iDNES.cz

Plzeňský Prazdroj připravil hru, vítěze odmění pivem na rok zdarma

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Po Plzni za Plzní. Tak se jmenuje netradiční hra, kterou připravilo vedení plzeňského Prazdroje k letošním oslavám svého výročí.

Plzeňský Prazdroj připravil hru, vítěze odmění pivem na rok zdarma | foto: Bison&Rose s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Po západočeské metropoli budou po celý říjen rozmístěny panely s otázkami o plzeňském ležáku, na které mohou hráči odpovídat pomocí svého mobilního telefonu. Za každé čtyři správné odpovědi dostanou jednu čepovanou Plzeň a absolutní vítěz soutěže získá pivo na rok zdarma.

„Cílem hry je pobavit jak obyvatele Plzně, tak její návštěvníky a seznámit je s fakty, které o pivu, jež šíří slávu města i české pivní kultury po celém světě, možná netušili. Věříme, že tím přispějeme k ještě větší hrdosti občanů na své město i na plzeňský ležák,“ vysvětluje Jan Toloch z marketingu značky Pilsner Urquell.

A jaká jsou pravidla hry?

Pro soutěžící je připraveno celkem 42 otázek, které jsou spojené s historií i současností piva Pilsner Urquell. Účastníci je najdou na zastávkách, na nádražích nebo v zapojených hospodách. Danou otázku vždy zodpoví pomocí QR kódu a za každé čtyři správné odpovědi získají jedno pivo zdarma. To si mohou vychutnat v některé ze zapojených plzeňských restaurací: U Salzmannů, Švejk Restaurant, Lokál pod divadlem, Sokolovna Bolevec, Plzeňka, Pivnice Sladovnická, Restaurace 12, The PUB a Tank Bar. Mapu všech panelů se soutěžními otázkami a zapojených podniků naleznete zde.

V rámci jednoho dne je možné zodpovědět všechny otázky, avšak vyzvednutí výhry v zapojených podnicích je limitováno na dvě piva denně. Pilsner Urquell rozdá soutěžícím celkem deset tisíc piv zdarma.

Do hry se mohou zapojit lidé starší 18 let od 1. do 31. října 2021. Zájemci se mohou zaregistrovat zde. Každý, kdo správně odpoví na všechny soutěžní otázky, bude zařazen do finálového slosování. Z něj vzejde absolutní vítěz hry Po Plzni za Plzní, který bude zveřejněn 1. listopadu 2021 a získá poukaz na pivo na rok zdarma. Další dva soutěžící, kteří zodpoví všechny otázky správně, odmění plzeňský pivovar poukazem na party s kamarády na Šalandě.

Zapojené restaurace:

  • U Salzmannů
  • Švejk Restaurant
  • Lokál pod divadlem
  • Sokolovna Bolevec
  • Plzeňka
  • Pivnice Sladovnická
  • Restaurace 12
  • The PUB
  • Tank Bar

Více informací na webové stránce: www.poplznizaplzni.cz.

zpět na článek