám může zajistit lepší cenu, prodejce může získat lepší výrobek.

Osoba, se kterou jsme se oženili nebo se kterou jdeme na rande, nám taky může nějak pomoci. Pouze v takových případech nás může tato osoba přesvědčit víceméně díky komunikační dovednosti.

Síla přesvědčení pramení v jistotě, že můžete pro někoho něco udělat, nebo ho zabezpečit a před něčím ochránit. Lidé jsou v životě motivováni dvěma činiteli. První činitel, který je zdrojem motivace, je touha něco získat.

Všechny lidské činnosti slouží k tomu, aby se člověk měl lépe. Chtějí, aby efektem nějaké činnosti byl lepší stav, než před vykonáním této činnosti. Udělají něco tehdy, když uvěří, že díky této činnosti se budou mít lépe. Chcete-li získat lepší komunikační dovednosti, či dovednosti pro realizaci osob, navštivte www.vzdelavacifilmy.cz.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

SLEVOTISK učí republiku tisknout přes WEB.
Slevotisk učí republiku tisknout přes web

Slevotisk jako první v České republice zprovoznil objednávky zakázkové výroby on-line. Jen zadáte přes web a třetí den už u vás zvoní kurýr na dveře s...  celý článek

St. Petersburg Festival Ballet uvede úchvatná baletní představení.
St. Petersburg Festival Ballet uvede úchvatná baletní představení

Skvělé a velkolepé umělecké těleso St. Petersburg Festival Ballet disponuje vším, co lze nazvat ruskou školou klasického baletu, tj. veškerou přísnou elegancí...  celý článek

Vinotéky již nabízí vína ve vyšší kvalitě.
Vinotéky již nabízejí vína ve vyšší kvalitě

Volání po vyšší kvalitě v prodeji sudových vín přináší své ovoce. Víno ve vinotékách nahrazují kvalitní jednorázové obaly VINOBOX.   celý článek

Ford Transit 2,2 sklápěč,6 míst,klima...
Ford Transit 2,2 sklápěč,6 míst,klima...

r.v. 2013, naj. 78 000 km, diesel, 1. majitel
579 590 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.