Pondělí 4. prosince 2023, svátek má Barbora
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 4. prosince 2023 Barbora

Covert: značka neviditelného prádla, která si razí cestu společností

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Pod touto značkou najdete pánská i dámská neviditelná trička a tílka pod košile i spodní prádlo.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Příběh vzniku neviditelného trička pod košile je sledem neuvěřitelných náhod. Ambice autorky těchto triček nebyla nikdy stát se výrobcem jakéhokoliv oblečení. Byla lektorka etikety a na kurzech se jí muži ptali, co mají nosit pod košile. Řekla jim, že tílko, ale oponovali, že tílko nezabrání vzniku mokrých koláčů v podpaží. Tak jim poradila tričko. A jeden pán se zvedl, sundal sako a řekl, že tričko má, ale nehezky to vypadá – bílé tričko bylo pod košilí vidět. Zase měla hned odpověď, a to, aby si koupili prádlo v tělové barvě, že bílé vždycky prosvítá. Pánové na ni koukali, jako když spadla z nebe, a řekli, že to se nikde nesežene. Nechtěla tomu věřit, a tak začala taková trička na trhu hledat po celém světě. Když je nenašla, začal příběh číslo dvě, jak taková trička uvést na trh. Nechala si nápad ochránit jako užitný vzor a chtěla ho někomu prodat. Její představa byla, že bude sedět hezky v teple a brát z někým vyrobených a prodaných triček pěkné peníze. Jenže tak to samozřejmě nefunguje. Nikdo to totiž nechtěl, všichni ji zrazovali, že takové ošklivé triko (skutečně neviditelná tělová barva je velmi nehezká) si žádný muž nekoupí. Tak jí nezbylo nic jiného, než si najít výrobce (i ten byl hodně skeptický) a trička si nechat vyrobit.

V čem spočívá jejich jedinečnost?

Prvním krokem k jedinečnosti byl výběr materiálu. Na trička se používá velmi jemný úplet ze stoprocentní bavlny, který se do té doby používal jen na dámské prádlo. Je velice hustý a přitom tenký. Trička se tak dají nosit i v parném létě. A zároveň je ten materiál velmi pružný, takže má nositel pocit, že na sobě nic nemá. Úplet se vyrábí na kruhových strojích, takže těla triček jsou bezešvá. A okraje nejsou šité, jsou jen uříznuté teplem. Tedy nejsou přehnuté a sešité, jak je to běžné, tím pádem se pod oblečením nerýsují. Dalším efektem je to, že bavlna, stejně jako například vlna, nemá tendenci zapáchat. Často se zákazníci ptají, čím to je. Je to kouzlo přírodního materiálu, podobně jako u prádla z merino vlny.

Vyrábí Covert i jiná než pánská trička pod košile?

Sortiment značky Covert zahrnuje i pánská tílka a unikátní trička proti pocení, kde je podpaží několikanásobně zesílené, takže pojme mnohem více potu. To ocení muži zejména ve stresu nebo ti, kteří se více potí. A pro ženy má Covert jak trička, tak tílka. U obou typů je výstřih kopírující podprsenku, takže je ženy mohou nosit i pod věci s většími výstřihy. A hitem se překvapivě staly i pánské neviditelné boxerky, které se skvěle prodávají jak v Česku, tak v Německu. Pro ženy jsou určené neviditelné kalhotky, které jsou vysoké do pasu, aby nikde nevytvářely faldy.

Dá se toto prádlo využít i pro jiné příležitosti?

Mnozí zákazníci si trička oblíbili i pro sport. Jejich výhodou je, že po propocení snadno uschnou a nezapáchají potem, takže třeba na horách, kde není možnost praní, je mohou vzít i opakovaně. A protože bavlna v létě chladí a v zimě hřeje, jsou skvělá i pro vrstvené oblečení, což zákazníci ocení na jaře i na podzim, kdy jsou rána chladná a odpoledne je teplo. A nyní, kdy se celá společnost chystá šetřit energie a vytápět se bude na nižší teplotu, než jsme byli zvyklí, budou mít trička důležitou úlohu při udržení tepelné pohody. Zároveň ochrání vrchní oblečení před propocením, takže jej bude nutné prát méně, než když se nosí přímo na tělo.

Kde se toto prádlo vyrábí?

Prádlo Covert se vyrábí Havlíčkově Brodu, tedy v ČR. Jediné, co se dováží, je bavlněné vlákno, vše ostatní se dělá zde. Navíc má prádlo světoznámý certifikát pro ekologickou výrobu. A je určeno i alergikům.

  • Nejčtenější

Cestovatelská novinka desetiletí? Saúdská Arábie láká na nepoznané

Advertorial Představte si zemi, která má moře, hory, historická města, moderní metropole, spoustu kulturních památek a množství...

Zinek a imunita - jak to funguje

Komerční sdělení Při oslabené imunitě může v chladnějším období hrozit zvýšená náchylnost k infekcím. Ty se často projevují rýmou,...

Šetření energiemi pomáhá. E.ON rozdělil mezi potřebné 17 milionů korun

Komerční sdělení Více než 17 milionů korun doposud vyplatila charitativním organizacím energetická společnost E.ON v rámci projektu...

Korejské multicity? Ruch Soulu společně s relaxem na ostrově Jeju

Komerční sdělení Korejské město Soul je rušnou metropolí, v níž si cestovatelé vychutnají to nej z asijských velkoměst. Kam však za...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Elektronické uzavírání pracovních smluv díky novele zákoníku práce

Advertorial Novela zákoníku práce platná od letošního října umožňuje firmám uzavírat pracovní smlouvy a dohody elektronicky, což...

Vyhráli čtvrt miliardy ve Sportce, roky se schovávají. Radost nikdy nepřišla, říkají

Premium Na těle má vytetovaných šest čísel. 3, 5, 7, 8, 25 a 29. Jsou to čísla, která jemu a jeho manželce přinesla 250 milionů...

Klobásy a temná ezoterika. Jak jsem si zajel s KSČM do Polska za nákupy

Premium Ještě že jsem dorazil s předstihem. Autobus z temného náměstí v Lysé nad Labem vyráží o dvě minuty dříve, než bylo...

Nová princezna. Herečka Sára Korbelová o vánoční pohádce i intimních scénách

Premium Je jí jednadvacet, ale už má za sebou slušnou řádku rolí. A zajímavých, od těhotné studentky po slečnu trpící úzkostmi....

Santini ožívá v Galerii Středočeského kraje v Kutné Hoře

Komerční sdělení GASK vystavuje fotografie staveb významného architekta Jana Blažeje Santiniho, od jehož úmrtí uběhlo 300 let. Jejich...

Standardy dopravní obslužnosti: Malé upozornění na velký problém obcí

Komerční sdělení Soudní spor mezi Statutárním městem Kladnem a Středočeským krajem ohledně financování dopravní obslužnosti bude 22....

Pražští symfonikové připravili bohatou nabídku vánočních koncertů

Komerční sdělení Hned ve třech různých programech rozezní svou domovskou Smetanovu síň Symfonický orchestr hl. m. Prahy FOK. I letos se...

Přijďte na benešovský rodinný advent

Komerční sdělení Prosinec se nezadržitelně blíží a s ním i řada adventních akcí, které pořádají místní organizace. Pojďme se na vánoční...

Vyhráli čtvrt miliardy ve Sportce, roky se schovávají. Radost nikdy nepřišla, říkají

Premium Na těle má vytetovaných šest čísel. 3, 5, 7, 8, 25 a 29. Jsou to čísla, která jemu a jeho manželce přinesla 250 milionů...

Zemřela slovenská zpěvačka Haščáková z pěveckého dua MC Erik & Barbara

Ve věku 43 let zemřela na Floridě slovenská zpěvačka Barbara Haščáková z pěveckého dua MC Erik & Barbara, které se v...

StarDance opustil cukrář Josef Maršálek. V děkovné řeči padla peprná slova

Osmé kolo StarDance bylo posledním pro cukráře Josefa Maršálka a Adrianu Maškovou. V rozstřelu byli s kajakářem...

Potvrzeno. Ceny elektřiny od ledna stoupnou kvůli regulované složce

Energetický regulační úřad potvrdil růst regulovaných cen energií od ledna 2024. Oproti před měsícem uváděnému růstu...

Žádný div, že berou útokem naše obchody. Poláci prověřili české ceny

Stejný řetězec obchodů, stejné výrobky, a naprosto propastný rozdíl mezi cenami. Polský portál Fakt ze zaměřil na ceny...