Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

S lidskými orgány obchoduje Veronika Vinterová téměř šest let

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Úřady po ní nejdou a lidé jí svá srdce nosí na dlani! Než se do toho pustila, zabouchla za sebou dveře jedné z obřích korporací, kde by hezky v teple se solidním platem mohla s trochou štěstí sedět do důchodu. Ona ale nechtěla „trochu štěstí“! Tak vznikla Náhoda – rozvojová a seznamovací agentura.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Rozvojová a seznamovací agentura Náhoda podporuje své klienty na cestě k partnerovi i k sobě samotným. | foto: Rozvojová a seznamovací agentura Náhoda

Na štěstí postavila Vinterová svůj business plán. Na základě vlastního pečlivě vypracovaného know how se jí daří seznamovat a dělat šťastnými lidi, kteří by se za normálních okolností nikdy nepotkali. Navíc s týmem odborníků léčí nemocná srdce, mozek a duši těm, kteří se domnívají, že na šťastný život zkrátka nemají nárok.

Rozvojová a seznamovací agentura Náhoda podporuje své klienty na cestě k...

Veronice Vinterové, majitelce rozvojové a seznamovací agentury Náhoda, se daří seznamovat a dělat šťastnými lidi, kteří by se za normálních okolností nikdy nepotkali.

Šest let je dlouhá doba! Už jsou všichni kolem vás šťastní?

Nevím, jestli lze dosáhnout toho, aby všichni byli šťastni. Obrací se na nás mnoho žen i mužů, kteří mají na první pohled úplně všechno. Úspěch v zaměstnání, skvělou vizáž, mnoho přátel, perfektní bydlení. Ale partner a tudíž i harmonie v jejich životě chybí. Když se jich ptám proč, odpověď je téměř vždy totožná. Nemám na hledání partnera čas – kdybych nebyla od rána do večera v práci, kdybych se v noci nepřipravoval na druhý den a o víkendu nedoháněl, co jsem přes týden nestihl, kdybych nemusela běhat do školky...

Už když poprvé nahlas slyší své „kdyby“ uvědomují si, jak absurdně to zní. Když tohle v jejich očích zahlédnu na první schůzce, mám radost! Vím, že jsou připraveni na změnu, že jsou připraveni vydat se na cestu za svým štěstím. A to nemusí být vždy jen ten pravý partner. Často naši klienti potřebují nalézt především sami sebe.

Rozvojová a seznamovací agentura Náhoda podporuje své klienty na cestě k...

Zaregistrujte se na on-line seznamce Náhoda a najděte si zde partnera pro život.

Seznamovacích agentur je u nás celá řada. Mnoho z nich má masivní reklamní kampaně v televizi i dalších médiích. Dá se vůbec v takové konkurenci obstát?

Kdybych si myslela, že nedá, nikdy bych se do Náhody nepustila. Od začátku jsem věděla, že to bude fungovat. Pracovala jsem předtím dlouhou dobu v bankovnictví. Finance jsou pro lidi intimní věcí, a když jim do nich vidíte, považují vás za velmi blízkého člověka. Celé roky se vám svěřují se svými životy a osobními problémy. Postupně jsem si uvědomila, že jsou na tom vlastně všichni velmi podobně – necítí se ve svých vztazích. Ani v partnerských a často ani v těch, které mají sami k sobě. Každý samozřejmě z jiného důvodu, ale prostě nejsou spokojení se svými životy.

Věděla jsem, co jim chybí, co potřebují, kde je tlačí bota a jak jejich stav změnit. A tohle žádná seznamovací agentura v naší zemi nenabízela. „Přijďte, najdeme vám a doporučíme partnera, který pro vás bude tím pravým! A když společně zjistíme, že na vztah ještě nejste připraveni, budeme pracovat na tom, aby se to změnilo!“ Během šesti let na trhu se pár podobných agentur objevilo, ale my máme stále náskok. Zkušenosti, vysoká odbornost, vlastní empiricky ověřené metody, zcela odlišný přístup a hlavně spokojení klienti, kteří si svou spokojenost nenechávají pro sebe, jsou pro nás tou nejlepší reklamou a staví nás daleko před ostatní.

Rozvojová a seznamovací agentura Náhoda podporuje své klienty na cestě k...

V naší databázi klademe důraz na bezpečnost. Proto osobně ověřujeme profily klientů.


Jak se může zcela lišit přístup ke klientům, vždyť jde stále o seznamovací agenturu a tam jsou principy dané.

Nemohu souhlasit. I u nás si může každý založit svůj profil a čekat, až ho někdo osloví nebo se probírat databází. Ale v této fázi naše jakákoli podobnost s dalšími seznamkami končí. Lidé potřebují své pocity sdílet. Je to pro nás přirozené a mnohdy nezbytné. Svěřit se cizímu člověku, který není součástí vašeho běžného života, bývá mnohdy jednodušší. Navíc jeho nestranný pohled odhalí fakta, která vám, přímému účastníkovi vlastního života, zůstávají skryta. Každý, kdo má zájem o systematickou práci na svém štěstí má v Náhodě svého osobního konzultanta – průvodce, kterého může kdykoli navštívit v našich kancelářích. Tohle je „luxus“, který je u nás standardem, ale u konkurence jej nenajdete. A není zdaleka jediný.

Mnoho lidí se při hledání partnerů přes agentury spálilo – narazilo na podvodníky a neserióznost. Seznamky se tedy začaly hlásit k tomu, že profily jejich klientů jsou jimi ověřované. Ale ono je ověření a ověření. Zatímco u nás získat razítko „ověřeno“ znamená navštívit Náhodu, setkat se s námi osobně, předložit občanský průkaz, zkrátka věnovat získání důvěryhodnosti čas, u ostatních stačí většinou jen nascanovat doklad totožnosti a poslat automatu, který dnes sice jako živá bytost vystupuje, ale rozhodně jí není. Tohle je jedna z věcí, která naše klienty uklidňuje nejvíc. Strach z podvodu či zneužití odpadá.

Rozvojová a seznamovací agentura Náhoda podporuje své klienty na cestě k...

Každý potřebuje něco jiného, proto Náhoda sází na osobní kontakt s klienty a nabízí služby šité na míru

Není přece možné se každému z klientů věnovat takhle individuálně.

Je to velmi složité, časově i personálně náročné, ale Náhoda je na osobních vazbách postavena. Lidskou duší, štěstím a spokojeností se nelze zabývat z rychlíku. Každý náš klient je osobnost, individualita. Každý potřebuje něco jiného a to se podaří odhalit až v okamžiku, kdy dotyčnému sedíte tváří v tvář. Sebelepší počítačová aplikace tohle nedokáže. A navíc, chcete-li pro sebe a svůj život opravdu změnu, je třeba něco obětovat. Najít si čas na schůzku, zavolat, objednat se a strávit debatou o sobě hodinu či dvě, to už chce trochu přesvědčení. Lidí, co jsou odhodláni, spolu s Náhodou přehodit výhybku přibývá, takže se samozřejmě rozrůstáme a rozrůstáme. Z Prahy do Brna, Ostravy a dokonce i do Bratislavy.

Rozvojová a seznamovací agentura Náhoda podporuje své klienty na cestě k...

Úvodní konzultaci získáte zdarma v rámci zakoupeného členství

Stane-li se člověk součástí databáze nějaké seznamky, nemusí často zaplatit víc než pár stovek, u vás seznámení asi vyjde člověka o něco dráž, že?

Opět má klient na výběr. V databázi je plno ověřených a spolehlivých profilů, ze kterých lze vybírat. Úvodní konzultaci může často získat zdarma v rámci zakoupeného členství, jehož cena začíná na 150,- měsíčně. Individuální hledání partnera, služby osobního rozvoje už vaši peněženku zatíží o něco více. Ale znáte jinou výhodnější investici než tu do vlastní spokojenosti?

Rozvojová a seznamovací agentura Náhoda podporuje své klienty na cestě k...

Náhoda přeje připraveným. Jděte svému štěstí naproti spolu s našimi odborníky a uzdravte svá nemocná srdce, mozek a duši!

Jsou lidé v České republice a na Slovensku připraveni vytáhnout z kapsy peníze a zaplatit za něco, na co vlastně neexistuje záruka?

V okamžiku, kdy nás navštíví klient a prohlásí „chci změnu!“, má největší záruku sám v sobě. My jsme ti, kdo mu na cestě k partnerovi nebo k sobě samému, otevřou všechny dveře, které otevřít jdou. Ale on stále zůstává tím, kdo musí chtít do těch dveří vstoupit. A je-li odhodlaný, změna nastane. My mu zaručujeme absolutní diskrétnost, bezpečí, zázemí, tradici, odbornost a dlouholeté zkušenosti.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Zbavte se pomalých videí na internetu jednou pro vždy. Máme pro vás trik.
Zbavte se pomalých videí na internetu jednou pro vždy. Máme pro vás trik

Dokáží vás při sledování filmů a videí na internetu pořádně vytočit rozostřený obraz a neustálé zasekávání? Zbavte se tohoto problémů rychle a jednoduše....  celý článek

Erik Štefanovič, jednatel projektantsko-manažerské kanceláře DELTA...
Udržitelná výstavba jde ruku v ruce s hospodárností

Závěr měsíce září patří celosvětovému svátku trvale udržitelných budov. Jak taková udržitelná výstavba probíhá v praxi jsme se zeptali Erika Štefanoviče,...  celý článek

Vysavač Miele opět zvítězil v dTestu.
Vysavač Miele opět zvítězil v dTestu

Spotřebiče Miele jsou pověstné svou špičkovou kvalitou, a proto se pravidelně objevují nejvyšších příčkách nejrůznějších testů po celém světě. Dalším z řady...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.