Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Rodinný pivovar Bernard se může pochlubit pestrou škálou speciálů

Komerční sdělení   16:00aktualizováno  16:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Aby vše ze svého sortimentu představil i svým zákazníkům, rozhodl se před několika lety spustit projekt Rotující pípa, který se prvotně usídlil pouze v místech prodeje. Jedná se o koncept výčepního kohoutu, na němž se v hospodách, kde se čepuje Bernard, střídají jednotlivé pivní druhy.

Rodinný pivovar Bernard se může pochlubit pestrou škálou pivních speciálů. | foto: Rodinný pivovar Bernard

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Zákazník tak má možnost ochutnat postupně všechny druhy piva Bernard.

Celý projekt je založený na retro stylu, kdy pro každý druh piva vznikl originální obrázek PIN-UP dívky. Za tři roky se koncept Rotující pípy v hospodách stal velmi oblíbeným, a tak zhruba před dvěma lety začal pivovar postupně zveřejňovat jednotlivé dívky i na svém firemním facebookovém profilu. Jednotlivé dívky vzbudily již v té době větší či menší vlnu zájmu, vše vyvrcholilo v prosinci 2015 v případě Černé 12, kdy se naplno rozhořela kritika zejména ze strany různých genderových a feministických skupin.

Na základě těchto ohlasů se pivovar Bernard rozhodl svou Rotující pípu představit široké veřejnosti v rámci květnové masivní outdoorové kampaně. Jednotlivé dívky jste tak mohli zahlédnout na billboardových plochách po celé České republice i Slovensku. Kampaň opět rozdmýchala vlnu kritiky, a proto se v pivovaru Bernard rozhodli na červen připravit sérii tří vizuálů PIN-UP s obličejem p. Bernarda, kde se snaží humorným způsobem téma PIN-UP odlehčit a ukázat lidem, že by se na svět měli dívat s větší dávkou nadhledu.

Fotogalerie

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Víte, kde se najíst kvalitně, rozmanitě, bez čekání a každý den jinak?

nabídka bistra

Český řetězec supermarketů a bister DELMART otevřel koncem ledna novou pobočku v obchodním centru Quadrio na Národní...

Špičková díla vystavuje Galerie KODL

Emil Filla - Zátiší k zamyšlení, vyvolávací cena 2 300 000 Kč

Nenechte si ujít květnovou výstavu 250 jedinečných uměleckých děl, která se uskuteční od 30. dubna do 26. května v...

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Nejjednodušší cestou, jak v současné době rostoucích cen elektřiny uspořit, je najít si vhodnou alternativu. Tedy...

Ideální čas proměnit váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

Ideální čas proměnit Váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

S příchodem jara nastává čas změn a nových začátků. Napadlo vás ale, že by změna vaší roky opotřebované koupelny mohla...

Keramika Soukup: rodinné impérium zrozené z vize a houževnatosti

Jak Český chřest obnovil tradici „buržoazní“ zeleniny

Příběh Keramiky Soukup připomíná „americký sen“. Jejímu majiteli se podařilo vybudovat prosperující podnik navzdory...

Další z rubriky

Česká advokátní komora komentuje tři aktuální novely zákonů

Tisková konference České advokátní komory

Česká advokátní komora (ČAK) zahájila nový koncept poskytování informací. Do budoucna chce nejen advokáty, ale i...

Z e-shopu mizí tuny ořechů i ovoce. Značka GRIZLY táhne tisíce zákazníků

Olomoucká firma GRIZLY.cz vsadila před čtyřmi lety na zdravý životní styl.

Internetový nákup zákazníky v Česku baví. Je totiž pohodlný a šetří čas. Boom nakupování po síti zažívá nyní i...

Česko má zázemí i vizi, říká manažer agentury ESA

Frank Salzgeber, šéf programu technologických transferů Evropské kosmické...

České republice se vyplatilo, že pojímá vyvíjení a využívání kosmických technologií byznysově, nikoli čistě vědecky

Najdete na iDNES.cz