Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Stýská se vám po mistrovství světa ve fotbale? Zkuste Football Experience

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Připomeňte si všechny události z mistrovství světa ve fotbale za posledních 50 let. Přehledné statistiky a analýzy zápasů přináší portál SAP 2010 Football Experience.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

SAP ČR, spol. s r.o. - softwarový výrobce působící v segmentu podnikových aplikací. | foto: SAP ČR, spol. s r.o.

Víte z jakých míst se do brány na Mistrovství světa ve fotbale trefovali Brazilci?

Pamatujete si, kdo se stal v roce 1966 mistrem světa? Víte, kdo dostal nejvíce karet na Mistrovství světa ve fotbale 1998 nebo byste rádi porovnali úspěšnost týmů v historii MS?

Pokud vás tyto informace zajímají, stačí navštívit nový internetový portál SAP 2010 Football Experience, který fotbalovým fanouškům umožní znovu prožít ty vzrušující okamžiky se světovým fotbalem.

Na speciálních webových stránkách můžete sledovat skóre, analyzovat zápasy či procházet úspěšnost jednotlivých týmů během posledních 50 let nebo například zjistit, z jakých míst a do jaké části brány se nejčastěji trefovali Brazilci. Přístup na portál je po zaregistrování zdarma zde.

Football Experience je pro všechny fanoušky Mistrovství světa ve fotbale

Aplikace je určena pro každého, kdo se zajímá o Mistrovství světa ve fotbale nebo si jen libuje ve statistikách. Každý uživatel získá přehled o gólech, které na světových šampionátech padly od roku 1966, s grafickým náhledem hřiště a vyznačených míst, odkud byly góly vstřeleny.

Může si zde tipovat výsledky zápasů a porovnat je s ostatními uživateli, či si dohledat podrobnosti o úspěšnosti jednotlivých hráčů na minulých mistrovstvích.

SAP 2010 Football Experience vám zodpoví mimo jiné i tyto otázky:

  • Ze kterého postu nejvíce hráči skórují?
  • Jaký bude pravděpodobný výsledek zápasu?
  • Má pořádající země větší šanci na úspěch na Mistrovství světa ve fotbale?
  • Které týmy se nejčastěji účastní na Mistrovství světa ve fotbale finále?
  • Jaké mají jednotliví hráči předchozí zkušenosti s mistrovstvím světa?
  • Je ve fotbalové brance místo, ve kterém má brankář menší šanci, že chytí míč?
  • Existuje hráč či tým, který dostal výrazně více žlutých karet než ostatní?

SAP ČR, spol. s r.o.  - football experience

"Fanoušci fotbal nejen rádi sledují, ale také o něm diskutují a srovnávají výkony týmů s minulými šampionáty. Internetové stránky SAP 2010 Football Experience s podrobnými údaji z padesátileté historie šampionátů poskytnou mnoho námětů na dlouhé debaty o fotbalu. Navíc ukazují praktické ukázky analýzy dat a možnosti nástrojů Business Intelligence, se kterými se jinak běžní uživatelé internetu často nesetkávají," řekl Jakub Černý, marketingový manažer společnosti SAP ČR.

Nejen o Mistrovství světa ve fotbale

SAP 2010 Football Experience je jedním z mnoha možných využití vizualizačních možností SAP BusinessObjects. Tento sofistikovaný software poskytuje komplexní řešení Business Intelligence, které umožní manažerům na řídících pozicích činit efektivní kvalifikovaná rozhodnutí založená na spolehlivých datech a analýzách.

Všichni uživatelé, od špičkových analytiků k příležitostným podnikovým uživatelům, mají přístup k informacím, které potřebují, aniž by byli závislí na zdrojích IT a vývojářích.

Získání potřebných informací z analýzy dat je dnes jedním z předpokladů úspěchu. Pro efektivní rozhodování je důležité mít vždy aktuální data a využívat pro analýzy maximum informací, včetně těch interních. Na ty se velice často zapomíná. S využitím těchto postupů nejlépe pomůže řešení SAP BusinessObjects. Vyzkoušet si, co dovede, můžete právě na řešení pro fotbalové statistiky.

Více informací o Business Intelligence najdete zde.

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Mobilní appka roku? Smart Banka od MONETA Money Bank
Mobilní appka roku? Smart Banka od MONETA Money Bank

Pokročilá aplikace pro mobilní telefony Smart Banka se stala absolutním vítězem soutěže Mobilní aplikace roku 2017, kde o hlasy poroty a veřejnosti usilovalo...  celý článek

Nastala nová éra datového centra Coolhousing.
Nastala nová éra datového centra Coolhousing

Datové centrum Coolhousing otevírá po půl roce optimalizování infrastruktury novou éru služeb! Těšit se můžete nejen na vysokou dostupnost, perfektní...  celý článek

Barevná revoluce: technologie budoucnosti skrytá v televizorech Samsung QLED.
Barevná revoluce: technologie budoucnosti skrytá v televizorech Samsung QLED

Samsung svou novou řadou televizorů představuje zcela novou kategorii QLED. Tyto televizory přináší špičkový design, prémiový divácký zážitek a ten nejlepší...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.