Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Příběh nádoru paní P.

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Přečtěte si příběh, který se může stát každému. Jednoho dne jste zdraví, plni síly a máte šťastnou rodinu, zítra může být všechno jinak.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pojištění MaxEfekt 2.0 | foto: Maxima pojišťovna, a.s.

Jednoho dne se paní P. probudila s úpornou bolestí hlavy. Jako už několikrát v posledních dnech sáhla do šuplíku v nočním stolku po růžovém prášku. Bolest na chvilku polevila a paní P. se vypravila do práce. Byla podrážděná a unavená, protože úporné bolesti hlavy ji pronásledovaly už několik týdnů.

Bylo jí teprve 38 let a spolu s manželem vychovávala devítiletého syna. Bohužel se zdravotní situace nelepšila ani po návštěvě praktického lékaře, který paní P. předepsal antidepresiva s poučením, že se nemá stresovat a své pracovní problémy má nechávat v práci.

Po dalším týdnu paní P. nedobrzdila na cestě do práce v koloně a před ní jedoucímu autu zdemolovala kufr. Sama se při bouračce udeřila hlavou o přední sklo a vyšetřující policista jí s podezřením na otřes mozku doporučil lékařské vyšetření.

Lékaři si paní P. postěžovala na urputné bolesti hlavy a zejména zhoršující se zrak. Doktor, postarší pán, zvážněl a nechal zraněnou paní P. projít magnetickou rezonancí. Výsledek očekával. Na snímku se ve spánkové oblasti objevil nádor, který tlačil na nervy a způsoboval všechny komplikace.

Po několika dnech a dalších vyšetřeních podstoupila paní P. operaci, která trvala několik hodin a během ní se podařilo již poměrně velký nádor vyříznout. Bohužel nádor poškodil pohybové centrum mozku a paní P. následně ochrnula na pravou polovinu těla. Usedla na vozík, a i když se jí později pohyblivost do končetin částečně vrátila, nemohla již vykonávat tu samou práci, které se věnovala celý život.

Naštěstí se ale rodině paní P. výrazně nezhoršila finanční situace, protože už delší dobu měla sjednané životní rizikové pojištění od Maxima pojišťovny, které kryje invaliditu všech stupňů, nejen těch vyšších jako jiné produkty. Navíc pojišťovna plnila i za samotné onemocnění.

Pojištění MaxEfekt 2.0

Pojištění MaxEfekt 2.0

O pojištění MaxEfekt 2.0 od Maxima pojišťovny

MaxEfekt 2.0 je moderní produkt životního rizikového pojištění, který je určen těm, kteří vyžadují variabilitu v nastavení tak, aby byla kryta přesně ta rizika, která poptávají. Tím směrem se vydává i Maxima pojišťovna. Cílem je soustředit se zejména na náročnější klientelu, která vyžaduje kvalitní pojištění. Co MaxEfekt 2.0 nabízí?

Pojištění MaxEfekt 2.0

Pojištění MaxEfekt 2.0

Krytí invalidity všech stupňů

Pojištění kryje všechny tři stupně invalidity, včetně možnosti balíčkového nastavení jednotlivých stupňů, čímž se nastaví tzv. umělá progrese. Většina obdobných konkurenčních produktů nenabízí krytí nejnižšího stupně invalidity, který je ale současně tím nejběžnějším.

Pojištění pracovní neschopnosti s možností zpětného plnění od prvního dne

Po uplynutí karenční doby, v případě úrazu nebo nemoci, pojišťovna plní sjednanou dávku, a to od prvního dne zpětně. Navíc nabízí stejné sazby pojištění pro zaměstnance i OSVČ.

Velmi vážné nemoci včetně připojištění karcinomu in situ i eboly

U pojištění MaxEfekt 2.0 byl nově výrazně rozšířen okruh krytých velmi vážných onemocnění s možným plněním až do výše 4 mil. Kč. Pojištění kryje až 31 diagnóz jako je infarkt myokardu, rakovinu (včetně karcinomu in situ), náhlou cévní mozkovou příhodu nebo také ebolu, roztroušenou sklerózu, HIV při výkonu povolání či Alzheimerovu chorobu.

Více informací o Maxima pojišťovna, a.s., a jejím produktu rizikového pojištění MaxEfekt 2.0. najdete na www.maximapojistovna.cz.   

Autor:

Nejčtenější

Sledujte bitvu Berdych vs. Federer živě na TV Tipsport a vsaďte si!

Sledujte bitvu Berdych vs. Federer živě na TV Tipsport a vsaďte si!

Jak zvládnou své čtvrtfinálové bitvy poslední dva čeští zástupci na Australian Open? Sledujte první Grand Slam sezóny...

Veletrh Dřevostavby a Moderní vytápění 2018

Čtyři výstavní dny budou nabité vším, co s dřevem a kvalitními dřevostavbami...

Čtyři výstavní dny budou nabité vším, co s dřevem a kvalitními dřevostavbami souvisí, včetně nejnovějších trendů v...

AMAKO: Jedeme naplno a stále zrychlujeme

AMAKO: Jedeme naplno a stále zrychlujeme

Nenechte si ujít v pořadí již 26. ročník Mezinárodního veletrhu elektrotechniky, elektroniky, automatizace, komunikace,...

Ondřej Moravec v kampani Procter & Gamble vzkazuje „Děkuji, maminko“

Ondřej Moravec v kampani Procter & Gamble vzkazuje „Děkuji, maminko“

Společnost Procter & Gamble u příležitosti Zimních olympijských her 2018 v Pchjongčchangu opět vzdává hold všem...

Uživatelé softwaru AURY z celého světa zasedali v Brně

Uživatelé softwaru AURY z celého světa zasedali v Brně

V Brně se konalo již 22. setkání Skupiny uživatelů informačního systému MC CATALOGUE pro podporu kodifikace podle...

Další z rubriky

Vysavač ETA Aqualio splní vaše sny o dokonale čisté domácnosti

Vysavač ETA Aqualio splní vaše sny o dokonale čisté domácnosti

Máte malé děti, je ve vaší rodině alergik nebo musíte vysávat častěji kvůli domácím mazlíčkům? Dokonale čistý domov vám...

Soutěž Vymysli slogan pro Český výrobek už má své výherce

Soutěž Vymysli slogan pro Český výrobek už má své výherce

Také v letošním ročníku soutěže „Vymysli slogan a vyhraj s českým výrobkem“ se sešlo mnoho originálních soutěžních...

Ondřej Moravec v kampani Procter & Gamble vzkazuje „Děkuji, maminko“

Ondřej Moravec v kampani Procter & Gamble vzkazuje „Děkuji, maminko“

Společnost Procter & Gamble u příležitosti Zimních olympijských her 2018 v Pchjongčchangu opět vzdává hold všem...

Popraskané a suché rty? Rozlučte se s nimi nadobro

Popraskané a suché rty? Rozlučte se s nimi nadobro

Arome.cz Bez "jeleního loje" nedáte ani ránu a mažete ho i několikrát do hodiny. Vyzkoušela jste snad už všechny druhy. Zklidňují...

Najdete na iDNES.cz