„Nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že pod značkou REALITY PRORADOST působí jedni z nejlepších profesionálů v našem oboru! U nás neexistuje žádná jistota pevného platu ani zaměstnaneckých výhod. Každý jednotlivý člen našeho týmu vystupuje jako samostatná osobnost, podnikatel, který je zvyklý se o sebe postarat sám. S nikým se nedělí o svůj úspěch - to je základní princip našeho modelu, který je založen na 100% provizi pro naše makléře. Tato nezávislost přitahuje především ty nejlepší profesionály v oboru, kteří jsou si jistí svými výsledky a úspěchem“, uvedl Petr Čajan, jednatel společnosti REALITY PRORADOST.
Vedení společnosti své nominanty podpořilo i v celostátní marketingové kampani, jejímž cílem bylo nejen navýšení počtu hlasů pro jednotlivce, ale i globální popularizace značky a filozofie franšízového modelu směrem k novým makléřům, kteří potenciálně uvažují nad změnou ve svém profesním životě a zhodnocením svých schopností bez nutnosti dělit se dál o svůj výdělek v rámci „klasického“ modelu práce pod běžnými realitními kancelářemi. A výsledky se dostavují, protože po stagnaci v počtu makléřů sítě PRORADOSTi přichází znovu období mírného růstu!
„Po vlažnějším začátku letošního roku se zájem o spolupráci od nových franšízantů v posledních měsících znatelně zvyšuje. Odezva je pro naši společnost s modelem 100% provize velmi pozitivní, protože realitní trh sice registruje oživení zájmu, ale i v této době každý uvítá maximalizaci svých příjmů, navíc s možností samostatného rozhodování o investicích do vlastního profesního rozvoje,“ uvedla Eva Remešová, manažerka sítě REALITY PRORADOST.
Značka RPR boduje také v soutěži „Realitka roku“ a v Brně, kde se nachází centrála a školící středisko společnosti, bojuje o příčku nejvyšší!
„Centrálu sítě REALITY PRORADOST jsme cíleně přesunovali začátkem letošního roku do Brna tak, aby byla v pomyslném středu republiky a byla dostupná našim makléřům z celého Česka. V kombinaci s další velkou pobočkou v centru Prahy a sdílenými kancelářemi makléřů v každém kraji poskytujeme našim franšízantům servis v podobě standartních nástrojů pro každodenní realiťáckou práci, ale i nadstandard v podobě využití reprezentativních prostor k jednáním s klienty, nebo podepisování smluv. To vše pouze za měsíční paušální poplatek, bez platby procent z provize,“ dodal Čajan.
Všechno důležité k možnosti spolupráce s franšízovou sítí REALITY PRORADOST najdou zájemci na webových stránkách www.reality-proradost.cz.