V koupelně začínáte a končíte svůj den. Proto je potřeba o ní pečovat

Komerční sdělení   16:40aktualizováno  16:40 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Ke každému klientovi přistupuje jako k jedinečné osobnosti, která má své představy a své potřeby. Na tom je založena filosofie firmy. „Respektujeme potřeby klienta a téměř vždy se nám podaří mu vyhovět,“ říká Ing. Jana Vocetková, manažerka designové společnosti DC 616 s italským koupelnovým vybavením.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Ing. Jana Vocetková, general manager společnosti DC 616 | foto: DC 616

Bio

  • Jana Vocetková vystudovala Vysokou školu ekonomickou v oboru Automatizované systémy řízení.
  • Po revoluci se přestěhovala se svým přítelem a později manželem do italského Turína a začala pracovat jako programátorka.
  • Díky své výšce a fotogenické tváři si ve svých 23 letech začala přivydělávat jako modelka.
  • V roce 1994 se přestěhovala s manželem zpátky do Česka a začali podnikat ve světě koupelnového vybavení.
  • Již v roce 2004 portfolio jejich společnosti zahrnovalo to nejlepší, co se v Itálii v oblasti koupelen vyrábělo.
  • V roce 2017 se stala manažerkou společnosti DC 616.

Jano, lidé dnes do koupelny investuji více než dříve, souhlasíte?
Ano. V koupelně dnes lidé začínají a končí svůj den. Doba je rychlá a většina z nás během pracovního týdne tráví méně času doma než mimo něj. Ráno vstanete a jdete … do koupelny. Večer přijdete domů a jdete relaxovat …. do koupelny. Koupelna se stává jednou z nejdůležitějších místností v domě. Proto je potřeba ji věnovat péči. Koupelny jsou čím dále tím krásnější a větší. Není divu, trávíme v nich velmi mnoho času.

V koupelnovém odvětví působí mnoho firem, jak se vám daří udržet přední místo v tomto oboru?
Poskytujeme nadstandardní servis a osobní přístup. Nejsme anonymní e-shop. Během stavby či rekonstrukce se každý potýká se spoustou problémů, které je potřeba řešit. My se snažíme klientovi pomáhat nejen s designem a výběrem výrobků, ale i s následnou instalací a s případnými reklamacemi. Máme nadané designéry, kteří zpracovávají 3-D vizualizace a techniky, kteří tyto vize sladí s reálnými možnostmi stavby. Je sice pravda, že na internetu si dnes může kdokoliv koupit cokoliv …. ale pokud je něco v nepořádku, musí si pak každý pomoct sám.

Mám za zády tým lidí, kterým věřím. Stejně tak, jako oni mně!

Tým DC 616

Tým DC 616 | foto: DC 616

DC je zkratka pro Design Club a 616 je číslo popisné našeho showroomu v Hostivici u Prahy. Pokud ale přeložíte číslo popisné do italštiny, vznikne slovní hříčka „SEI UNO SEI“ …. Jsi jednička, jsi!!!!! Znamená to, že zastupujeme jedničky na trhu …

Proč se váš showroom nachází až v Hostivicích? Nemyslíte, že vzdálenost od centra může klienty odradit?
Měla jsem showroom v centru, showroom v Dejvicích a nyní showroom v Hostivici. Není v tom rozdíl. Neprodáváme rohlíky a klient, který si chce vybavit dům, k nám dojede.

Showroom DC 616, Hostivice – Palouky 616

Showroom DC 616, Hostivice – Palouky 616 | foto: DC 616

Vaše studio je velmi moderní, inspirativní a jako jediné studio v České republice máte výhradně italské produkty, zaměřujete se tedy na movitější zákazníky?
V podstatě ano, ale nejen na movitější zákazníky. Dokážeme navrhnout koupelnu v různých cenových kategoriích. Řekla bych spíše, že našimi klienty jsou lidé, kteří chtějí mít doma něco výjimečného a osobitého. Něco, co nemá každý. Jsou to lidé, kteří mají smysl pro krásné věci.

Snažíme se také pracovat v oblasti propagace značek, které zastupujeme. Pořádáme společenské akce spojené s uváděním novinek na trh, organizujeme pro spolupracující architekty školení přímo ve fabrikách, vyrábíme si vlastní propagační materiály, jako jsou plakáty, kalendář apod.

Výstava Bath is Art!, 25. 10. – 11. 11 .2018, Betlémské náměstí, Praha

Výstava Bath is Art!, 25. 10. – 11. 11 .2018, Betlémské náměstí, Praha

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Mistr republiky René Andrle ambasadorem elektrokol MTF

Elektrokola MTF

Bývalý profesionální cyklista René Andrle, který získal během své sportovní kariéry titul mistra republiky a startoval...

Češi míří do Wembley! Vsaďte si u Tipsportu a získejte 150 Kč zdarma

Češi míří do Wembley! Vsaďte si u Tipsportu a získejte 150 Kč zdarma

Kvalifikace na příští mistrovství Evropy ve fotbale startuje. A pořádně zostra! Český výběr zahájí cestu na turnaj,...

Studuj moderní technologie a současně vydělávej na Univerzitě obrany

Studuj moderní technologie a současně vydělávej na Univerzitě obrany

Březen je ještě měsícem podávání přihlášek na vysoké školy. Jaký obor je perspektivní? Zvol si technické vzdělání na...

Naučte se platit kreditkou! Nebudete litovat

Naučte se platit kreditkou! Nebudete litovat.

Stejně jako většina z vás mám peněženku plnou plastových karet. Některé používám prakticky každý den, jiné jen když...

Naučte se platit kreditkou! Nebudete litovat

Naučte se platit kreditkou! Nebudete litovat.

Stejně jako většina z vás mám peněženku plnou plastových karet. Některé používám prakticky každý den, jiné jen když...

Další z rubriky

Slevový kód Astratex vám zlevní spodní prádlo

Slevový kód Astratex vám zlevní spodní prádlo

Spodní prádlo je nedílnou součástí oděvů každého z nás. Umíte si představit, že byste tento typ oblečení nepoužívali?...

Boty pro své zákazníky vybírám osobně v Miláně, říká Petra Steyrerová

Boty pro své zákazníky vybírám osobně v Miláně, říká Petra Steyrerová

Petra Steyrerová, majitelka Obuvzóny, se u bot neocitla jenom tak náhodou. V branži působí již 26 let. Už od začátku...

Jak vybrat ten správný cestovní kufr?

Jak vybrat ten správný cestovní kufr?

Zima se chýlí ke konci, slunce začíná vystrkovat první paprsky a mnozí z nás už přemýšlejí, kam se vydají na dovolenou....

Najdete na iDNES.cz