Snahy firem o udržitelnost začínají u jejich vlastních zaměstnanců

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Aby se firemní cíle v oblasti udržitelnosti a sociální odpovědnosti staly realitou, musí společnosti zapojit do svých aktivit každého, zaměstnanci počínaje. Zodpovědné firmy pobízejí zaměstnance, aby mysleli v souladu s principy udržitelného rozvoje a praktikovali je při jejich každodenní práci.

Snahy firem o udržitelnost začínají u jejich vlastních zaměstnanců | foto: P&G

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Toto je případ i společnosti Procter & Gamble, která díky svým programům pokračuje ve svém závazku přistupovat ke svému okolí zodpovědně všude tam, kde působí. Ve svých projektech se P&G zaměřuje na zlepšování zdraví a hygieny a zprostředkovává lidem v nouzi útulný domov. 

P&G chce angažovat co nejvíce ze svých zaměstnanců, edukovat je a podporovat jejich nápady v oblasti udržitelnosti. Zaměstnanci jsou po celém světě zapojováni do nejrůznějších iniciativ, které se přímo netýkají provozu, ale vylepšují vliv firmy na životní prostředí.

Snahy firem o udržitelnost začínají u jejich vlastních zaměstnanců

„Firemní dobrovolnictví se v posledních letech stává neodmyslitelnou součástí politiky odpovědných firem, kterým není lhostejné prostředí a lidé za branami jejich podniku. Z našich zkušeností coby největší firemní dobrovolnické platformy u nás, pomáhá zapojení zaměstnanců do vnějších aktivit firmy a dobrovolnických programů nejenom tam, kde je pomoc skutečně potřeba, ale také rozvíjí zaměstnance i jejich vztah k firmě, ve které pracují,“ říká Dominika Herdová, manažerka programů CSR a firemního dobrovolnictví z Byznysu pro společnost. 

„Těší nás, že se zaměstnanci P&G účastní pravidelně firemního dobrovolnického dne Give & Gain Day a společně s dalšími firmami umožní svým zaměstnancům pomoct dobročinným organizacím s jejich činností,“ dodala.

Snahy firem o udržitelnost začínají u jejich vlastních zaměstnanců

Od té doby, co firma P&G působí v České republice, nepřetržitě podporuje obyvatele Rakovníku, kde se vyrábí produkty jako je Jar, Lenor nebo Ariel. Společnost přispívá ke kvalitě života místního obyvatelstva nejen zapojením svých zaměstnanců do projektu Give & Gain Day, ale také tím, že se podílí na ochraně životního prostředí. Společnost P&G jde i za hranice lokální podpory – s Českým červeným křížem podporuje děti v nouzi nebo lidi postižené přírodními katastrofami, jako jsou povodně, a to na národní úrovni.

„Cílem našich aktivit je podporovat rodiny v nouzi a udělat jejich životy o něco lepší. Zapojením do iniciativy Give & Gain Day usilujeme o zkvalitnění prostředí, ve kterém rodiny žijí, a zajištění zdravého vývoje dětí,“ uvedla Justyna Rymkiewicz, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble.

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Užívejte si oblíbené aplikace bez čerpání dat

Užívejte si oblíbené aplikace bez čerpání dat

Sedíte v dálkovém autobuse z Ostravy do Prahy. Vlak má zase zpoždění. Potřebujete zabavit děti při čekání u lékaře nebo...

Plzeňské překvapení? Ne! Tipéři to vidí na druhou výhru Realu

Plzeňské překvapení? Ne! Tipéři to vidí na druhou výhru Realu

Druhá prohra s Realem, nebo plzeňské překvapení? Největší komunita sázkařů žene za druhou výhrou Real.

Samsung, nebo iPhone, to je oč tu běží

Black friday

Sparta, nebo Slavia? Blondýnky, nebo brunetky? Kančí se šípkovou, nebo se zelím? Svět je plný dilemat, což platí...

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Sedíte právě nad výpočty a cenami svého budoucího domu či přestavby? Myslete na to, aby se úspora v materiálu...

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

Při příležitosti festivalu Whisky Life Prague navštívil Prahu John Quinn, Global Brand Ambassador irské whiskey...

Další z rubriky

Pojištění schopnosti splácet: Jak funguje a na co si dát pozor?

Pojištění schopnosti splácet: Jak funguje a na co si dát pozor?

Pojištění schopnosti splácet. Pro někoho geniální doplňkový produkt, bez kterého se hypotéka neobjede, pro jiného zcela...

Samsung, nebo iPhone, to je oč tu běží

Black friday

Sparta, nebo Slavia? Blondýnky, nebo brunetky? Kančí se šípkovou, nebo se zelím? Svět je plný dilemat, což platí...

Skladatelé seriálu Stranger Things míří na festival Film Music Prague

Skladatelé Kyle Dixon a Michael Stein Foto: FILM MUSIC PRAGUE festival

Michael Stein a Kyle Dixon, členové kapely S U R V I V E, poprvé vystoupí v Praze s hudbou z populárního seriálu...

Najdete na iDNES.cz