Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Podnikání se musí stát životní filozofií

Komerční sdělení   11:00aktualizováno  11:00
O tom, že podnikání a výchova k němu jsou receptem na léčení podstatné části neduhů současné celosvětové ekonomické recese, se prezentuje na mezinárodních fórech stále intenzivněji. Také proto připravila ostravská Vysoká škola podnikání, a.s., rozsáhlou inovaci svých studijních oborů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

A máme tituly!; ilustrační foto

A máme tituly!; ilustrační foto | foto: MF DNES

Podnikatel, vlastník, správce, leader, manažer, výrobce, prodejce – na tyto klíčové profese businessu jsou nově orientovány obory bakalářského studia, které Vysoká škola podnikání, a.s., nabízí v akreditovaném studijním programu Ekonomika a management.

Nejstarší privátní vysoká škola v Moravskoslezském regionu, která uzavírá první dekádu své existence, přistoupila k rozsáhlé inovaci svého bakalářského i navazujícího magisterského studia proto, aby vybavila své absolventy takovými znalostmi, dovednostmi a kompetencemi, jež jim dovolí lépe obstát na trzích práce doma i v zahraničí.

Má k tomu přispět v bakalářském stupni studia výuka s profesní orientací a vyšším podílem praxe ve firmách, která bude základem pro dosažení profesní zdatnosti. Navazující magisterské studium vychází z poznatků výzkumu a má podporovat studenty při realizaci jejich nápadů, myšlenek a dovedností v praxi.

VŠP, a.s., opouští klasickou předmětovou výuky,od nadcházejícího akademického roku 2009/2010 zavádí tzv. modulovou výuku pro prezenční i kombinované studium. Vedle jiných předností dostanou posluchači větší prostor pro samostudium a také pro praktickou přípravu ve firmách a společnostech. Dělené státnice, v každém ze tří ročníků se uskuteční jedna dílčí, zajistí studentům rovnoměrnější zatížení během studia.


Promoce - aula - rybí oko

Ostravská Vysoká škola podnikání, a.s., nabízí studium tří oborů v bakalářském stupni (Bc.): Podnikání, Podnikání a management v obchodě, Podnikání a management v životním prostředí, v navazujícím magisterském stupni (Ing.) pak studium oboru Podnikání.

Škola letos obhájila, jako jediná soukromá vysoká škola v ČR, mezinárodní certifikát Diploma Supplement Label. Své studenty, kterým garantuje neměnnou výši školného po celou dobu řádné výuky, připravuje pro podmínky jedenadvacátého století, které se profiluje do období podnikavých lidí a podnikavé ekonomiky.

Diplom DSL


Více na jde na www.vsp.cz

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ze země do vzduchu aneb cesta RC modelů.
Ze země do vzduchu aneb cesta RC modelů

RC modely čili modely na ovládání jsou oblíbené mezi dětmi i dospělými už pěknou řádku let. Dříve malí kluci běhali po pokoji s ovladačem, dnes už mohou hračky...  celý článek

Do GDPR zbývá 7 měsíců, české firmy stále nejsou připravené.
Do GDPR zbývá 7 měsíců, české firmy stále nejsou připravené

GDPR, General Data Protection Regulation nebo česky Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, vejde v platnost už v květnu následujícího roku. Přesto spousta...  celý článek

Marek Tichý, ředitel korporátního financování.
Prodej firmy je pro většinu podnikatelů životním krokem

Generace podnikatelů, kteří založili svoji firmu po roce 1989, stárne a začíná přemýšlet, jak s firmou naložit do budoucna. Někteří se nechtějí své firmy vzdát...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.