Byty
Byty - forma vlastnictví
Dům
Pozemky
Komerční nemovitosti
Lokalita
Kraje
» Hlavní město Praha
» Středočeský kraj
» Jihočeský kraj
» Jihomoravský kraj
» Karlovarský kraj
» Kraj Vysočina
» Královéhradecký kraj
» Liberecký kraj
» Moravskoslezský kraj
» Olomoucký kraj
» Pardubický kraj
» Plzeňský kraj
» Ústecký kraj
» Zlínský kraj
» Evropa
» Severní Amerika
» Afrika
Cenové rozpětí v Kč  
(?)
Plocha v m² Plocha parcely v m² (?)
Stav nemovitosti
Konstrukce budovy
Podle počtu podlaží budovy
Počet podlaží budovy
Poschodí bytu
Počet místností
Zařízenost nemovitosti
Vybavení
Způsob vytápění objektu
Aktuálnost
+ další volby
Zavřít box Vymazat formulář
Cenové rozpětí v Kč Plocha v m²
Lokalita
>> Hlavní město Praha
>> Středočeský kraj
>> Jihočeský kraj
>> Jihomoravský kraj
>> Karlovarský kraj
>> Kraj Vysočina
>> Královéhradecký kraj
>> Liberecký kraj
>> Moravskoslezský kraj
>> Olomoucký kraj
>> Pardubický kraj
>> Plzeňský kraj
>> Ústecký kraj
>> Zlínský kraj
Zavřít box Vymazat formulář
Lokalita
Název nebo adresa RK
Zavřít box Vymazat formulář

Využila příležitost, nelituje ničeho

Komerční sdělení   7:30aktualizováno  7:30 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Po letech se spojila s jednou z největších realitních sítí v republice. Využívá její výhody, a přitom si zachovala to nejpodstatnější – svobodu ve vlastním podnikání. Přinášíme rozhovor s velmi úspěšnou realitní makléřkou z Karlovarského kraje Marcelou Lörinczovou.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Využila příležitost, nelituje ničeho.| foto: Reality 11

Jak dlouho jste v realitní branži a co Vás k této práci přivedlo?

Dlouho jsem pracovala jako zdravotní sestra v nemocnici. V realitách jsem začínala v roce 2010, byla to doba, kdy jsem se rozhodovala, jakou cestou půjdu dál a věděla jsem, že nechci být v zaměstnaneckém poměru s pevnou pracovní dobou. Hledala jsem něco nového, jiného a z nabízených možností jsem zvolila práci realitní makléřky.

Pracovala jste pro významnou realitní kancelář, dlouhodobě jste se umísťovala na předních příčkách soutěží. Stala jste se makléřem měsíce a třikrát i regionálním makléřem roku. Jak se Vám to povedlo?

Na profesi realitního makléře neexistuje žádná škola. Po absolvování firemních školení je třeba využít všech životních a pracovních zkušeností a naplno se vrhnout do práce. Být nadšencem a nepolevit ani v době, kdy se úplně nedaří. Začátky byly těžké, ale vždycky je to o lidech. Já svoji práci stavím na komunikaci, profesionalitě a vzájemných sympatiích. Můžete být skvělý a uznávaný odborník a pokud si s klientem takzvaně nesednete, tak spolupráce nefunguje i přes veškerou péči. Každý klient a každý případ je jedinečný, a tak je třeba k nim přistupovat. Je potřeba si uvědomit, že pro nás je to práce, další případ, ale pro ně ne. Svěřují nám k prodeji nemovitosti, které pro každého z nich představují citovou nebo finanční minulost a budoucnost, leckdy jsou v tíživých životních situacích a od nás očekávají empatii, porozumění, obyčejnou lidskost a v neposlední řadě odbornost a zkušenosti.

Dá se tato práce dělat jen tak „napůl“, nebo to chce opravdu například osmihodinovou pracovní dobu?

Je spousta šikovných, kvalitních makléřů, kteří pracují ještě i jinde, ale můj názor je, že práce realitního makléře se má dělat naplno. Většinou pracuji jako ostatní 7 až 9 hodin denně. Dělám činnosti pravidelné a stereotypní. Plánování práce se však v této profesi řídí poptávkou a časem klientů. Nerozděluji dny na pracovní a dny volna nebo svátků. Klient má víkend a makléř pracovní den. Jsou dny, kdy 24 hodin nestačí a dny, kdy je ve středu neděle. Práce realitního makléře má v sobě obrovskou dávku adrenalinu, je potřeba být psychologem, právníkem, obchodníkem, někdy přítelem, věnovat jí spoustu času, úsilí i na úkor vlastního plánování, tím vším si makléř buduje jméno a klientelu. Moje motto je „osobní přístup je mojí prioritou“.

Po čase jste se Marcelo osamostatnila. Co bylo důvodem Vašeho odchodu ze stabilní sítě?

Na svoje začátky vzpomínám ráda, spoustu jsem se toho naučila školeními, radami a pozorováním služebně starších kolegů, ale přišel čas něco změnit. Vzájemně jsme si předali, co bylo třeba, a já se chtěla osamostatnit a dělat práci trochu jinak.

Nyní jste se po letech spojila s jinou, jednou z největších realitních sítí v ČR. Proč? Proč jste se tak rozhodla? Co tato síť má, a ta předchozí neměla?

Doba se posunula. V realitách, stejně jako v jiných oblastech, je spousta nových možností, změn a svou roli hrají také nové technologie. Trh je nevyrovnaný, jinak se pracuje v Praze a velkých městech a jinak v lokalitách s menším počtem obyvatel. Jinak se pracuje makléři samotnému a jinak ve velkém kolektivu. Rozhodla jsem se znovu pracovat v realitní síti díky možnosti využít výhody velké společnosti, a přesto si zachovat svobodu ve svém vlastním podnikání. A samozřejmě mě přesvědčilo i to, co se prolíná celou mojí realitní praxí – spolupráce je vždycky o lidech. 

Témata: ks-nalevo