Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Soutěž Vymysli slogan pro Český výrobek už má své výherce

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Také v letošním ročníku soutěže „Vymysli slogan a vyhraj s českým výrobkem“ se sešlo mnoho originálních soutěžních sloganů, ze kterých měla porota nelehký úkol zvolit ten nejlepší. Hlavní cenu – luxusní lázeňský pobyt v hotelu Spa Resort Sanssouci udělila společnost Český výrobek Jiřímu Polákovi.

Soutěž Vymysli slogan pro Český výrobek už má své výherce | foto: Český výrobek

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Společnost Český výrobek pořádala v rámci svého dlouhodobého programu na podporu prodeje českých potravinářských i nepotravinářských výrobků od 2. 10. do 1. 12. 2017 zákaznickou soutěž a dne 19. 12. 2017 proběhlo vyhlášení výsledků.

A jaké slogany byly nejúspěšnější?

Hlavní cenu, luxusní lázeňský pobyt v hotelu Spa Resort Sanssouci v Karlových Varech v hodnotě 42 000 Kč získal na základě hodnocení pětičlenné poroty Jiří Polák z Olomouce se sloganem: „Český výrobek – volba rozumu, hlas srdce“.

Mezi další nejlépe hodnocené slogany patřily tyto:

Český výrobek – správná volba!
Český výrobek – pečeť tradice a kvality
Český výrobek – značka důvěry
Český výrobek – nejlepší volba českých spotřebitelů
Český výrobek – váš maják jistoty v moři nakupování
Český výrobek – poctivá tradice z domova
Český výrobek – váš maják jistoty v moři nakupování
Český výrobek – poctivá tradice z domova
Český výrobek – poctivá kvalita s tradicí
Český výrobek – tradice, kvalita, jistota
Český výrobek – to nejlepší z domova

Kompletní výsledky soutěže najdete na soutěžních stránkách www.soutezceskyvyrobek.cz.

Ceny do soutěže poskytli partneři a držitelé certifikátu Český výrobek

Moderní lázeňský komplex Spa Resort Sanssouci v Karlových Varech nenabízí jen dlouhodobou lázeňskou péči, ale myslí i na uspěchanou mladou a střední generaci. Tří až čtyřdenní relaxační wellness pobyty jsou postavené na obrovských zkušenostech s klasickou lázeňskou léčbou, využití místních přírodních zdrojů a zázračných rukou zdejších zaměstnanců. Pomohou vám s návratem k tělesné a především duševní rovnováze a s nastavením správného pitného, stravovacího a pohybového režimu.

Soutěž Vymysli slogan pro Český výrobek už má své výherce

Mezi další hodnotné ceny patří i tyto skvělé české výrobky:

2. cena: Sportovní kočárek Benecykl BABY COUNTRY v hodnotě 32 300 Kč

Soutěž Vymysli slogan pro Český výrobek už má své výherce

3. cena: Videosada Czechphone MELODY Villa – domovní videotelefon, zvonkové tablo s kamerou, síťový zdroj a elektrický zámek v celkové hodnotě 25 654 Kč.

Soutěž Vymysli slogan pro Český výrobek už má své výherce

4. cena: Přístupový systém se čtečkou RSW.04 k otevírání dveří nejen mobilem včetně elektrického zámku a instalace od společnosti IMA v hodnotě 25 000 Kč.

Soutěž Vymysli slogan pro Český výrobek už má své výherce

5. cena: Pracovní stůl do dílny Alcera U15 K02 RAL 7035/5012 od společnosti Alfa 3 v hodnotě 13 680 Kč.

Soutěž Vymysli slogan pro Český výrobek už má své výherce

Mezi další ceny patřila poukázka od společnosti Barvy a Laky Hostivař a Barvy a Laky Teluria na odběr zboží v síti prodejen Kouzlo barev a drogerie v hodnotě 1 000 Kč pro 10 výherců 

Soutěž Vymysli slogan pro Český výrobek už má své výherce

nebo kovový policový regál VARIMO od společnosti e-regaly.cz v hodnotě 4094 Kč pro 3 výherce.

Soutěž Vymysli slogan pro Český výrobek už má své výherce

Akce má za cíl šířit osvětu týkající se českých výrobků, podporovat turismus a lázeňství v České republice a v neposlední řadě také zvýšit povědomí o výrobcích s logem Český výrobek. A daří se to.

Pořadatelé získali vedle sloganů také milé komentáře a názory od soutěžících. Například Jana Brůžková na facebookové stránce soutěže píše: „Tato soutěž mě vždy nabije novým elánem. Dcera nosí každý den vyhranou aktovku (před dvěma lety) a má ji moc ráda – je to kvalita. A o tom to právě je. Nepodporovat šmejdy, kterými jsme obklopeni. Umět si vybrat, nekoukat jen na cenu a slevy. Jen tak se ve světě neztratíme. Myslím si, že Češi mají dost šikovné ruce a je třeba je podpořit.“

Český výrobek již 11 let pomáhá výrobcům i zákazníkům

Společnost Český výrobek uděluje svou ochrannou známku na základě přísných kritérií. Výrobci musejí prokázat, že svůj produkt vyrábějí na našem území, až ze 100 % z místních surovin, že zaměstnávají české pracovníky, dodržují zákonné normy, platí daně a odvody na sociálním a zdravotním pojištění na území ČR, dodržují reklamační řád, plní ekologické normy a ručí za jakost, bezpečnost a nezávadnost svých výrobků. Aby bylo zaručeno dodržování všech kritérií, jsou výrobci podrobeni kontrole v místě výroby.

Označení Český výrobek následně pomáhá nejen výrobcům, ale i spotřebitelům. Výrobci s tímto prestižním oceněním prodají více, protože zákazníci mají jistotu, že si kupují prvotřídní výrobek, kterému mohou důvěřovat. Navíc jim značka pomáhá k lepší orientaci, protože je srozumitelná, nezaměnitelná a výrazná. Na značku oceněnou tímto logem se mohou stoprocentně spolehnout.

K dnešnímu dni podporuje společnost Český výrobek 43 vybraných potravinářských a nepotravinářských výrobců a logo můžete najít na 2 333 produktech.

Více informací o společnosti Český výrobek s.r.o. najdete na www.czvyrobek.cz a výsledky soutěže na www.soutezceskyvyrobek.cz.


Nejčtenější

Znepokojivá pravda o sportování v dětském věku

Znepokojivá pravda o sportování v dětském věku

Nastal čas změnit nebezpečnou praxi. Omezme hlavičkování míče u dětí ve fotbale: chraňme vyvíjející se mozek dítěte.

Designové byty na Harfě u metra – výhodná investice na pronájem

Harfa Design Residence - design uvnitř i navenek

Pražská Libeň patří k vyhledávaným pražským rezidenčním lokalitám. Část této oblíbené čtvrti v okolí O2 arény prochází...

Čtyři smrtelné nemoci způsobené sexem

Čtyři smrtelné nemoci způsobené sexem

Když se řekne sexuálně přenosná nemoc, vybaví se nám syfilis, kapavka a AIDS. Jenže vůbec nejrozšířenější sexuálně...

Zdražil vám dodavatel energie nebo změnil obchodní podmínky?

Zdražil vám dodavatel energie nebo změnil obchodní podmínky? Co s tím?

Ceny elektřiny na velkoobchodním trhu stoupají a vypadá to, že na lepší časy se v tomto směru neblýská. Zvýšení cen...

Univerzita VŠFS podporuje sport

Univerzita VŠFS podporuje sport

Nejen předávat vědomosti z ekonomie, ale i podporovat společensky přínosné aktivity, jakou je třeba sport, si klade za...

Další z rubriky

Až polovina těhotenství je neplánovaných. Páry neznají tabletu po

Až polovina těhotenství je neplánovaných. Páry neznají tabletu po

Ročně je v ČR provedeno přes 30 000 potratů, 60 % z nich z důvodu neplánovaného početí. Je hezké, že medicína si s...

Tři měsíce Proměny: Začínáme!

3 měsíce Proměny: Začínáme!

Chtějí vypadat a cítit se lépe, i proto se tyto tři ženy přihlásily do programu Cambridge Weight Plan, který je...

Pryč s celulitidou a tukovými polštáři, připravte se na léto!

Pryč s celulitidou a tukovými polštáři, připravte se na léto!

Přestože dle kalendáře je pořád jaro, vysoké teploty připomínají spíše léto a my začínáme odhazovat teplé oblečení a...

Glittery nepatří jen na party. Zařaďte je i do denního líčení

Glittery nepatří jen na party. Zařaďte je i do denního líčení

Arome.cz Třpytky se opět vrátily na výsluní a staly se trendem, který ovládl kosmetický svět. I když vypadají hodně extravagantně...

Najdete na iDNES.cz