PRAŽSKÝ VOUCHER – podpora pražských podnikatelů, jaká tu ještě nebyla!

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Přesněji řečeno jde o podporu malých a středních pražských firem z evropských finančních prostředků, za kterou stojí Magistrát hl. m. Prahy. V nabídce je celkem 5 typů voucherů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

PRAŽSKÝ VOUCHER – podpora pražských podnikatelů, jaká tu ještě nebyla! | foto: PRAŽSKÝ VOUCHER

Jedinečná podpora

Pražský voucher je projekt v mnoha ohledech naprosto unikátní. K dispozici na něj je zajímavých 480 milionů Kč, které mohou podnikatelé čerpat. Jedná se o dotační produkt, o jehož přípravě jsme informovali zde.
Byl vytvořen „na míru“ potřeb začínajících malých a středních podnikatelů v metropoli. Cílem je především rozvoj pražských firem a zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Konkurenční boj v hlavním městě je nepochybně větší než ve zbytku republiky a často podnikání velmi komplikuje.

Co rozhoduje o úspěchu?

Podpora PRAŽSKÉHO VOUCHERU směřuje zejména do oblastí, které řada začínajících podnikatelů podceňuje a opomíjí je. Domnívají se, že je primárně nutné řešit záležitosti spjaté s bytím a nebytím firmy – stroje, zaměstnance, materiál atd. Neuvědomují si, že rozhodujícími faktory rozvoje a úspěchu podniku jsou také inovační aktivity, propagace v moderním střihu, rozvoj vlastních zkušeností, získání zahraničního know-how a investorů či účast na zahraničních veletrzích. Finanční prostředky z Pražského voucheru směřují na tyto oblasti prostřednictvím voucherů na inovační projekty, kreativní služby, koučing a mentoring, pobyt v zahraničních inkubátorech a prezentace na zahraničních veletrzích a výstavách. Podpora je velkorysá, a to ve výši až 85 % předloženého rozpočtu na projekt.

PRAŽSKÝ VOUCHER – podpora pražských podnikatelů, jaká tu ještě nebyla!

Pražský voucher je příběh se šťastným koncem

Někdo si může myslet, že oblasti, kam směřuje podpora, byly vybrány náhodně, ale opak je pravdou. Celá vize je maximálně promyšlená a postavená na pěti základech. Voucher na inovační projekty umožní vytvořit produkt ve spolupráci s výzkumnou organizací. Kreativní služby zajistí jeho zviditelnění. Voucher na koučing a mentoring umožní rozvinout zkušenosti týmu firmy. Aby se produkt dostal na zahraniční trhy, je potřeba získat zahraniční investory a dále produkt inovovat. Nakonec je potřeba ho ukázat na správném místě – na populárním světovém veletrhu. Pražský voucher tedy v sobě skrývá příběh – příběh se šťastným koncem.

Zapojit se je snadné

Odborníky je oceňováno zejména maximální zjednodušení administrativy.Takřka vše probíhá online a podmínek přidělení dotace je výrazně méně než v předchozích dotačních programech. Počet předkládaných dokumentů je nižší, formuláře srozumitelnější a stručnější. Žadatelům jsou k dispozici specialisté na Magistrátu hl. m. Prahy, kteří je vybaví informacemi potřebného rozsahu. Na webových stránkách www.prazskyvoucher.cz jsou dispozici žadatelům také e-learningové kurzy. Charakter edukace počítá s tím, že není v možnostech pražských podnikatelů najmout si na vyřízení dotace specializovanou agenturu. Proto je koncipována tak, aby žádná placená asistence nebyla potřebná. Bez problémů to zvládnete sami.

PRAŽSKÝ VOUCHER – podpora pražských podnikatelů, jaká tu ještě nebyla!

Tento článek je součástí mediální podpory projektu Pražský voucher, jedinečného programu na podporu malých a středních podnikatelů v Praze, který je financován Magistrátem hlavního města Prahy a z fondů EU.

Všechny potřebné informace jsou zveřejněny na www.prazskyvoucher.cz.

PRAŽSKÝ VOUCHER – podpora pražských podnikatelů, jaká tu ještě nebyla!

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Mountfield překvapuje: ve velkém se pustil do vánočních dekorací

Vánoční dekorace Mountfield.

Mountfield letos pojímá Vánoce ve velkém stylu. Připravil pro zákazníky ohromný výběr vánočních dekorací. Od LED...

Kupka, Toyen, Štyrský. Aukce roku umění v Mánesu

Toyen-Čedičové skály

V pražské výstavní síni Mánes se dne 28. října 2018 od 14 hodin uskuteční prestižní aukce uměleckých děl, kterou pořádá...

Líbí se vám minimalistické betonové stěrky? Splňte si svůj sen

Betonepox

S přicházejícím podzimem, kdy trávíme všichni mnohem více času uvnitř domova, vám přinášíme inspiraci pro zvelebení...

Na televizorech QLED se nevypaluje obraz, potvrdily zahraniční testy

Na televizorech QLED se nevypaluje obraz, potvrdily zahraniční testy

Společnost RTINGS připravila už tři testy týkající se vypalování a retence obrazu.* Z výsledků jasně vyplynulo, že u...

Raketově rychle. Tak funguje půjčka od lidí

Raketově rychle. Tak funguje půjčka od lidí

O tom, že je půjčka od lidí levnější, už všichni vědí. Že mají peníze do pěti minut na účtu, si teprve lidé zvykají....

Další z rubriky

Mountfield překvapuje: ve velkém se pustil do vánočních dekorací

Vánoční dekorace Mountfield.

Mountfield letos pojímá Vánoce ve velkém stylu. Připravil pro zákazníky ohromný výběr vánočních dekorací. Od LED...

Zbrojaři mají pomocníka na ministerstvu obrany. Už čtvrtý rok.

Ředitel odboru průmyslové spolupráce Ministerstva obrany ČR Tomáš Kopečný. Foto...

Firmám podává pomocnou ruku odbor průmyslové spolupráce. Jeho úkolem je, aby se české podniky co nejvíce zapojovaly do...

Daří se nám měnit svět financí, říká ředitel inovací Zonky

Jan Zbirovský

Stále více Čechů šetří svůj čas a peníze. Místo toho, aby čekali fronty na pobočkách a ještě bankám platili poplatky,...

Najdete na iDNES.cz