Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

SEO je cesta ke zvýšení vašich zisků

Komerční sdělení   14:34aktualizováno  14:34
Nejdříve bychom si měli říct, co to vlastně SEO je. SEO je zkratka z anglického spojení Search Engine Optimalization, pokud bychom měli toto sousloví přeložit do českého jazyka, znamenalo by to optimalizace pro vyhledávače.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

SEO - cesta ke zvýšení vašich zisků | foto: MEDIAUNIT.cz s.r.o.

Jedná se o sbírku určitých postupů a zásad (někdy přímo pravidel), kterými byste se měli při tvorbě webových stránek a jejich obsahu řídit. Pokud dodržíte doporučené postupy, bude vaše webová prezentace v očích vyhledávačů hodnotnější, čímž docílíte zvýšení autority domény, zviditelnění webu ve výsledcích vyhledávání, zvýšení návštěvnosti vašich stránek a dosáhnete vyššího obratu.

Co tedy taková optimalizace webu zahrnuje?

Nejdříve je potřeba si uvědomit, z čeho se SEO vůbec skládá. Základ tvoří tři prvky:

  • Kvalitní a hlavně unikátní obsah vašich webových stránek
  • On-page optimalizace - nastavení rychlého a bezchybného načítání stránek
  • Kvalitní dynamický linkbuilding, neboli budování sítě zpětných odkazů

Cílem optimalizace je obsazení „TOP pozic“ ve výsledcích fulltextového vyhledávání, proto základním kritériem jsou keywords, neboli v češtině klíčová slova. To jsou slova, s jejichž pomocí uživatelé vyhledávají vaše produkty či služby. Každá jednotlivá stránka webu musí být zacílená na jednotlivé klíčové slovo, případně kombinaci relevantních klíčových slov. Optimalizace webu pro vyhledávače vyžaduje nasazení vhodné struktury webu a naplnění stránek „optimalizovaným“ textovým obsahem.

On-page optimalizace - validita kódu webových stránek a to, s jakou rychlosti se uživatelům načítají, taktéž ovlivňuje umístění webu ve výsledcích vyhledávačů. Proto se detailní on-page SEO analýze nevyhnete. Výstupem analýzy jsou stručné pokyny optimalizace, jako jsou: optimalizace obrázků, minifikace JS a CSS, nastavení ukládání webových prvků do mezipamětí prohlížeče (cache) a mnoho dalšího.

Jakmile je webová stránka z obsahového a technického hlediska optimalizovaná, můžeme se pustit do linkbuildingu. Tato „SEO disciplína“ má pravděpodobně největší vliv na to, jak bude vaše doména ze strany vyhledávačů vnímaná. Budování zpětných odkazů pro webové stránky je svým způsobem umění – paleta zdrojů pro umístění zpětného odkazů je velmi rozmanitá, ale rozhodujícím prvkem je kvalita. Základem linkbuildingu jsou zkušenosti, vhodné analytické SEO nástroje a spolehlivé kontakty.

Výsledky SEO

Výsledky SEO rozhodně nejsou věcí, která se projeví přes noc. Budování kvalitního obsahu vašeho webu a především výsledků, které to přinese je otázka několika měsíců, dobře si proto rozmyslete, kdy se chcete do optimalizace webových stránek pustit.

Samozřejmě SEO si můžete udělat i vy sami. V takovém případě ale nemusí být výsledky a umístění vašeho webu ve vyhledávačích tak dobré, jak byste čekali. Profesionální agentury využívají placené nástroje, s jejichž pomocí mohou optimalizaci a linkbuilding provádět mnohem rychleji a efektivněji.

Jak zvolit vhodnou nabídku SEO?

Je jasné, že tato marketingová disciplína není bezplatná. Jak ale poznat, která cenová nabídka je úměrná poskytovaným službám tak, abyste neplatili více, než by bylo vhodné? Cena se primárně odvíjí od zkušenosti SEO specialistů dané agentury. Udělejte si proto přehled o její referencích a působení na trhu.

Pro většinu zákazníků je rozhodující cena, což ale není zrovna nejlepším kritériem při výběru. Zaměřte se na zjištění postupu spolupráce a „SEO aktivit“, které v rámci měsíčního paušálu získáte. Stejně tak by vás mělo zajímat, kolik času bude vašemu projektu dohromady věnováno.

Určitě není od věci zúčastnit se SEO školení. Nečekejte, že se z vás stane specialista, ale uděláte si přehled o základních postupech a strategiích optimalizace.

MEDIAUNIT.cz?

Kvalitní SEO za rozumnou cenu? Transparentní proklientský přístup? Podrobný přehled SEO aktivit? Ano, víme co naší zákazníci potřebují a víme jak toho docílit co nejrychleji a s co nejnižšími investicemi. Jsme tým MEDIAUNIT.cz a pokud se o optimalizaci webu zajímáte, rádi vás pozveme na bezplatnou a nezávaznou SEO

Autor:
Témata: Zisk

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

St. Petersburg Festival Ballet uvede úchvatná baletní představení.
St. Petersburg Festival Ballet uvede úchvatná baletní představení

Skvělé a velkolepé umělecké těleso St. Petersburg Festival Ballet disponuje vším, co lze nazvat ruskou školou klasického baletu, tj. veškerou přísnou elegancí...  celý článek

SLEVOTISK učí republiku tisknout přes WEB.
Slevotisk učí republiku tisknout přes web

Slevotisk jako první v České republice zprovoznil objednávky zakázkové výroby on-line. Jen zadáte přes web a třetí den už u vás zvoní kurýr na dveře s...  celý článek

Prezident 21 spustil interaktivního Volebního rádce.
Prezident 21 spustil interaktivního Volebního rádce

Potvrzení prezidentští kandidáti si na stránkách www.prezident21.cz nově sami upravují své profily, komunikují se svými voliči a odpovídají pravidelně na...  celý článek

Ztratila jsem kamarádky po porodu. Lze se tomu vyhnout?
Ztratila jsem kamarádky po porodu. Lze se tomu vyhnout?

Vyšumění přátelství nemusí být jen vaše vina.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.