Smíchov vždycky drží spolu: Pivovar Staropramen upevňuje pouto se čtvrtí

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Staropramen, to byl, je a bude pražský Smíchov. Pouto s osobitou pražskou čtvrtí, jejíž součástí je už téměř 150 let, teď Smíchovský pivovar objevuje v rámci své nové komunikace.

Smíchov vždycky drží spolu: Pivovar Staropramen upevňuje pouto se čtvrtí, která „bolí, ale rozdá se“. | foto: Staropramen

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Vypráví příběhy odvahy a odhodlání, které by neměly zůstat zapomenuty, a chce se více zapojit i do současného dění na Smíchově. Podtrhuje tak fakt, že své pivo poprvé uvařil právě pro Smíchováky – poctivé a pracovité lidi, kteří si na něj mohli zajít po práci.

„Chceme ukázat všechno to, za čím si pivovar stojí už téměř 150 let. A to bez odkazu na unikátní místo původu našeho piva prostě nejde. Proto se v nové kampani Staropramenu představí hlavně samotný Smíchov jako čtvrť poctivých a pracovitých lidí, kteří si stojí za svým, stejně jako ten náš Smíchovský pivovar.” vysvětluje senior brand manažerka značky Staropramen Petra Chovancová.

Smíchov vždycky drží spolu: Pivovar Staropramen upevňuje pouto se čtvrtí, která...

A jak jinak podtrhnout sílu příběhu značky, než návratem k tradičnímu logu pivovaru. To se skládá z ručně psaného názvu Staropramen, symbolu „S“ obklopeného ječmenem a chmelem, písmen „A“ a „P“ odkazujících na Akcionářský pivovar na Smíchově, roku založení pivovaru a siluety Prahy jako domova značky.

Logo se postupně objeví i na hospodách a restauracích nejen na Smíchově, ale po celé České republice. Tradiční logotyp již ozdobil i lahve a plechovky, na těch ho navíc doplňují příběhy z historie i současnosti pivovaru.

Na televizních obrazovkách nebo v kinech se nově lidé mohou setkat i s reklamním spotem, který ukazuje propojení pivovaru a obyvatel Smíchova v historii i v současnosti. Provází jím tvář i hlas herce Hynka Čermáka. Poukazuje na to, že Smíchov vždycky stál na straně svých lidí a nejinak je tomu i dnes.

Pivovar nikdy nebyl „světem za zdí”.

Pivovar je dnes už jednou z posledních připomínek slavné průmyslové minulosti této čtvrti. Čtvrti, která se za poslední roky možná změnila navenek, která ale uvnitř zůstává taková, jaká byla vždycky. A jako takový do jisté míry přebírá zodpovědnost za její další rozvoj i za uchování její jedinečnosti.

Smíchov vždycky drží spolu: Pivovar Staropramen upevňuje pouto se čtvrtí, která...

„Když se dnes na Smíchov podíváme z ptačí perspektivy, zjistíme, jak velkou jeho část tvoří právě Staropramen. A tvoří ji už celé dekády. Veškeré naše snažení, které se promítá i do nové komunikace pivovaru, směřuje k tomu, aby uprostřed čtvrti nebyl vnímán jako bariéra, ale naopak aby zůstal otevřeným prostorem a přirozenou součástí zdejšího dění,” představuje novou koncepci Petra Chovancová.

Pivovar nikdy nebyl světem, do kterého by za vysokou zdí nebylo vidět a kam by se nahlíželo jen škvírou v zavřené bráně. Stal se organickou součástí svého okolí, pomáhal lidem a lidé pomáhali jemu. Příběhy této spolupráce - třeba vznik ryze české desítky pro chlapy ze Smíchova, odvážné ukrytí měděné varny před válečnou konfiskací nebo uchovávání unikátní receptury smíchovského Granátu - se promítnou i do nové kampaně, kterou pivovar spouští.

Smíchov vždycky drží spolu: Pivovar Staropramen upevňuje pouto se čtvrtí, která...

Na svoji otevřenost a vztah s okolím navazuje Staropramen i nyní. Pivovar se stává komunitním centrem, místem, které aktivně utváří dění na Smíchově. Ať už se jedná o koncerty (během letošního léta vystoupili přímo na pivovarském dvoře skupiny Billy Talent, Monkey Business nebo PSH), setkání se sládky, kdy samotní autoři receptur smíchovských piv provází návštěvníky světem pivovaru, nebo vznik příležitostného výčepu „Pod Komínem”. Pivo v něm poteče rovnou „ze žíly” a pozvánku na jeho první otevření dostali lidé ze Smíchova i okolí.


Nejčtenější

Samsung, nebo iPhone, to je oč tu běží

Black friday

Sparta, nebo Slavia? Blondýnky, nebo brunetky? Kančí se šípkovou, nebo se zelím? Svět je plný dilemat, což platí...

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

Při příležitosti festivalu Whisky Life Prague navštívil Prahu John Quinn, Global Brand Ambassador irské whiskey...

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Sedíte právě nad výpočty a cenami svého budoucího domu či přestavby? Myslete na to, aby se úspora v materiálu...

Série IT povídek Backend Stories se dočkala pokračování

Série IT povídek Backend Stories se dočkala pokračování

Právě vychází nová povídka z edice Backend Stories, 700 EXABYTŮ NESMRTELNOSTI od Julie Novákové. Za vědeckofantastickou...

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na originální Priessnitzovy zábaly

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na originální Priessnitzovy zábaly

V již šestém ročníku grantového programu Komerční banky a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP...

Další z rubriky

Seriál Mladý papež vás šokuje i okouzlí

Seriál Mladý papež vás šokuje i okouzlí

Už v sobotu 28. dubna 2018 nabídne televizní stanice FilmBox Premium HD první dva díly desetidílného seriálu Mladý...

Díla Černého a Slavíčka ozdobou další aukce obrazů Galerie ART Praha

Karel Černý - Milenci

V „Mekce českého moderního umění“, v pražské Galerii Mánes, bude už tuto sobotu 19. května další aukce atraktivních...

Finále Plzeň: jediný festival domácí audiovizuální tvorby

Karel Dobrý ve snímku Hastrman

Filmová přehlídka Finále Plzeň oslaví na jaře své jednatřicáté narozeniny. Od 19. do 24. dubna 2018 nabídne to nejlepší...

Najdete na iDNES.cz