Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Poslední ostrovy svobody najdete v Jeseníkách

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Přes padesát tisíc zhlédnutí během prvních pár hodin od zveřejnění zaznamenal nový promo spot Jeseníků. Další tisíce zhlédnutí a sdílení přibývají každý den. Nové propagační video jesenických hor zobrazuje nejvyšší moravské hory jako poslední ostrovy svobody...

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nový promo spot nabádá širokou veřejnost, aby přijela objevit Jeseníky a našla zde opravdovou a nekonečnou svobodu. | foto: Jeseníky – Sdružení cestovního ruchu

„Příběh vzniku nového propagačního videa je nezvyklý. Možná právě proto, že nejde o promyšlený kalkul, má video úspěch a jeho virální šíření mezi fanoušky Jeseníků je nečekaně velké,“ uvedla Andrea Veselovská, ředitelka destinačního managementu Jeseníky – Sdružení cestovního ruchu.

„Video vznikalo dva roky, ovšem původně jen jako testovací záběry tehdy nové, dnes již dávno překonané, techniky, kterou autor videa Petr Pavlíček zkoušel. Když jsme zjistili, jaké klenoty schovává v šuplíku, požádali jsme ho, aby pro nás záběry sestříhal,“ popisuje Veselovská vznik spotu o Jeseníkách, který boří rekordy sledovanosti nejen na Facebooku.

Nový promo spot nabádá širokou veřejnost, aby přijela objevit Jeseníky a našla zde opravdovou a nekonečnou svobodu. Obecně pak video vyobrazuje nabídku zimních aktivit, které jsou pro Jeseníky typické – sjezdové lyžování, běžkování, chůze na sněžnicích.

Hlavní heslo aktuální zimní kampaně turistické destinace Jeseníky zní POSLEDNÍ OSTROVY SVOBODY a vychází z vizuální představy inverzního „moře“ oblaků, ze kterých vystupují Jeseníky jako ostrovy.

„Zimní kampaň jsme zaměřili na online a nová média. Trvat bude dva měsíce. Promo spot je k vidění na facebookové stránce Jeseníky – Nejkrásnější české hory, na Youtoube kanálu Jeseníky, na oficiálním turistickém portálu Jeseníků www.NavstivteJeseniky.cz a v prosinci také v kinech po celé Moravě a v Praze,“ upřesňuje Andrea Veselovská.

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Sledujte šlágr jara Plzeň – Sparta živě na TV Tipsport a vsaďte si

Sledujte šlágr jara Plzeň – Sparta živě na TV Tipsport a vsaďte si

Kdo zvládne lépe šlágr jara? Sázkaři věří spíš Spartě a Plzeň tak bude po dlouhé době v neděli v roli outsidera....

Víte, kde se najíst kvalitně, rozmanitě, bez čekání a každý den jinak?

nabídka bistra

Český řetězec supermarketů a bister DELMART otevřel koncem ledna novou pobočku v obchodním centru Quadrio na Národní...

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Nejjednodušší cestou, jak v současné době rostoucích cen elektřiny uspořit, je najít si vhodnou alternativu. Tedy...

Keramika Soukup: rodinné impérium zrozené z vize a houževnatosti

Jak Český chřest obnovil tradici „buržoazní“ zeleniny

Příběh Keramiky Soukup připomíná „americký sen“. Jejímu majiteli se podařilo vybudovat prosperující podnik navzdory...

Ideální čas proměnit váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

Ideální čas proměnit Váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

S příchodem jara nastává čas změn a nových začátků. Napadlo vás ale, že by změna vaší roky opotřebované koupelny mohla...

Další z rubriky

Dopravní podnik Ostrava navýší rozpočet na úklid vozidel o 100 %

Dopravní podnik Ostrava navýší rozpočet na úklid vozidel o 100 %

Dopravní podnik Ostrava pokračuje ve svém úsilí zajistit svým cestujícím co nejčistší interiéry a exteriéry vozidel a...

Vyhodnocení kampaně „Už to nevidíme černě“

Vyhodnocení kampaně „Už to nevidíme černě“

V listopadu loňského roku odstartoval Dopravní podnik Ostrava kampaň „Už to nevidíme černě“, která se zaměřila na...

V ostravském Avionu se poprvé uskuteční veletrh středních škol

V ostravském Avionu se poprvé uskuteční veletrh středních škol

Děti z Ostravy a širokého okolí si budou moci vybrat střední školu svých snů na veletrhu, který se uskuteční v nákupním...

Najdete na iDNES.cz