Schodiště od SWN Moravia – vaše cesta vzhůru

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Krása a účelnost, kvalita a originalita, špičkové materiály a um mistrů svého oboru. Navíc technické, technologické a profesní zázemí největšího producenta schodišť ve střední Evropě. To jsou schodiště od SWN Moravia.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Schodiště od kvalitního výrobce | foto: SWN Moravia

Na českém trhu převažuje nabídka od českých výrobců. Je to proto, že schodiště jsou zakázkovým výrobkem a vždy je nutný těsný kontakt mezi zákazníkem a výrobcem. Je opravdu z čeho vybírat.

Výrobců jsou v celé České republice stovky a zbývá jen zvolit správnou posloupnost často odlišných požadavků svých představ a nároků. Někdy je rozhodujícím požadavkem cena, jindy materiál, kvalita či designové provedení. Je jen několik výrobců v České republice, kteří mohou uspokojit prakticky každého zákazníka.

Budova SWN

Schodiště od kvalitního výrobce

Mezi významné výrobce ve Střední Evropě se také řadí společnost SWN Moravia s.r.o. Tato společnost se zabývá výrobou schodišť již 15 roků. V současné době vyrábí více než 1 000 schodišť ročně. Jejími klienty jsou především zákazníci, které neuspokojí obyčejný truhlářský výrobek, byť i ten je plně funkční.

SWN Moravia nabízí nejširší nabídku z hlediska počtu modelů a použitých materiálů. Samozřejmostí je nejvyšší kvalita a dlouhodobá stálost všech vlastností jejích výrobků.

Jistota uspokojení těch nejnáročnějších požadavků je rozhodujícím argumentem pro volbu tohoto výrobce u většiny zákazníků. SWN Moravia má řešení pro každého. Vyrábí schodiště od pouhých 50 tisíc korun až do půl milionu, schodiště celodřevěná, kovová, schodiště z materiálových kombinací dřeva, kovu a skla.

Schodiště z výrobního závodu

Výrobní závod společnosti se nachází v Mladoňovicích na Třebíčsku. Je tvořen výrobní halou dřevovýroby, výrobní halou kovovýroby, sušárnami dřeva, sklady a novou obchodně administrativní budovou, ve které se nachází úsek konstrukce, ekonomiky a obchodní úsek.

Zároveň je v této budově umístěno výstavní studio. Výrobní haly jsou vybaveny nejmodernější technologií pro výrobu schodišť postavenou na NC a CNC strojích.

Logo SWN

Pestrá nabídka společnosti SWN Moravia

Nabídka schodišť je členěna do 25 základních modelových řad, různých půdorysů, přičemž v každé modelové řadě je možno kombinovat různé stavební prvky schodiště z hlediska jejich provedení, materiálu i designu. Takto vzniká potenciál nabídky stovek provedení schodiště z hlediska konstrukčního.

Další varianty nabízí výběr materiálu, zejména jedinečná šíře nabídky dřevin. Společnost nabízí výběr ze zhruba 25 typů dřevin, včetně exotických. Kvalitní povrchová úprava všech komponentů, dřevěných i kovových, je zaručena permanentní spolupráci s předními evropskými výrobci barev, laků a olejů.

Společnost rovněž aktivně reaguje i na požadavky těch nejnáročnějších zákazníků, které neuspokojuje základní nabídka a často přicházejí se svými individuálními představami či požadavky svých architektů.

Vznikají tak realizace, které jsou skutečnými perlami na pomyslné šňůře úspěchů SWN Moravia. SWN Moravia má vždy řešení pro každého zákazníka.

Autor:

Nejčtenější

Samsung, nebo iPhone, to je oč tu běží

Black friday

Sparta, nebo Slavia? Blondýnky, nebo brunetky? Kančí se šípkovou, nebo se zelím? Svět je plný dilemat, což platí...

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

Při příležitosti festivalu Whisky Life Prague navštívil Prahu John Quinn, Global Brand Ambassador irské whiskey...

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Sedíte právě nad výpočty a cenami svého budoucího domu či přestavby? Myslete na to, aby se úspora v materiálu...

Série IT povídek Backend Stories se dočkala pokračování

Série IT povídek Backend Stories se dočkala pokračování

Právě vychází nová povídka z edice Backend Stories, 700 EXABYTŮ NESMRTELNOSTI od Julie Novákové. Za vědeckofantastickou...

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na originální Priessnitzovy zábaly

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na originální Priessnitzovy zábaly

V již šestém ročníku grantového programu Komerční banky a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP...

Další z rubriky

Energie? Důležité téma při stěhování

Energie: Důležité téma při stěhování

Kupujete si nemovitost, zdědili jste byt nebo se stěhujete do nájmu? Ať už se přesouváte kamkoli, je důležité vyřešit...

Viladům Slunné údolí: 2 v 1 aneb rodinné bydlení v přírodě i ve městě

Viladům Slunné údolí:  2 v 1 aneb rodinné bydlení v přírodě i ve městě

Bytový projekt nedaleko Mariánského údolí v Brně, jehož výstavba finišuje, patří k tomu nejzajímavějšímu, co lze v...

Jak prodat nemovitost s pomocí realitní kanceláře?

Jak prodat nemovitost s pomocí realitní kanceláře?

Chystáte se prodat svou nemovitost, ale nevíte si rady? Celý proces může být poměrně náročný, zejména v případě, že...

Najdete na iDNES.cz