Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

SEO má smysl pouze dlouhodobě

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Mnoho lidí se domnívá, že SEO funguje jako nějaké tlačítko – stačí jej zapnout a je hotovo. To je však mylný dojem. Má-li být optimalizace pro vyhledávače skutečně povedená, musí se na ní pracovat dlouhodobě, spíš v řádu měsíců než týdnů. A čas od času je dobré také provést audit a zkontrolovat, zda vše funguje, jak má.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

SEO má smysl pouze dlouhodobě. | foto: SEO Consult

Mnoho lidí se domnívá, že si nechají zhotovit web, provést SEO a tím to hasne. Každý, kdo se pohybuje ve světě online marketingu, vám ale tuto teorii vyvrátí. Aby se vychytaly správné klíčové fáze, obsah se dovedl k dokonalosti, vybudovala síť kvalitních odkazů atd., je nezbytné situaci sledovat několik měsíců. Odborníci na to mají své postupy a software, jenž jim umožňuje zjistit, jaké výsledky mají jednotlivé změny.

Dlouhodobá optimalizace má trvalý efekt

Každá dobrá digitální agentura či specialista na volné noze vám potvrdí, že pro pořádný efekt je potřeba dlouhodobá spolupráce. Vydržíte-li platit si jejich služby několik měsíců, budete se moct z výsledků radovat také dlouhé měsíce, možná i roky. Jednou za čas je ovšem nutné vše znovu zhodnotit a aktualizovat podle toho, jak se daný web (ať už jde o blog, e-shop či online službu) během času změnil. Možná začal prodávat nové výrobky, psát o jiných tématech, nebo už lidi přestali používat při vyhledávání určitá klíčová slova, na něž se cílilo dříve, a je potřeba vyměnit je za jiná.

vyhledávače umí ocenit trvalou práci

Jednorázové úpravy během několika dnů se koneckonců nelíbí ani vyhledávačům. Pokud během krátkého období přibyde spousta odkazů na nějaký web, vyhledávačům se začne jevit jako podezřelý. Daleko lepší je, když se jim stránky vlichocují postupně.

Ne každý odborník vám ale nabídne dlouhodobé SEO webu: SEO Consult, přední český poskytovatel, zákazníkům předem řekne, ať počítají se 4 – 6 měsíce spolupráce. Navíc si nechává platit jen za prokazatelné výsledky. Jsou ovšem i specialisté, co udělají „vše“ za týden. Takovým je lepší se vyhnout.

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Stejný přístup k domácnostem i velkým firmám při stanovení cen za energie.
Stejný přístup k domácnostem i velkým firmám při stanovení cen za energie

Zatímco dříve byly nejvýhodnější ceny elektřiny a plynu dostupné jen velkým firmám, nyní mohou u Centropolu tyto výhody čerpat i běžní spotřebitelé. Oblíbený...  celý článek

Vaše důležité elektronické dokumenty ochrání Bezpečné úložiště.
Jak uchovávat dokumenty elektronicky a opravdu bezpečně

Pořídit si zajištěný úložný prostor je snadné. Své důležité dokumenty budete mít uložené v elektronické podobě a přitom budou opravdu v bezpečí.  celý článek

Zbavte se pomalých videí na internetu jednou pro vždy. Máme pro vás trik.
Zbavte se pomalých videí na internetu jednou pro vždy. Máme pro vás trik

Dokáží vás při sledování filmů a videí na internetu pořádně vytočit rozostřený obraz a neustálé zasekávání? Zbavte se tohoto problémů rychle a jednoduše....  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.