Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Proč využít srovnávače pojištění?

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Nevyznáte se ve spleti nabídek, které se všechny tváří, že jsou pro vás těmi nejvýhodnějšími? Srovnáním nabídek pojištění můžete výrazně ušetřit! Stačí si jen spočítat cenu pojištění online přes srovnávač pojištění.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Proč využít srovnávače pojištění? | foto: ePojisteni.cz

„Často od našich klientů slýcháme, že pojišťovny změní ceny sjednaných produktů, a když se s nimi zákazník pokusí po telefonu spojit, narazí na sice ochotné pracovníky callcentra, kteří mu ale nedokáží pomoci s tím, aby platil méně,“ říká David Holý, marketingový ředitel největšího online pojistitele na českém trhu ePojisteni.cz.

S pojišťovnou se nedomluvíte, zkuste to chytřeji

Proto online srovnávač pojištění ePojisteni.cz přišel s kampaní s názvem „S pojišťovnou se nedomluvíte, zkuste to chytřeji přes srovnávač pojištění,“ kterou chce veřejnosti vysvětlit, že je mnohem efektivnější spočítat si cenu pojištění online, protože tak máte snadno a přehledně všechny nabídky přímo vám na míru na jednom místě. Daleko jednodušeji a rychleji si tak vyberete, která je pro vás nejvýhodnější, a nemusíte se tak složitě dohadovat se zaměstnanci jednotlivých pojišťoven, kteří vás přesvědčují, že nejlepší je přece jen ta jejich společnost.

Jakub Kohák: ušetřete čas i peníze

Jakub Kohák: ušetřete čas i peníze

Kampaň zaštítil svým osobitým projevem oblíbený herec Jakub Kohák, který figuruje ve dvou videích. V prvním vysvětluje princip fungování projektu, ve druhém vede fiktivní rozhovor se zaměstnancem pojišťovny.

„S Jakubem Kohákem jsme se dohodli na spolupráci nejen proto, že se nám líbí jako osobnost, ale také z toho důvodu, že sám naše služby využívá,“ vysvětluje David Holý a dodává: „Když jsme si představili, jak asi musí vypadat jeho hovor s infolinkou pojišťovny a jak vtipný musí být pro nezúčastněného pozorovatele, vyšlo nám, že právě on je ideální partner pro naše marketingové aktivity.“

Porovnejte si nabídky pojištění vozidel, domova i domácích mazlíčků

Společnost ePojisteni.cz se specializuje na porovnání nabídek pojištění, zároveň je v České republice největším a nejvýznamnějším poskytovatelem online pojištění. Porovnává a zprostředkovává produkty z mnoha oblastí pojištění, od pojištění vozidel přes cestovní pojištění, pojištění domova a domácích mazlíčků, až po úrazové a životní pojištění.

Bezplatné srovnání pojistných produktů poskytuje velmi přehledně a jednoduše i s možností snadného online sjednání. S pojišťovnami má smluvní vztah a jejich produkty svým klientům zprostředkovává za zvýhodněné sazby.

S výběrem a uzavřením pojištění vám také rádi pomohou pojišťovací specialisté společnosti ePojisteni.cz.

Průměrná úspora, kterou díky ePojisteni.cz každý klient dosáhl, činí 1 750 Kč ročně a jejích služeb v roce 2013 využilo více než 700 tisíc lidí.

Více informací o srovnávání nabídek pojištění a společnosti ePojisteni.cz najdete na www.epojisteni.cz.

Autor:
Témata: ePojisteni.cz

Nejčtenější

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

U O2 lítají tisícovky oknem. Ustojí to největší operátor?

Všichni cpeme operátorům po celý rok nekřesťanské peníze. Nyní máte šanci si to od nich vybrat zpět! Vytáhnout z nich...

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem

Nejsme tak bohatí, abychom mohli silnice opravovat levným materiálem.

Neodborné opravy výtluků, použití nekvalitních materiálů a obecně nezájem o udržování vozovek. To jsou podle Ing....

Do měst a obcí míří miliony proti suchu a povodním

Do měst a obcí míří miliony proti suchu a povodním.

Chránit obyvatele před následky sucha i extrémů počasí pomohou starostům nové dotace z fondů EU. Rezort životního...

Jak vybrat vánoční stromek a jak se o něj starat

Jak vybrat vánoční stromek a jak se o něj starat

Jen málokdo v ČR nemá na Štědrý den ozdobený stromeček. Většina lidí a určitě všechny rodiny s dětmi pak chtějí vánoční...

Uspějí české týmy v Evropské lize? Tipér makula80 míří na 676 700 Kč

Uspějí české týmy v Evropské lize? Tipér makula80 míří na 676 700 Kč

Po Lize mistrů i o postup do play off zahrají i tři české týmy v Evropské lize. Plzni a Slavii tipéři věří, naopak Zlín...

Další z rubriky

Nevyhazujte peníze oknem aneb několik tipů pro úsporu vody a energie

Nevyhazujte peníze oknem aneb několik tipů pro úsporu vody a energie.

Podle nezávislých studií využije čtyřčlenná domácnost denně přes 200 litrů teplé vody, na jejíž ohřev je potřeba...

TATRA TRUCKS nabízí zajímavé bonusy k limitované edici vozů PRÄSIDENT

Každý zákazník k vozu TATRA PHOENIX Euro 6 v provedení PRÄSIDENT dostane...

Ve velmi dlouhé historii firmy TATRA TRUCKS je letošní rok výjimečný jedním výročím. Uplynulo totiž 120 let od vzniku a...

Čestné uznání pro stavební projekt továrny WITTE

Čestné uznání pro stavební projekt továrny WITTE.

16. ročník soutěže Stavba roku Karlovarského kraje zveřejnil své výsledky. Průmyslová hala WITTE získala čestné uznání...

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.