Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Plyšoví potkani upozorňují na nepořádek v ulicích

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Společnost Pražské služby spustila tradiční edukativní kampaň „Kam s ním?“ aneb „My děti si přejeme, aby Praha byla čistá“. Kampaň si klade za cíl přesvědčit Pražany, aby se při nakládání s odpadem chovali zodpovědněji.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

„Kam s ním“ aneb „My děti si přejeme, aby Praha byla čistá“ | foto: Pražské služby a.s.

Po celý prosinec mohou obyvatelé metropole v ulicích a děti vybraných škol potkávat plyšové potkany. Maskoti kampaně upozorňují na nejčastější prohřešky a problémy nás Pražanů a učí nejen děti, jak správně třídit a kam s odpadem.

Obyvatelé metropole každoročně vyhodí až 10 tisíc tun odpadu mimo nádoby na odpad, tedy koše, popelnice a kontejnery. Přitom Hlavní město Praha vynakládá dostatek finančních prostředků na čistotu města. Kampaň chce upozornit na tuto situaci a vysvětlit Pražanům, že na čistotě v našem městě se podílíme všichni.

„Množství odpadu pohozeného v okolí nádob na odpad se v Praze už několik let pohybuje v rozmezí 7 až 10 tisíc tun ročně. Podle našich údajů by takový objem odpadu zaplnil Mariánské náměstí v Praze do výšky asi 30 metrů. Nejčastěji se lidé tímto způsobem zbavují staré elektroniky, nábytku, koberců či zbytků umakartových jader. Mimo odpadkové koše také často končí i nedopalky od cigaret nebo třeba žvýkačky,“ říká mluvčí společnosti Pražské služby Radim Mana.

Plyšoví potkani na Staroměstském náměstí

Plyšoví potkani na Staroměstském náměstí

Plyšoví potkani Pražských služeb rozdávájí dětem edukativní materilály

Plyšoví potkani Pražských služeb rozdávájí dětem edukativní materilály

Součástí kampaně „Kam s ním?“ je vzdělávání malých i velkých Pražanů na téma nepořádku okolo nádob na odpad, za který jsou zodpovědní oni sami. Kampaň také informuje, že velkoobjemový odpad (ledničky, nábytek apod.) nepatří vedle nádob na opad, ale do sběrných dvorů. Zároveň se zaměřuje i na čistotu a pořádek kolem menších košů v ulicích a parcích naší metropole.

Pro podporu kampaně běží v rádiích a na velkoplošných obrazovkách reklamní spoty a na frekventovaných místech Prahy či základních školách jsou k vidění maskoti - potkani, kteří rozdávají speciální edukativní kartičky a vzdělávají děti v oblasti nakládání s odpady. Děti si tak mohou ověřit svoje znalosti, dozvědět se něco nového a zároveň získat upomínkové vzdělávací předměty.

Na frekventovaných místech Prahy či základních školách jsou k vidění maskoti -...

Na frekventovaných místech Prahy či základních školách jsou k vidění maskoti - potkani, kteří rozdávají speciální edukativní kartičky a vzdělávají děti v oblasti nakládání s odpady.

Pražské služby připravily pro děti vědomostní soutěžní kvíz o oblíbené hračky (panenky Monster high, autíčka na dálkové ovládání z populárních kreslených filmů, LPS zvířátka atd.). Soutěžní otázky jsou dostupné na webu Pražských služeb, ale také v novém vydání magazínu Pražských služeb PS CITY INFO, Facebooku Pražských služeb. Více informací na www.psas.cz.

Autor:

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Víte, kde se najíst kvalitně, rozmanitě, bez čekání a každý den jinak?

nabídka bistra

Český řetězec supermarketů a bister DELMART otevřel koncem ledna novou pobočku v obchodním centru Quadrio na Národní...

Špičková díla vystavuje Galerie KODL

Emil Filla - Zátiší k zamyšlení, vyvolávací cena 2 300 000 Kč

Nenechte si ujít květnovou výstavu 250 jedinečných uměleckých děl, která se uskuteční od 30. dubna do 26. května v...

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Ostatní zdražují, my držíme ceny

Nejjednodušší cestou, jak v současné době rostoucích cen elektřiny uspořit, je najít si vhodnou alternativu. Tedy...

Ideální čas proměnit váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

Ideální čas proměnit Váš sen o dokonalé koupelně ve skutečnost

S příchodem jara nastává čas změn a nových začátků. Napadlo vás ale, že by změna vaší roky opotřebované koupelny mohla...

Keramika Soukup: rodinné impérium zrozené z vize a houževnatosti

Jak Český chřest obnovil tradici „buržoazní“ zeleniny

Příběh Keramiky Soukup připomíná „americký sen“. Jejímu majiteli se podařilo vybudovat prosperující podnik navzdory...

Další z rubriky

Radiátory neslouží jen k vytápění. Chcete dokonalý tepelný komfort?

Radiátory neslouží jen k vytápění: Chcete dokonalý tepelný komfort?

Tak proč to neudělat způsobem, který bude funkční a lichotivý? Už dávno není pravidlem, že by radiátory měly sloužit...

Je možné najít někoho, kdo si nepřeje být nalezen?

Bestseller Hon na mrtvého právě vyšel také u nás

Tim Weaver, autor bestsellerových krimi thrillerů, si ve světě udělal jméno napínavými romány v hlavní roli s Davidem...

IKEM startuje už za týden nový charitativní běžecký projekt Proběhni.se

IKEM startuje už za týden nový charitativní běžecký projekt Proběhni.se

Tři sta tisíc pacientů se srdečními chorobami skončí každoročně v českých nemocnicích. Navíc polovina lidí v Česku na...

Najdete na iDNES.cz