Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Seeky.cz generuje obchodní kontakty a zvyšuje zisk z online kampaní

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Seeky.cz je moderní nástroj, který získává nové obchodní kontakty z www stránek. Pokud hledáte kontakty pro vaše obchodníky, je tato služba velmi efektivní řešení.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Seeky.cz - nástroj, který generuje obchodní kontakty | foto: ALSENTA s.r.o.

Každá efektivně pracující společnost využívá online prostředí pro získávání nových potenciálních zákazníků. Dříve se často využívaly firemní katalogy a různá elektronická tržiště, které pomáhaly k navázání nových kontaktů. Ve většině případů však docházelo k nenaplnění stanovených cílů. Postupem času s nástupem kontextových reklam se tyto aktivity přesunuly k tomuto druhu reklamy a směrování na www stránky. Cílem těchto kampaní je vždy, mimo zviditelnění produktu, získání kontaktu na potenciálního zákazníka, který se zajímá o naše produkty. Bohužel vložené investice generují většinou velmi vysoká čísla návštěvnosti webu, přesto primární cíl „Získání zákazníka“ bývá velmi nízký v poměru ke vloženým finančním prostředkům.

Seeky.cz - nástroj, který generuje obchodní kontakty

Zvýšení efektivity PPC kampaně

Seeky.cz je online nástroj, který řeší právě takovou problematiku, kdy je generováno málo kontaktů z formulářů na webových stránkách. Služba umí generovat až 50x více kontaktů než ty, které získáme přirozeně. Díky tomu snižujeme vynaložené náklady na reklamu a jsme více efektivní. Zároveň jsou náklady na pořízení služby Seeky.cz velmi nízké.

Seeky.cz lze použít i samostatně. I tak zvyšujeme efektivitu získaných kontaktů pro obchod mnohonásobně. Pokud naše stránky generují návštěvnost, stačí nasadit měřící kód na stránky.

Seeky.cz - nástroj, který generuje obchodní kontakty

Seeky.cz nástroj pro generování kontaktů

Seeky.cz je tedy obchodní nástroj, který slouží k získání takzvaných „Leads“. Práce s ním je velmi jednoduchá, vše se dá řešit v online prostředí aplikace. Zobrazit si můžete všechny aktivity generovaného kontaktu a díky tomu se rozhodnout, zda tento kontakt oslovit s nabídkou. Aplikace umožňuje také zobrazit vizuálně kontakty na mapě. Pro větší počty generovaných kontaktů je zde možnost rozsáhlých exportů, které umožňují práci v externích aplikacích. Pro společnosti, které mají pro svůj obchod svá vlastní CRM je zde možnost propojit aplikaci pomocí komunikační API.

Seeky.cz - nástroj, který generuje obchodní kontakty

Zaměření na zahraničí je výhodou

Služba není určena jen pro české zákazníky. Pokud jsou stránky zaměřené mezinárodně bude Seeky.cz dodávat i mezinárodní kontakty. V současné době je možné využít službu pro 40 zemí Evropy.

Registrací na webu Seeky.cz můžeme získat 14 denní nezávazný zkušební provoz. Takto se můžeme přesvědčit, zda je služba kvalitní a získáme tím také mnoho kontaktů zdarma.

Autor:
Témata: práce, API, aplikace, Zisk

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem.

Neodborné opravy výtluků, použití nekvalitních materiálů a obecně nezájem o udržování vozovek. To jsou podle Ing....

Podlehněte kráse českých stříbrných šperků, které dobyly Japonsko

Kapky rosy na kvítcích třešňových stromů připomíná náhrdelník Pearl Blossom.

„Můžete být nádherná ve třiceti, okouzlující ve čtyřiceti a neodolatelná po zbytek svého života,“ řekla Coco Chanel....

Užívat vůz v pronájmu, nebo vlastnit?

Užívat vůz v pronájmu, nebo vlastnit?

I pořízení vozu může být rychlé a jednoduché. Pokud máte vybrané auto, stačí najít toho pravého prodejce a nakonec...

Vyhrajte inteligentní osvětlení Philips Hue

Vyhrajte inteligentní osvětlení Philips Hue.

Dnešní svět nejmodernějších technologií otvírá nové možnosti v použití domácího osvětlení. Philips Hue je světlo, které...

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

Všichni cpeme operátorům po celý rok nekřesťanské peníze. Nyní máte šanci si to od nich vybrat zpět! Vytáhnout z nich...

Další z rubriky

Kde pořídit čerstvou rybu? Odpověď vás možná překvapí

Kde pořídit čerstvou rybu? Odpověď vás možná překvapí.

Nejspíš si říkáte, že pokud člověk chce, svou rybu si vždy najde. V době internetu, kdy si můžete vyhledat a objednat...

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem.

Neodborné opravy výtluků, použití nekvalitních materiálů a obecně nezájem o udržování vozovek. To jsou podle Ing....

Brňáci trhli rekord a porazili Pražany. Kilovník očesali do 50 minut

Brňáci trhli rekord a porazili Pražany – Kilovník očesali do 50 minut.

Sotva padesát minut trvalo Brňákům otrhání stromu Kilovníku ověšeného stokorunami, který včera překvapil příchozí u...

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.