Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Společnost Amway překonala světový rekord a přispěla na boj s dětskou podvýživou

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Společnosti Amway se podařilo překonat Guinessův rekord v největší koláži vytvořené z otisků rukou. Během kampaně Power of 5 zaměřené na boj s podvýživou dětí se jich podařilo nasbírat celkem 260 872.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Společnost Amway překonala světový rekord a přispěla na boj s dětskou podvýživou | foto: Amway Česká republika, s.r.o.

Z tohoto počtu bylo 75 200 uznáno komisí pro Guinessovy rekordy jako platných. Původní rekord činil 30 006 otisků.

V rámci kampaně Power of 5 společnost Amway přislíbila darovat za každý otisk jeden dolar na boj s dětskou podvýživou. Darovaná částka byla vypočtena z celkového počtu, celkem tak bylo vybráno více než 260 tisíc USD.

Otisky rukou byly sbírány především na akcích Amway a jejích obchodních partnerů, například v průběhu sportovních událostí či školení.

Desetitisíce lidí se tak spojily, aby podpořily snahu řešit globální problém podvýživy. Podle WHO zahyne na světě ročně 7 milionů dětí mladších pěti let. U 45 procent z nich je hlavní příčinou podvýživa.

Podstatou kampaně Power of Five je distribuce výživových balíčků Little Bits do oblastí, kde děti trpí podvýživou. Prášek Little Bits obsahuje 15 důležitých vitaminů a minerálů a lze jej jednoduše zamíchat například do nápoje či do jídla.

Výrobek byl vyvinut na základě doporučení Světové zdravotnické organizace (WHO) v oblasti výživy pro děti od šesti měsíců do pěti let věku.

Cílem kampaně je však také upozornit na problematiku podvýživy ve světě a podpořit diskusi o možných řešeních. "Tím, že jsme zapojili zaměstnance a obchodní partnery Amway, jsme odstartovali hnutí, které může pomoci desítkám tísíc dětí na světě. A to jsme teprve na začátku,” říká Jeff Terry, globální manažer pro společenskou odpovědnost Amway.

Koláž vytvořená z otisků je k vidění v Centru pro optimální zdraví Nutrilite v Buena Park v Kalifornii. Dílo ve tvaru stromu vytvořila výtvarná umělkyně Georgia Taylor z Michiganu.

Přestože světový rekord byl překonán, kampaň Power of 5 stále pokračuje. Cílem společnosti Amway je dodávat zdarma Little Bits dětem do 15 zemí.

Autor:

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Víte, kde se najíst kvalitně, rozmanitě, bez čekání a každý den jinak?

nabídka bistra

Český řetězec supermarketů a bister DELMART otevřel koncem ledna novou pobočku v obchodním centru Quadrio na Národní...

Špičková díla vystavuje Galerie KODL

Emil Filla - Zátiší k zamyšlení, vyvolávací cena 2 300 000 Kč

Nenechte si ujít květnovou výstavu 250 jedinečných uměleckých děl, která se uskuteční od 30. dubna do 26. května v...

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Nejjednodušší cestou, jak v současné době rostoucích cen elektřiny uspořit, je najít si vhodnou alternativu. Tedy...

Ideální čas proměnit váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

Ideální čas proměnit Váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

S příchodem jara nastává čas změn a nových začátků. Napadlo vás ale, že by změna vaší roky opotřebované koupelny mohla...

Keramika Soukup: rodinné impérium zrozené z vize a houževnatosti

Jak Český chřest obnovil tradici „buržoazní“ zeleniny

Příběh Keramiky Soukup připomíná „americký sen“. Jejímu majiteli se podařilo vybudovat prosperující podnik navzdory...

Další z rubriky

Česko má zázemí i vizi, říká manažer agentury ESA

Frank Salzgeber, šéf programu technologických transferů Evropské kosmické...

České republice se vyplatilo, že pojímá vyvíjení a využívání kosmických technologií byznysově, nikoli čistě vědecky

Z e-shopu mizí tuny ořechů i ovoce. Značka GRIZLY táhne tisíce zákazníků

Olomoucká firma GRIZLY.cz vsadila před čtyřmi lety na zdravý životní styl.

Internetový nákup zákazníky v Česku baví. Je totiž pohodlný a šetří čas. Boom nakupování po síti zažívá nyní i...

Získejte montované haly rychle, profesionálně a na klíč

Administrativní hala s výrobou Podolí

Více než 650 referenčních staveb vystavěla za 23 let své činnosti společnost MONT-KOVO spol. s r.o. z Břestu na...

Najdete na iDNES.cz