Pivo s charakterem pro muže s charakterem

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Před dvěma roky si výrobní tým pivovaru Krušovice a jeho sládek Michal Havrda dali slib, že uvaří za studena chmelený ležák. Svůj slib splnili, a tak vznikl vynikající Ležák za studena chmelený, který se zaslouženě stal pivem s charakterem pro muže s charakterem.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pivo s charakterem pro muže s charakterem. | foto: Krušovice

Za studena chmelená piva, která bývají výsadou spíše malých pivovarů a sezónní záležitostí, se těší velké popularitě. Své příznivce si už pro své mimořádné chuťové vlastnosti a výbornou pitelnost získal i nový krušovický ležák. Je to pivo s vyváženou chutí, příjemným chmelovým aroma, výraznější hořkostí a jedinečným chmelovým charakterem.

Pivo s charakterem pro muže s charakterem.

Uvařit za studena chmelený ležák trvalo více než dva roky. Výrobní tým krušovického pivovaru velmi dlouho vyvíjel vlastní technologii studeného chmelení a nevzdal to, dokud ji nedovedl k dokonalosti a nebyl s vytouženým ležákem opravdu spokojený. Stálo za tím obrovské množství úsilí a práce, ale vyplatilo se to. Přes to, že se tento cíl zdál zpočátku nedosažitelný, uvařit pivo s charakterem je jen začátek. Těžší je najít muže s charakterem. Jak se takový charakter pozná?

Charakterní člověk jedná podle svého nejlepší vědomí a svědomí a nezajímá ho, co je právě výhodné. Dbá na svou čest, drží slovo a nemění své názory a postoje podle nálad svého okolí nebo podle počasí. V ideálním světě tento unikát učí na školách novou generaci, přednáší na univerzitách, bojuje za nás v parlamentu, zastává se nás v soudních síních, chrání nás před nebezpečenstvím v městské džungli a inspiruje nás.

Pivo s charakterem pro muže s charakterem.

Mít charakter neznamená být dokonale uhlazeným gentlemanem s vybraným chováním, o tom charakter není! Slušnost navíc nevyžaduje tolik námahy a sebezapření. Mít charakter znamená udělat správnou věc, i když se nikdo nedívá. Třeba když v dešti pod svůj deštník schováte staršího pána a nenecháte ho zmoknout. Když při parkování někomu ulomíte zrcátko, necháte za stěračem svůj kontakt, i když víte, že vás nikdo neviděl. Když chováte se k lidem ve vašem okolí s úctou a ohleduplností. Když se nebojíte stát si za svým, přestože nesouhlasíte s většinovým názorem. Když se umíte obětovat za jiného. A co vy? Hrajete fair play a vrátíte se pro kolegu při závodu, když mu dojde dech? Máte odvahu chránit slabšího a zastanete se ženy v nesnázích, i když můžete přijít k úhoně?

Pivo s charakterem pro muže s charakterem.

Říkáte ano? Máte charakter! Stejně jako nový krušovický král Václav Rašilov, kterému je Charakter neustále v patách a nenechá ho ustoupit ze svých morálních zásad, přestože je tak život jednoduší a občas méně bolestný. Být charakter je privilegium a takovými lidmi bychom se všichni měli nechat inspirovat a pak se královsky odměnit, třeba za studena chmeleným ležákem. Nezapomeňte ani vy na konci dne odměnit svůj charakter! Pivo s charakterem pro muže s charakterem.

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Mountfield překvapuje: ve velkém se pustil do vánočních dekorací

Vánoční dekorace Mountfield.

Mountfield letos pojímá Vánoce ve velkém stylu. Připravil pro zákazníky ohromný výběr vánočních dekorací. Od LED...

Líbí se vám minimalistické betonové stěrky? Splňte si svůj sen

Betonepox

S přicházejícím podzimem, kdy trávíme všichni mnohem více času uvnitř domova, vám přinášíme inspiraci pro zvelebení...

Na televizorech QLED se nevypaluje obraz, potvrdily zahraniční testy

Na televizorech QLED se nevypaluje obraz, potvrdily zahraniční testy

Společnost RTINGS připravila už tři testy týkající se vypalování a retence obrazu.* Z výsledků jasně vyplynulo, že u...

Raketově rychle. Tak funguje půjčka od lidí

Raketově rychle. Tak funguje půjčka od lidí

O tom, že je půjčka od lidí levnější, už všichni vědí. Že mají peníze do pěti minut na účtu, si teprve lidé zvykají....

Myslete na budoucnost, nikdy není brzy začít spořit na důchod

Myslete na budoucnost – nikdy není brzy začít spořit na důchod

Dnes už víme, že do důchodu odejdeme nejpozději v 65 letech. Nikdo nám ale nezaručí, že to bude platit i za pár let....

Další z rubriky

Nadčasový projekt nejen pro generaci mileniálů

Nadčasový projekt nejen pro generaci mileniálů

Popularita rezidenčního projektu Modřanský Háj, jenž nepodléhá sezónním trendům, od roku 2010, kdy začal vznikat,...

Prodejte komukoliv cokoliv. Prezentaci se naučíte v ICTPRO

Prodejte komukoliv cokoliv – prezentaci se naučíte v ICTPRO, s.r.o.

Účinná prezentace je schopna nejen vzbudit pozornost, ale také nastartovat vnímání a učící proces, který vede ke změně...

Myslete na budoucnost, nikdy není brzy začít spořit na důchod

Myslete na budoucnost – nikdy není brzy začít spořit na důchod

Dnes už víme, že do důchodu odejdeme nejpozději v 65 letech. Nikdo nám ale nezaručí, že to bude platit i za pár let....

Najdete na iDNES.cz