Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Reklamní stojany firmy Horma zvýší prodejnost vašich výrobků

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Jak zvítězit nad konkurencí? Jaké je nejvhodnější reklamní médium na podporu prodeje? Váš produkt dostanou do popředí reklamní stojany od společnosti Horma.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Reklamní stojan může výrazně zvýšit prodejnost výrobku | foto: Horma

Pokud chce firma dobře prodávat svoje výrobky nebo služby na už tak přeplněném trhu, musí být vidět. Reklamy v televizi nebo v rádiu jsou cenově náročné a krátkodobé. Nabízí se však možnost vlastnit reklamní stojany, které vyzvednou kvalitu a specifiku nabízeného zboží nebo služby.

Dostane produkt do popředí a vyčlení ho z anonymity výrobků uložených v bílých klasických regálech nebo služeb bez žádné reklamy. Tyto firemní či reklamní stojany dokáží zvýšit prodej o desítky procent a zvýhodnit vaši společnost před konkurenční nabídkou.

Varianty a možnosti výroby reklamních, firemních, drátěných stojanů najdete na webových stránkách www.horma.cz.

I cenově nenáročné reklamní stojany dokáží upoutat zákazníka

Horma vyrábí stojany z kovu a drátuSpolečnost Horma vyrábí reklamní stojany z kovu a drátu. Jejich kreativitu zvyšují doplňky ze dřeva, kartonu, plastu, cenovkami, lištami. I cenově nenáročné reklamní stojany dokáží upoutat zákazníka a významně podpořit prodej. Výrobky firmy Horma se vyznačují pevností, zajímavým designem, jsou cenově dostupné, kvalitní, lehce se udržují a mají dlouhodobé využití.

Na nový výrobek firma Horma vytvoří design v 3D, připraví funkční vzorek, zrealizuje celou výrobní sérii včetně všech požadovaných doplňků, zabalí a dopraví na místo určení.

Reklamní stojany zvýší prodej o desítky procent

Firemní reklamní displeje mohou být umístěny jak v interiéru, tak exteriéru. Společnost vyrábí podlahové, pultové, závěsné, stabilní i otočné reklamní stojany. Sortiment tvoří reklamní stojany na podporu Stojan může být v interiéru i v exteriéruprodeje výrobků uváděných na trh, kovové stojany pro realitní kanceláře, drátěné displeje na dárky, pohlednice, nápoje a potraviny, firemní pojízdné stojany na oleje, drátěné stojany na drogistické zboží, bižuterii a léky.

Velmi oblíbené jsou drátěné stojany na reklamní letáky, katalogy, knihy, mapy, přáníčka a podobně.

Drátěný program má široké uplatnění i v jiných odvětvích. Horma vyrábí koše do zinkovacích linek, koše na kola, koše do skříní, hygienické koše, obchodní koše, drátěné regálové koše, háčky, konzoly, sítě, paravany a police.

Společnost Horma je dobrým a spolehlivým partnerem pro firmy zabývající se katalogových prodejem, reklamní agentury, kreativce, výrobce jakéhokoliv zboží, které je uváděno na trh, stolařské firmy a jiné.

Horma dokáže řešit i náročné termínové situace.

Inspirujte se z webových stránek www.horma.cz. Najdete zde řadu reklamních stojanů a možnost zakoupit si vybraný produkt v e-shopu.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Prezident 21 spustil interaktivního Volebního rádce.
Prezident 21 spustil interaktivního Volebního rádce

Potvrzení prezidentští kandidáti si na stránkách www.prezident21.cz nově sami upravují své profily, komunikují se svými voliči a odpovídají pravidelně na...  celý článek

Program Erasmus slaví 30 let.
Program Erasmus slaví 30 let

V roce 2017 slaví Evropa 30 let existence programu Erasmus. Zahraniční studijní pobyt absolvovalo tehdy na evropské úrovni 3 244 studentů. Česká republika se...  celý článek

Vinotéky již nabízí vína ve vyšší kvalitě.
Vinotéky již nabízejí vína ve vyšší kvalitě

Volání po vyšší kvalitě v prodeji sudových vín přináší své ovoce. Víno ve vinotékách nahrazují kvalitní jednorázové obaly VINOBOX.   celý článek

Kočárky, které přežijí i dva raubíře.
Kočárky, které přežijí i dva raubíře.

Přečtěte si recenze kočárků na eMimino.cz a vyberte ten nejlepší.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.