Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Rodinný pivovar Bernard se může pochlubit pestrou škálou speciálů

Komerční sdělení   16:00aktualizováno  16:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Aby vše ze svého sortimentu představil i svým zákazníkům, rozhodl se před několika lety spustit projekt Rotující pípa, který se prvotně usídlil pouze v místech prodeje. Jedná se o koncept výčepního kohoutu, na němž se v hospodách, kde se čepuje Bernard, střídají jednotlivé pivní druhy.

Rodinný pivovar Bernard se může pochlubit pestrou škálou pivních speciálů. | foto: Rodinný pivovar Bernard

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Zákazník tak má možnost ochutnat postupně všechny druhy piva Bernard.

Celý projekt je založený na retro stylu, kdy pro každý druh piva vznikl originální obrázek PIN-UP dívky. Za tři roky se koncept Rotující pípy v hospodách stal velmi oblíbeným, a tak zhruba před dvěma lety začal pivovar postupně zveřejňovat jednotlivé dívky i na svém firemním facebookovém profilu. Jednotlivé dívky vzbudily již v té době větší či menší vlnu zájmu, vše vyvrcholilo v prosinci 2015 v případě Černé 12, kdy se naplno rozhořela kritika zejména ze strany různých genderových a feministických skupin.

Na základě těchto ohlasů se pivovar Bernard rozhodl svou Rotující pípu představit široké veřejnosti v rámci květnové masivní outdoorové kampaně. Jednotlivé dívky jste tak mohli zahlédnout na billboardových plochách po celé České republice i Slovensku. Kampaň opět rozdmýchala vlnu kritiky, a proto se v pivovaru Bernard rozhodli na červen připravit sérii tří vizuálů PIN-UP s obličejem p. Bernarda, kde se snaží humorným způsobem téma PIN-UP odlehčit a ukázat lidem, že by se na svět měli dívat s větší dávkou nadhledu.

Fotogalerie

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Sakura mezi šestnácti nejlepšími stavbami světa

Sakura mezi šestnácti nejlepšími stavbami světa

Rezidence Sakura skupiny T.E se probojovala mezi 16 nejlepších staveb světa v kategorii Residential – Future Project...

Přechod na DVB-T2 můžete vyřešit snadno. S O2 TV získáte plno výhod

Přechod na DVB-T2 můžete vyřešit snadno. S O2 TV získáte plno výhod!

Televizní vysílání čekají dramatické změny, na které se můžete připravit s předstihem.

Deset důvodů, proč jsou datovky lepší než maily a dopis

Deset důvodů, proč jsou datovky lepší než maily a dopis

Jen málokdo z nás si libuje v komunikaci se státní správou. Úředníci bývají často přehlceni a na jejich odpověď se...

Nová válcovna slibuje bezodpadovou výrobu podlahovin i pracovní místa

Nová válcovna za 1,4 miliardy slibuje bezodpadovou výrobu podlahovin

Společnost Fatra pokračuje v realizaci výstavby nové válcovny. Od listopadové prohlídky staveniště se mnohé změnilo a...

Kdo ovládne finále? Vsaďte si na MS a získejte 1 000 Kč zdarma

Francie vs. Chorvatsko

Je tady netrpělivě očekávaný vrchol! Kdo ovládne finále MS 2018? Vstupte do největší komunity sázkařů a vyzvedněte si...

Další z rubriky

Snahy firem o udržitelnost začínají u jejich vlastních zaměstnanců

Snahy firem o udržitelnost začínají u jejich vlastních zaměstnanců

Aby se firemní cíle v oblasti udržitelnosti a sociální odpovědnosti staly realitou, musí společnosti zapojit do svých...

Nová válcovna slibuje bezodpadovou výrobu podlahovin i pracovní místa

Nová válcovna za 1,4 miliardy slibuje bezodpadovou výrobu podlahovin

Společnost Fatra pokračuje v realizaci výstavby nové válcovny. Od listopadové prohlídky staveniště se mnohé změnilo a...

Univerzita přesně k vašim službám

Univerzita přesně k vašim službám

Je statisticky dokázáno, že čím má člověk vyšší vzdělání, tím pravděpodobně najde lepší uplatnění. Dnes je na trhu...

Najdete na iDNES.cz