Rodinný pivovar Bernard se může pochlubit pestrou škálou speciálů

Komerční sdělení   16:00aktualizováno  16:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Aby vše ze svého sortimentu představil i svým zákazníkům, rozhodl se před několika lety spustit projekt Rotující pípa, který se prvotně usídlil pouze v místech prodeje. Jedná se o koncept výčepního kohoutu, na němž se v hospodách, kde se čepuje Bernard, střídají jednotlivé pivní druhy.

Rodinný pivovar Bernard se může pochlubit pestrou škálou pivních speciálů. | foto: Rodinný pivovar Bernard

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Zákazník tak má možnost ochutnat postupně všechny druhy piva Bernard.

Celý projekt je založený na retro stylu, kdy pro každý druh piva vznikl originální obrázek PIN-UP dívky. Za tři roky se koncept Rotující pípy v hospodách stal velmi oblíbeným, a tak zhruba před dvěma lety začal pivovar postupně zveřejňovat jednotlivé dívky i na svém firemním facebookovém profilu. Jednotlivé dívky vzbudily již v té době větší či menší vlnu zájmu, vše vyvrcholilo v prosinci 2015 v případě Černé 12, kdy se naplno rozhořela kritika zejména ze strany různých genderových a feministických skupin.

Na základě těchto ohlasů se pivovar Bernard rozhodl svou Rotující pípu představit široké veřejnosti v rámci květnové masivní outdoorové kampaně. Jednotlivé dívky jste tak mohli zahlédnout na billboardových plochách po celé České republice i Slovensku. Kampaň opět rozdmýchala vlnu kritiky, a proto se v pivovaru Bernard rozhodli na červen připravit sérii tří vizuálů PIN-UP s obličejem p. Bernarda, kde se snaží humorným způsobem téma PIN-UP odlehčit a ukázat lidem, že by se na svět měli dívat s větší dávkou nadhledu.

Fotogalerie

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Samsung, nebo iPhone, to je oč tu běží

Black friday

Sparta, nebo Slavia? Blondýnky, nebo brunetky? Kančí se šípkovou, nebo se zelím? Svět je plný dilemat, což platí...

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

Při příležitosti festivalu Whisky Life Prague navštívil Prahu John Quinn, Global Brand Ambassador irské whiskey...

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Moderní stavební systém spoří čas i peníze

Sedíte právě nad výpočty a cenami svého budoucího domu či přestavby? Myslete na to, aby se úspora v materiálu...

Série IT povídek Backend Stories se dočkala pokračování

Série IT povídek Backend Stories se dočkala pokračování

Právě vychází nová povídka z edice Backend Stories, 700 EXABYTŮ NESMRTELNOSTI od Julie Novákové. Za vědeckofantastickou...

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na originální Priessnitzovy zábaly

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na originální Priessnitzovy zábaly

V již šestém ročníku grantového programu Komerční banky a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP...

Další z rubriky

DELTA hovořila k tématu digitalizace na konferenci Real Estate Market

Erik Štefanovič – téma: Digitalizace ve stavebnictví

Financování nemovitostí, problematika bytového trhu či perspektivy kancelářských budov a mnohá další témata byla...

Samsung, nebo iPhone, to je oč tu běží

Black friday

Sparta, nebo Slavia? Blondýnky, nebo brunetky? Kančí se šípkovou, nebo se zelím? Svět je plný dilemat, což platí...

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

John Quinn, tvář whiskey Tullamore D.E.W. v Praze

Při příležitosti festivalu Whisky Life Prague navštívil Prahu John Quinn, Global Brand Ambassador irské whiskey...

Najdete na iDNES.cz