Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

QI Shop – obchod, který má mnoho tváří

Komerční sdělení   11:00aktualizováno  11:00
Možnost internetového obchodování je konkurenční výhodou a příležitostí, jak oslovit nové zákazníky dalším prodejním kanálem. Společnosti z různých oborů se vrhají do internetového obchodování s vidinou nižších nákladů na prodej a rozšíření portfolia zákazníků.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Logo | foto: ahr

Vybrat si z širokého spektra poskytovatelů není snadné. Při výběru je proto důležité pamatovat na obecné zásady kvalitního e-shopu:

  • uspokojí většinu potřeb zákazníků
  • je snadno ovladatelný pro zákazníky i provozovatele
  • poskytuje relevantní data
  • zpřehledňuje a zjednodušuje průběh prodeje
  • nefunguje izolovaně, ale využívá jako zdroj informací již stávající software ve firmě

E-shop, který plní všechny tyto požadavky, vám zabezpečí časové i finanční úspory a včasné a informování zákazníků.

Jak získat správný e-shop?

Internetový obchod si můžete zdarma stáhnout na webu, ale všechny informace do něj budete muset ručně vkládat, budete muset využít přednastavený vzhled a může se vám stát, že si vaše konkurence pořídí šablonu se stejnou grafikou i rozložením. Na opačném pólu stojí e-shopy na míru.

U nich budete mít jistotu, že vám je dodavatel připraví do detailu podle vašich potřeb. Cena se však bude pohybovat v řádech několika set tisíc. Zlatou střední cestou jsou pak obchody, které mají řadu funkcí v přednastaveném základě, s možností dalších úprav, nastavení a přizpůsobení.

Takových e-shopů není mnoho. Jedním, který splňuje tato kritéria je například QI Shop společnosti DC Concept.

Je to jediný internetový obchod na našem trhu, který vznikl jako přímá součást komplexního informačního systému a proto není potřeba řešit jeho napojení na IS a platit za něj. Informační systém QI pokrývá všechny běžné firemní procesy a obsahuje i řadu specializovaných řešení pro různé obory.

Internetový obchod je postaven na stejné technologii a stejných principech, proto si s celým systémem dokonale rozumí, využívá jeho vlastností a je jeho prodlouženou rukou. QI Shop samozřejmě funguje i samostatně bez informačního systému.

práce v QI

Tento internetový obchod je určen pro všechny firmy, které chtějí svým zákazníkům poskytnout možnost snadno a přehledně objednávat zboží. Funguje jako objednávkový systém či on-line katalog pro odběratele (B2B) i jako internetový obchod pro koncové uživatele (B2C).

QI Shop je možné individuálně nastavit, zvolit si vhodný design, zakomponovat do něj pohyblivé bannery, aktuality, apod. E-shop byl navrhnut jako všechny moduly QI ve spolupráci se zákazníky a je upravován k jejich spokojenosti. Zaručuje uživatelsky přívětivé prostředí a snadné ovládání jak zákazníky na straně jedné, tak provozovatelem na straně druhé.

Hledáte nové zákazníky? Nabídněte jim, co je zajímá

Internetový obchod QI poskytuje možnost upozornit na cenové akce, informuje zákazníky o novinkách zasíláním emailů nebo jen prostým vystavením na webu. Můžete s ním nabízet různé slevové a kreditní režimy, zcela podle vašich potřeb.

práce v QI

Chcete, aby se zákazníci vraceli? Ulehčete jim nákup

Zákazníci mají už v základní verzi QI Shopu k dispozici komfortní funkce jako zrychlený košík pro opakované nákupy stejného zboží a možnost zobrazení historie objednávek. Snadno mohou vyhledávat různé položky pomocí kategorií zboží nebo fulltextu.

Měli by všichni vědět všechno? Poskytujte jen správné informace

Sami si nastavíte, jaké informace sdělíte vybraným zákazníkům. Ihned po přihlášení se různým skupinám zákazníků objeví individuální ceny, předem dohodnuté slevy či další bonusy. Podle Vaší volby se jim zobrazí jen přibližné množství na skladě či přesné aktuální množství.

Chcete prodávat vaše zboží na různých trzích? Prodávejte vaše zboží dvakrát, třikrát …

Jedním QI Shopem můžete prodávat své zboží na několika trzích zároveň, ale také zobrazovat ceny v české, zahraniční i duální měně najednou. Na trhy se můžete dívat nejen z teritoriálního hlediska, ale i z hlediska sociálního.

Můžete mít například jeden luxusní e-shop, kde nabídnete výběrové zboží s nadstandardním servisem za "nadstandardní" ceny a zároveň můžete provozovat levnou variantu e-shopu s "akčními" cenami. Přitom využijete stejné údaje z jednoho QI Shopu.

Více informací najdete zde.

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Místo, kde historie ožívá: K prohlídce Prahy patří i návštěva legendárního...
Co zajímavého vidět v Praze? Navštivte legendární Hotel Paříž

Podzimní měsíce jsou pro procházky Prahou jako stvořené. Slunce má ještě sílu, vše je zahaleno v teplých barvách podzimu a lístky stromů se ladně snáší k zemi...  celý článek

Na VŠO se můžete hlásit do konce září.
Na VŠO se můžete hlásit do konce září

I když začátek akademického roku pomalu klepe na dveře, stále ještě najdete školy, které přijímají nové studenty. Na Vysoké škole obchodní v Praze (VŠO) můžete...  celý článek

Pět pravidel pro bezpečnou platbu na internetu
Pět pravidel pro bezpečnou platbu na internetu

On-line platby jsou každým rokem populárnější, protože jsou pohodlnější, levnější a ve svém důsledku i bezpečnější než například platba na dobírku. Jen je...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.