Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Přestaňte vnímat podnikový informační systém jako nutné zlo

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Negativní zkušenost je často příčinou, proč někteří zákazníci nevnímají informační systém jako přínos pro své podnikání. Jak se vyvarovat chyb při výběru firemního systému a dosáhnout návratnosti investice v krátkém čase zjistěte ze zkušeností implementačního partnera NAVERTICA.

S pomocí zkušeného dodavatele snadno naleznete tu správnou cestu na poli podnikových informačních řešení. | foto: Navertica a.s.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Na manažerských pozicích jsou často lidé, kteří nevnímají IT jako nástroj, který jim má a musí práci ulehčovat, ale je to pro ně spíše nutné zlo, kterému se musí přizpůsobit. Takový přístup samozřejmě ovlivní i průběh prováděných analýz a zdařilost implementace podnikového informačního řešení. Naopak poučený a zkušený management má vliv na úspěch realizace, ta je díky tomu zpravidla méně složitá a méně náročná. Manažeři se přesto chybné volby dodavatele mnohdy dopustí i opakovaně.

Příčinou vedoucí ke špatnému rozhodnutí je často také upřednostnění nízkých pořizovacích nákladů a tím pořízení nevyhovujícího systému. Zákazník vsadí na levné řešení, ale vybere tím zároveň výrobce bez dlouholetých zkušeností, stabilního zázemí a rozšířené vývojové platformy. A to jsou klíčové faktory pro udržitelnost dodaného řešení do budoucna. Zákazník by měl při volbě partnera vždy uvažovat o pořízení technologie jako o investici, o její návratnosti a způsobu údržby i rozvoji.

Zákazníci, kteří se obávají počáteční vyšší investice, nebo nechtějí příliš investovat do provozu infrastruktury HW i SW, mohou dnes vybírat z nabídky předpřipravených produktů zpravidla v cloudu a pronájmu služby ve formě pravidelného měsíčního poplatku. Lze se tak dostat na cenově příznivější a lépe udržovatelný produkt. Výhodou je také pohyblivost v nastavení počtu uživatelů a podle toho úprava licence tak, aby zákazník platil skutečně jen to, co využívá.

Platforma pro podniková řešení od Microsoftu díky celosvětové působnosti, výzkumu a kontinuálnímu vývoji pokrývá téměř všechny potřeby, které zákazník od komplexního informačního systému může očekávat. Toho v daném okamžiku na světě není schopna žádná jiná firma. Zákazník zároveň dostává záruku kontinuálního vývoje a podpory řešení i do budoucna.

Microsoft prodává svá řešení prostřednictvím celosvětové sítě certifikovaných partnerů a společnost NAVERTICA byla v 90. letech prvním dodavatelem u nás, který ERP řešení, dnes nesoucí název Microsoft Dynamics NAV, na našem území lokalizoval a implementoval u zákazníků.

Produkty Microsoft v kategorii Business Solutions jako ERP a CRM jsou otevřeny i dalšímu vývoji a úpravám podle potřeb zákazníka. Ve společnosti NAVERTICA máme k dispozici již předpřipravená řešení, která můžeme nabídnout k standardní platformě. Požadované řešení jsme vždy schopni obohatit o zkušenosti z vlastního vývoje i oborových referencí a o odborné vzdělání našich pracovníků.

Pusťte si video, které vás seznámí s rozsahem činnosti a referencemi dodavatele NAVERTICA v oblasti podnikových informačních systémů:

Od společnosti NAVERTICA může zákazník očekávat, že se chce stát jeho dlouhodobým partnerem na poli podnikových informačních systémů. Spolupráce s našimi zákazníky je dlouholetá a děláme vše pro to, aby fungovala. V našem hlavním zájmu je poskytovat vlastní produkty a služby, které budou mít pro zákazníka dlouhodobý přínos. Naopak nenabízíme věci, které si myslíme, že pro daného zákazníka žádný smysl nemají. A to i v případě, že se po nich zákazník bude ptát, jsme připraveni volbu zdůvodnit a vysvětlit skutečné přínosy.

Pokud uvažujete o řešení informačního systému, potřebujete řešit ekonomiku, finance, provoz, obchodní i marketingové procesy anebo reporting, obraťte se bez obav na společnost NAVERTICA. NAVERTICA řešení kromě České a Slovenské republiky implementujeme a podporujeme také u zákazníků v mnoha evropských zemích, v USA a v jižní Africe.

Podívejte se pro více informací na naše webové stránky, nebo nám rovnou zašlete poptávku a my vás budeme kontaktovat.


Nejčtenější

Víte, kde se najíst kvalitně, rozmanitě, bez čekání a každý den jinak?

nabídka bistra

Český řetězec supermarketů a bister DELMART otevřel koncem ledna novou pobočku v obchodním centru Quadrio na Národní...

Špičková díla vystavuje Galerie KODL

Emil Filla - Zátiší k zamyšlení, vyvolávací cena 2 300 000 Kč

Nenechte si ujít květnovou výstavu 250 jedinečných uměleckých děl, která se uskuteční od 30. dubna do 26. května v...

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Nejjednodušší cestou, jak v současné době rostoucích cen elektřiny uspořit, je najít si vhodnou alternativu. Tedy...

Ideální čas proměnit váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

Ideální čas proměnit Váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

S příchodem jara nastává čas změn a nových začátků. Napadlo vás ale, že by změna vaší roky opotřebované koupelny mohla...

Klíšťata už dávno nejsou jen v lese, žijí také v parcích a zahradách

Klíšťata už dávno nejsou jen v lese, žijí také v parcích a zahradách

„Počet zasažených lokalit se zvyšuje, klíšťata jsou i v městských parcích, v lesích, na loukách, ale i na horách, tam,...

Další z rubriky

Bayer posiluje svou značku

Bayer posiluje svou značku

Dynamické, otevřené, osobní...To jsou aktuální atributy inovovaného loga společnosti Bayer. Jak CEO společnosti Werner...

Jaká je situace na trhu s půjčkami pro domácnosti?

bezvamoney.cz

Finanční situace domácností se neustále vyvíjí v závislosti na tom, jak funguje česká ekonomika. Zrovna tak se mění...

Keramika Soukup: rodinné impérium zrozené z vize a houževnatosti

Jak Český chřest obnovil tradici „buržoazní“ zeleniny

Příběh Keramiky Soukup připomíná „americký sen“. Jejímu majiteli se podařilo vybudovat prosperující podnik navzdory...

Najdete na iDNES.cz