iDNES.cz

Covert: značka neviditelného prádla, která si razí cestu společností

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Pod touto značkou najdete pánská i dámská neviditelná trička a tílka pod košile i spodní prádlo.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Příběh vzniku neviditelného trička pod košile je sledem neuvěřitelných náhod. Ambice autorky těchto triček nebyla nikdy stát se výrobcem jakéhokoliv oblečení. Byla lektorka etikety a na kurzech se jí muži ptali, co mají nosit pod košile. Řekla jim, že tílko, ale oponovali, že tílko nezabrání vzniku mokrých koláčů v podpaží. Tak jim poradila tričko. A jeden pán se zvedl, sundal sako a řekl, že tričko má, ale nehezky to vypadá – bílé tričko bylo pod košilí vidět. Zase měla hned odpověď, a to, aby si koupili prádlo v tělové barvě, že bílé vždycky prosvítá. Pánové na ni koukali, jako když spadla z nebe, a řekli, že to se nikde nesežene. Nechtěla tomu věřit, a tak začala taková trička na trhu hledat po celém světě. Když je nenašla, začal příběh číslo dvě, jak taková trička uvést na trh. Nechala si nápad ochránit jako užitný vzor a chtěla ho někomu prodat. Její představa byla, že bude sedět hezky v teple a brát z někým vyrobených a prodaných triček pěkné peníze. Jenže tak to samozřejmě nefunguje. Nikdo to totiž nechtěl, všichni ji zrazovali, že takové ošklivé triko (skutečně neviditelná tělová barva je velmi nehezká) si žádný muž nekoupí. Tak jí nezbylo nic jiného, než si najít výrobce (i ten byl hodně skeptický) a trička si nechat vyrobit.

V čem spočívá jejich jedinečnost?

Prvním krokem k jedinečnosti byl výběr materiálu. Na trička se používá velmi jemný úplet ze stoprocentní bavlny, který se do té doby používal jen na dámské prádlo. Je velice hustý a přitom tenký. Trička se tak dají nosit i v parném létě. A zároveň je ten materiál velmi pružný, takže má nositel pocit, že na sobě nic nemá. Úplet se vyrábí na kruhových strojích, takže těla triček jsou bezešvá. A okraje nejsou šité, jsou jen uříznuté teplem. Tedy nejsou přehnuté a sešité, jak je to běžné, tím pádem se pod oblečením nerýsují. Dalším efektem je to, že bavlna, stejně jako například vlna, nemá tendenci zapáchat. Často se zákazníci ptají, čím to je. Je to kouzlo přírodního materiálu, podobně jako u prádla z merino vlny.

Vyrábí Covert i jiná než pánská trička pod košile?

Sortiment značky Covert zahrnuje i pánská tílka a unikátní trička proti pocení, kde je podpaží několikanásobně zesílené, takže pojme mnohem více potu. To ocení muži zejména ve stresu nebo ti, kteří se více potí. A pro ženy má Covert jak trička, tak tílka. U obou typů je výstřih kopírující podprsenku, takže je ženy mohou nosit i pod věci s většími výstřihy. A hitem se překvapivě staly i pánské neviditelné boxerky, které se skvěle prodávají jak v Česku, tak v Německu. Pro ženy jsou určené neviditelné kalhotky, které jsou vysoké do pasu, aby nikde nevytvářely faldy.

Dá se toto prádlo využít i pro jiné příležitosti?

Mnozí zákazníci si trička oblíbili i pro sport. Jejich výhodou je, že po propocení snadno uschnou a nezapáchají potem, takže třeba na horách, kde není možnost praní, je mohou vzít i opakovaně. A protože bavlna v létě chladí a v zimě hřeje, jsou skvělá i pro vrstvené oblečení, což zákazníci ocení na jaře i na podzim, kdy jsou rána chladná a odpoledne je teplo. A nyní, kdy se celá společnost chystá šetřit energie a vytápět se bude na nižší teplotu, než jsme byli zvyklí, budou mít trička důležitou úlohu při udržení tepelné pohody. Zároveň ochrání vrchní oblečení před propocením, takže jej bude nutné prát méně, než když se nosí přímo na tělo.

Kde se toto prádlo vyrábí?

Prádlo Covert se vyrábí Havlíčkově Brodu, tedy v ČR. Jediné, co se dováží, je bavlněné vlákno, vše ostatní se dělá zde. Navíc má prádlo světoznámý certifikát pro ekologickou výrobu. A je určeno i alergikům.

zpět na článek