Byty
Byty - forma vlastnictví
Dům
Pozemky
Komerční nemovitosti
Lokalita
Kraje
» Hlavní město Praha
» Středočeský kraj
» Jihočeský kraj
» Jihomoravský kraj
» Karlovarský kraj
» Kraj Vysočina
» Královéhradecký kraj
» Liberecký kraj
» Moravskoslezský kraj
» Olomoucký kraj
» Pardubický kraj
» Plzeňský kraj
» Ústecký kraj
» Zlínský kraj
» Evropa
» Severní Amerika
» Afrika
Cenové rozpětí v Kč  
(?)
Plocha v m² Plocha parcely v m² (?)
Stav nemovitosti
Konstrukce budovy
Podle počtu podlaží budovy
Počet podlaží budovy
Poschodí bytu
Počet místností
Zařízenost nemovitosti
Vybavení
Způsob vytápění objektu
Aktuálnost
+ další volby
Zavřít box Vymazat formulář
Cenové rozpětí v Kč Plocha v m²
Lokalita
>> Hlavní město Praha
>> Středočeský kraj
>> Jihočeský kraj
>> Jihomoravský kraj
>> Karlovarský kraj
>> Kraj Vysočina
>> Královéhradecký kraj
>> Liberecký kraj
>> Moravskoslezský kraj
>> Olomoucký kraj
>> Pardubický kraj
>> Plzeňský kraj
>> Ústecký kraj
>> Zlínský kraj
Zavřít box Vymazat formulář
Lokalita
Název nebo adresa RK
Zavřít box Vymazat formulář

Porubská Kaktus reality je na realitním trhu už tři roky

Komerční sdělení   9:00aktualizováno  9:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Jednatel společnosti Kaktus reality a porubský patriot Kamil Kůs říká: "U nás klienti vidí, že to jde dělat jinak!"

Porubská Kaktus reality je na realitním trhu už tři roky| foto: Kaktus Reality

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Kaktus je rostlina, která roste třeba sto let, je typická svými pichlavými trny a když se s ní dostaneme do styku, musíme být velmi ostražití. Název Kaktus nese i ostravská realitní kancelář, jejíž pracovníci jsou úplným opakem. Jsou milí, vstřícní a píchnou vám jedině s nemovitostmi.

„Společnost Kaktus reality je na trhu tři roky a během této docela krátké doby se nám podařilo vytvořit mladý, jednotný a dobře fungující tým,“ říká jednatel společnosti Kamil Kůs. „Snažíme se o profesionalitu již od přípravy našich propagačních materiálů nebo prezentace (např. kvalitních fotografií, snímání dronem nebo zhotovení půdorysu nemovitosti), přes stěhování až po právní servis.“

Vnímáte, že lidé mají s realitními kancelářemi spíše špatné zkušenosti?
Bohužel. I když makléřů je u nás hodně, tak vždy říkám: nehledejte jen realitní kancelář. Hledejte makléře. Chceme zvednout úroveň naší profese, přestože je to někdy těžké. Jsme jen kapka v realitním moři, ale žene nás to dopředu. Proto nás těší, že klienti jsou našimi službami i tím, že to jde dělat jinak, příjemně překvapeni. Vracejí se k nám a doporučí nás svým známým. Je milé, když si na nás vzpomenou a přinesou něco ze zahrádky, láhev domácí pálenky nebo nám jen napíšou, jak moc jsou spokojeni. Tohle nás motivuje. Je to určitá přidaná hodnota naší práce.

Svou jedinou pobočku máte v Ostravě-Porubě na Hlavní třídě. Počítáte v budoucnu, že svou působnost rozšíříte třeba do centra města?
Jsem porubský patriot. Tady žiju, miluji zdejší cihlovou zástavbu, potkávám své známé, kteří se často stali i našimi klienty a opačně. V Porubě jsme si své místo již našli, ale nebráníme se možnému růstu. Naše pole působnosti není jen Ostrava, ale zajištujeme kvalitní služby klientům z širokého okolí jako třeba v Novém Jičíně, Orlové nebo Opavě, Frýdku-Místku či Havířově. Obchody jsme úspěšně realizovali v Olomouci i Praze. Naší vizí je neuhnout z cesty, po které jsme se vydali, být féroví a na spokojenosti zákazníků si budovat své jméno.

Jaká je nyní doba pro realitní společnosti?
Myslím, že dobrá. Díky zpřísněním kritérií pro získání hypoték už bezprostředně nehrozí realitní krize. Dobře koupit nemovitost je těžší než prodat. Ceny jsou stále vysoko a lidé je někdy opravdu ženou nesmyslně nahoru. Nemám rád řeči typu - zkusíme to prodat za co nejvíce peněz. My jen dáváme doporučení na cenu, což se nemusí vždy vyplatit. Klient může nesouhlasit a odejít jinam.

Takže se řídíte i rčením, že peníze nejsou všechno?
Samozřejmě. A my je proto určitým způsobem i vracíme mezi lidi. Někdy potřebným, někdy jinak. Spolupracujeme s Charitou Hlučín. Podpořili jsme projekt Kapka krve a sami jsme se stali i dárci. Přispěli jsme na invalidní vozy společnosti Kompakt či nadační fond Krtek dětské onkologie, podporujeme mládežnický fotbal ve Vřesině, basketbalisty klubu Kaktus Ostrava atd. S radostí rozdáváme do mateřských školek reflexní vesty pro bezpečí našich nejmenších. Na realitním trhu chceme být dlouhodobě. Práce nás baví a těšíme se, že můžeme pomoci. V realitním byznysu, i jinde.

Témata: ks-nalevo